7 Ocak 2021 Perşembe

KELİME OYUNU 6

  Canım deepsinin yönetiminde bu haftanın kelimelerini sevgili Momentos belirledi, ikisi de iç ısıtan tatlı minik hikayeler yazdılar bile. Kelimelerden "kelepçe" oldukça zorlayıcıydı ve klasik bir suçlu hapis hikayesi yazmak yerine önce deep ve momentos gibi bir şey tasarladım sonra içimdeki gizem sevdasını tutamayıp aşağıdaki minik kurguyu yazdım umarım seversiniz :)

  •   Kelimeler: Serçe Bisküvi Islık Kelepçe Mucize

  Islık sesiyle gözlerini açtı. Ne kadar süredir baygın olduğunu bilemiyordu fakat buz kesmiş teni ve başının altındaki soğuk taş zeminle bütünleşmiş bedenindeki acı birkaç saatten daha fazla süredir orada kıpırtısız şekilde yatıyor olduğunu tahmin etmesine yeterdi. Bulunduğu küçük hücreyi aydınlatan tek şey epey yüksekte bulunan minicik bir tavan penceresinden giren ay ışığıydı. Aslında bunun bir pencere olduğundan da emin değildi. Mavi beyaz soluk ışık yerdeki bir parça bisküvinin üzerine düşüyordu. Bu kurtarmaya çalıştığı çocuğun elinde kalan son bir parça kırıntıydı fakat günlerdir aç olan minik bedenini doyurmaya yeterdi. Görünüşe göre onu yemeye bile fırsatı olmamıştı. Çocuk ortalarda görünmüyordu. Kızıl avcılar onu almış olmalıydı. "Ruhunu şeytana satmış vahşiler!" diye düşündü. Belki de o baygınken ufaklıkla bir süre aynı hücrede kalmış olmalıydılar. "Kahretsin!" Biraz daha erken kendine gelebilmiş olsaydı zavallı çocuğu korumayı bir kez daha deneyebilirdi. "Hayır.. hayır.." Ta en başında.. En başında kaçarken o çıkmaz sokağa sapmamalı hatta ondan bile önce kaçmak yerine limanda saklanıp geceyi beklemelerine karar vermeliydi.

  Bir anlık yanlış karar onun özgürlüğüne kelepçe takmış ve kahramanına inançlı bir safinin tanrı bilir ne işkenceler görmesine sebep olmuştu. Onu annesine götüreceğine söz vermişti. Buradan kurtulsa bile onu kanı üzerine koruyacağına dair yeminini tutamamanın utancıyla nasıl yaşayacaktı.. Düşünürken etrafını görmeye çalıştığında alnındaki berbat yaradan süzülen sıcak kan sol gözüne dolmaya başladı. Bundan kurtulmak için doğrulup oturdu. Bu sefer de yanağından aşağı kayıp düşen kan damlaları gömleğindeki kurumuş başka kan lekelerine karışmaya başlayınca bunu durdurmak için yaranın üzerine eliyle baskı uyguladı. Muhtemelen o uyurken kanaması durmuştu ama hareket edince tekrar başlamasına neden olmuştu. İçinden atalarının fısıltılarını işitebiliyordu. Ona cesaret veren ve onu kınayan bir dolu ses... Sonra "Serçeler için mucize yüreklerdedir..." diye annesinin ona daha bir çocukken söylediklerini tekrar etti. Susuzluktan sesi kum yutmuş gibi çıkıyor ve atalarının cılız fısıltılarına karışıyordu. Yine de çatlamış dudaklarından dökülen bu soluk kelimeler yüreğini alevlendirdi. Tapınağın yozlaşmış kızıl müritlerine ve onların avcılarına karşı yüreğini ortaya koyarak son gücüne kadar devam etmeli ve kurban olarak seçilen ve son ana kadar ona inancını kaybetmeyen minik çocuğu kurtarmalıydı. Sersemliği geçmiş bedenini bir çırpıda kaldırıp artık bir kuyu olduğunu anladığı hücrenin zeminindeki su dolu çukura doğru taşıdı. Her adımda biraz daha kendine geliyor, kaslarının tümünün kontrolünü yeniden eline alıyordu. Bir an durup son adımı atmadan önce nefesini toparladı ve hemen ardından suya daldı. Elbette bir çıkış yolu bulacaktı.

Son.. 

:)

S..

35 yorum:

  1. Neden "Son" kii? Çok çok güzeldi. Fantastik bir serinin biraz giriş biraz gelişme kısmında bulunmuş oldum resmen. Betimlemeleriniz yerli yerindeydi. "Ruhunu şeytana satmış vahşiler!" bu cümle harikaydı. Kaleminize sağlık tebrik ederiim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında, epey devam edebilirdim kendimi tutmasaam :D böyle kısa bir anı anlatan şeyler yazmayı seviyorum, daha önce de çok yazdım böyle, belki bir gün hepsini birleştirir bir romanda toplarım :D beğenmene çok sevindim teşekkür ederiiim :)

      Sil
  2. Kahraman olmak ayrı bir yük insana.
    O küçük çocuğu kurtardı bence.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest,
      Değil mi yaa bence de kurtardııı :)

      Sil
  3. Bir romandan alıntı okuyor gibi hissettim. Çok ilgi çekiciydi. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur,
      Böyle düşünmene sevindiim bu tür şeyler yazmayı seviyorum çok teşekkür ederiim :)

      Sil
  4. Güçlü, erdemli ve cesur bir karakterin macerasının ilk adımları... Ama ben merak ettim devamını. Gözümde canlandı resmen. :) Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix, aslında ben de merak ettim devamını ama kendimi tutmasaydım çok uzar giderdi bu hikaye :D kısa yazmak için zorladım kendimi :) çok teşekkür ederim sevindiim :)

      Sil
  5. Çıkış yolu bulmuş muydu ? Bulmuştur değil mi ? Heyecanlı yazı olmuş, tebrik ederim emeğine sağlıklkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavinindenizi, bence de bulmuştur suyun içinde başka bir geçit olabiliir :) beğenmene sevindim çok teşekkür ederiim :)

      Sil
  6. Vayyy.. neler yazmışsın, çok hoşuma gitti.. "Susuzluktan sesi kum yutmuş gibi çıkıyor" :) bu nasıl bir cümle, nasıl bir hayal gücü, helal valla.. :) Kalemine sağlık canım. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentos, yaa sevindim çok çook :) susuzluktan öyle çıkar herhalde diye hayal ettim sesini, ben de sevmiştim o kısmı yazarkeen :) çok mutlu oldum beğendiğin içiin <3

      Sil
  7. Kaleminize sağlık, keyifle okudum, sürükleyiciydi

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Su'nun Harikalar Diyarı, teşekkür ederiim :)

      Sil
  9. Güzel bir kurgu çok beğendim bu haftanın kelimeleri benide biraz zorladı ama yinede güzeldi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EsTen, hiç alakası olmayan kelimelerden bir şeyler uydurmak zor ama eğlenceli :) beğenmene sevindiim yarın okumaya geleceğim ben de seni :)

      Sil
  10. O kadar kendimi kaptırdım ki "son" yazısını görünce 90 km ile giderken el freni çekilmiş araba gibi oldum. Çok güzel olmuş. Tebrikler.👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minikmini, yaa bu nasıl benzetmee güldüm bi andaa :D mutlu oldum yaa teşekkür ederiim :) <3

      Sil
  11. İlkay, ah ne güzel böyle düşünmen beni çok mutlu ettii :) ruh halini anlatmayı ve betimlemeleri seviyorum yazarken, okurken böyle hissetmene sevindiim :)

    YanıtlaSil
  12. çook güzel olmuuş ellerine sağlık güzel yazmışsın gerçekten :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beauty, yaa çok teşekkür ederiim sevindiim :))

      Sil
  13. Çocuğa yazık olmamıştır umarım. Bir ipucu daha vermeliydiniz bence. 🙂
    Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Edip, bence kahramanımız onu buldu ve kurtardı :) teşekkür ederim :)

      Sil
  14. oyyy çok heyecanlıııı su gibi gitti valla nefes nefeseeee fantastikli gizemli aksiyonlu, buna bir devam olur, nasıl kurtarcaaak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deepsiiuuu :) belki olur devamıı düşünmedim ama düşünürüüm :) fantastik seviyon sen dee jedi kedisii perisii büyücü vampirii :)

      Sil
  15. Aşırı sürükleyici olmuş hemencecik okudum emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rose, çok teşekkür ederiim :)🌸🌸😊

      Sil
  16. Düşünseli geldiii:):) ne hoş Düşünseli....
    Hikayene bayıldım..Fantastik çok güzel..devam:)
    Görüşmek üzereeee..
    Arseli..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahve Zamanı, oleeey düşünseliii :D
      çok teşekkür ederiim mutlu oldum tatlı yorumunaa
      beğenmene sevindiim
      🌸🌸😊

      Sil
  17. Koca yürekli olunca,,
    Kaç beden olmanın önemi yok demek ki !!?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merih'in Atmosferinde,
      mucizeler yüreklerdediir eveet :)

      Sil
  18. Bu çok iyiydi çok akıcı buldum. Betimlemeler hoş ve yerindeydi bence. Bu kısacık kurgudan bir hikaye çıkarmış aslında ama o da sana kalmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenin Düşleri, başı sonu belli olmayan bu tarz şeyler yazmayı seviyorum belki devam da ederim herkes sevdi sen de sevdiin :) çok sevindim beğendiğin için çok mutlu olduum oleey :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^