11 Ocak 2020 Cumartesi

Ortak Öykümüz


  Heeyoo! Hep beraber emek verip bu yaşa getirdiğimiz Masal'ın Masalı devam ediyoor :) Yeni yıl için ilk yazım ne olsun diye düşünürken bu konuda bir güncelleme yazısı yazayım dedim :) Sınavlara çalıştığım için her zaman burada olamıyorum bu yüzden son iki bölümü de gecikmeli okudum ama elimden geldiğince blogda olmaya devam edeceğim, bana sınavlar için şans dileyiiin :)

  Şimdiye dek: Ben, Deepsi, Manxcat Kuyruksuz Kedi, Ebrar Perili Ev, Ebemkuşağı, Fatoş Gider iken, Kaystros Tyrha, Sevdiğim Günlük, Farklı Diyarlar, Akela, Berlin Berlin, Aden Siyah Su Zambakları, Hayata Dair ilk 13 bölümle 2019'a veda edip sezon arası vermiştik :) Yeni yıl ile birlikte ikinci sezonun ilk bölümü yani 14. bölümümüz Deepsi'den ve hemen ardından da bir sonraki bölüm Ebemkuşağı'ndan geldi. Yeni sezona hızlı bir başlangıç yapan hikayemiz tüm heyecanıyla devam ediyor. Bölümlerin tamamına yukarıdaki sayfa başlığından ulaşabilirsiniz ve ayrıca hikayemizi okudukça bölümlerin sahiplerine ışınlanıp tatlı yorumlarınızı bırakarak ponçik kalplerimize dokunabilirsiniz :)

  Hikayemize katılmak isteyenler Deepsi ve bana söyleyebilirsiniz. Yazmak istiyorum demeniz yeterli olacaktır. Daha önce yazan arkadaşlarımız da istedikleri zaman tekrar katılabilirler. Şimdi sıradaki iki bölümü Fatoş ve Ebrar yazacaklar sonrası şuan belli değil. Katılanlar oldukça deepsi ve ben güncellemeler yapacağız :)

  İlk sezonda Masal ve Köpük değişik maceralara atıldı aklımıza gelmeyecek tuhaf olaylarla karşılaştılar. Yeni sezonda kameralar tekrar kasabaya döndü ve ailesinin onun için endişelendiğini ve bir arama kurtarma çalışması başlattıklarını öğrendik. Şimdi tüm kasaba bizim minikleri arıyor. Hikayenin gerisinde gölgeler içinde kalan cadılar, Yabancı ve daha bir çok şey var. Bakalım onlar ortaya tekrar nasıl çıkacaklar ve olaylar nereye varacak. Hepimiz sonunu bilmediğimiz öykümüzü merakla takip ediyoruz. Hepimizin hayal gücüne sağlık :)

  S..

20 yorum:

  1. Heyyo! Sınavlarında başarılar :) Harika bir güncelleme yazısı olmuş bu, bakalım 2.sezonda Masal’ın Masal’ı nasıl devam edecek, aklıma bir iki güzel şey geldi ama değişebilir tabii :D bir de Köpük neredeydi en son ben onu kaçırmışım tekrar bir bölümlere göz gezdireyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar, heyyooo teşekkür ederiim :) Bölümlere yetişmekte zorlandım bu hafta takip edemedim doğru düzgün ama yarın daha iyi ilgileneceğim blogla yani öyle umuyoruum :) Köpük en son martı ile ilgili bir şey yapıyordu ama ben de hatırlayamadım bakmak lazım :)

      Sil
    2. Evet Martı’yı orman Perisi İzu’ya götürmeye gitmiş :D bu arada yeni bölümü yazdım biraz uzuncaa vaktin olunca okursun, umarım beğenirsin keyifli okumalar :))

      Sil
    3. Okuduum buradaki güncellemeleri de az önce yaptıım görseller ekledim aralara hikayeye uygun seçmeye çalıştım bi de senin hikaye ağacını da eklediim :))

      Sil
    4. hemen güncellemeye uçuyorum o halde :)) <3

      Sil
  2. Eveett ben de yeniden yazmak için heyecanlıyım.. Bir ara karışıvereceğim araya bakalım nerelere denk geleceğim, kısmet artık😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayata Dair, eveet çok güzel oluur bakalım bakalııım :D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Beyda, olsuun okursun kii hatta vaktin olursa karalarsın bir bölüm bi şeyleer :)

      Sil
  4. Sağlam bir an kolluyorum, yeni bölümleri de okuyup hikayeyi kaçırdığım yerden yakalayacağım. Heyecanlıyım yeni gelişmeler için. Sınavlarında da başarılar diliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelaaa :) Ben de yarın doğru düzgün ilgilenmek istiyorum hem hikaye ile hem blogla merak içindeyiim :) teşekkür ederim ki çook :)

      Sil
  5. Sınavlarında başarılı.olmussundur umarım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalemyazar, sınavlarım nisanda başlıyor henüz girmedim yds ales kpss vs hepsine aynı anda hazırlanmak zorundayım :)

      Sil
  6. Hepinizin emeğine sağlık, çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Yakalı, teşekkür ederiz ki çook beğenmene sevindim :) belki sen de katılmak istersin haber vermen yeterli sonra başka hikaye oyunlarımız da olacak benzer şekilde :)

      Sil
  7. Yeni bölümleri az önce okuma firsatim oldu. Cok güzel olmus. Herkesin eline, emegine saglik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berlin, oleey hikayemiz sona yaklaştıı son iki bölüm kaldıı :) senin de eline sağlık tabisii ne güzel bir şey oldu böyle beraber güzel bir oyun oynamış olduk :)

      Sil
  8. collective story
    joint story
    kreee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsii hahaha :D allahım gülmem ağrıdıı
      kree arassooo kamsahamnidaaa :D

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^