20 Ocak 2020 Pazartesi

Arkadaşlık Mimi



  Sezyum tarafından güzel bir mim yazısına davet edilmiştim ve yazacağım dediğim halde bir türlü zaman bulamadım. Bu aralar günlerimi bile şaşırıyorum. Hadi hayırlısı. Bakalım sorular ve benim cevaplarım nelermiş. Bu mimde cevapları verirken gerçek arkadaşları düşünerek cevap vermemiz istenmiş. Yani tanıdıklar değil gerçekten yakın olduklarımız.

  • Çevresi geniş biri misindir?
Çok fazla tanıdığım vardır. İnsanlarla kolay anlaşırım ve bağ kurmayı severim. Bu şekilde çevremde muhabbetim olan değer verdiğim çok kişi var.

  • Kolay arkadaş edinebilir misin, yakın arkadaş eşiğinden geçmesi için kafanda belli bir olgu var mıdır?
Yukarıda söylediğim gibi muhabbet ettiğim tanıdığım çok insan var çevrem geniştir fakat etrafıma inşa ettiğim bir değil birden fazla güçlü kabuk var. Bu kabukları aşmasına izin verdiğim arkadaşlarım var. Ruhumu görebildiğine inanırım onların. Ve bu eşikten geçmeleri için belli bir olgudan söz edemem. Tamamen samimiyet, güven ve saf sevgi belki de ve dostluğa verilen değerin iki taraf için de önemli olması olabilir.

  • Arkadaşların seni nasıl tanımlar, taktıkları bir lakap oldu mu?

Neşeli ve pes etmeyen biri olduğumu söylerler genelde. Onlar için ışık gibi olduğumu söylerler. Beni çoğu konuda destekler ve takdir ederler. Birkaç lakabım oldu şimdiye kadar. Çakıltaşı, limon çiçeği.. birkaç şey daha var bir de Lenu derler iki ismimin hecelerinden yola çıkarak.

  • En yakın arkadaşınla ne sıklıkla görüşürsünüz ve buluştuğunuzda neler yapmaktan hoşlanırsınız?

En yakın arkadaşım bir tane değil :D Hepsi başka yerlerde yaşıyor ve hepsiyle farklı şeyler yapıyoruz. Film dizi izleriz, bowling oynarız, sahile gidip boş boş sakince denizi izleriz, saçma sapan şeyler de yapabiliriz. Bazen de sadece beraber oturup sıkılmak bile güzeldir. Ay ne bileyim insanlar neler yapıyorsa onları yaparız bir sürü şey :D

  • Senden farklı siyasi görüşe sahip yakın arkadaşın var mı?

Düşündüm de siyasi görüşlerimiz aynı. Ama bu konuları pek konuşmayız. Farklı olsaydı da önemli olmazdı böyle şeyler yüzünden kalp kıran insanlar değiliz. Önemli olan kendini ifade ediş şekli olurdu. Zaten siyasiler bizim yerimize yeterince kavga edip tartışıyor resmen kreş gibi bir ortamları var. Saygı çok önemli her konuda olduğu gibi bunda da.

  • Daha önce arkadaş olduğun biriyle sevgili oldun mu?

Sevgili konuları bana uzaylılar kadar yabancı. Birinin bana aşık olduğunu bile anlayamam ki sezgilerim berbattır kırmaktan kırılmaktan korktuğum için sanırım. Anlayabilmem için çocuğa anlatır gibi açıklaması gerekir birinin :)

  • Şimdiye dek bir arkadaşın için yaptığın en büyük fedakarlık neydi?

Arkadaşlarımla birbirimiz için pek çok şey yaparız. Ama bunları ben kendi adıma fedakarlık olarak görmüyorum. Sevdiğim biri için elimden gelen şeyleri yaparım. Bunların da hesabını tutmam, benim için doğal bir şey çünkü böyle davranmak. O yüzden bu sorunun cevabını bilemedim.

  • Eski okul arkadaşlarınla görüşüyor musun?

Ortaokuldan kimseyle görüşmüyorum sadece bir tanesiyle instadan takip ediyoruz birbirimizi o kadar. Liseden hiç arkadaşım yok çünkü sağlık sebeplerinden dolayı açık öğretim okudum. Üniversiteden pek çok arkadaşımla görüşüyoruz ve çok yakınız.

Bu mimi yapmak isteyen herkesler yapabilir :)

16 yorum:

  1. ne kadar güzel yazmışsın öyle 😊 sevgiler canım benim 😊 keyifli bir mim olmuş 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım, teşekkür ederiim çokça sevgiler olsuun :) daha önce yapmadıysan sen de yapabilirsin bu mimi isterseen :)

      Sil
  2. Umarım her daim beraber olursunuz bu değerli arkadaşlarınla... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi Mırıltısı, yaa teşekkür ederim güzel dileğin için :)

      Sil
  3. Yaaaa! Çok güzel bir mim. Hemen yapacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem Can,
      Eveet yaa ben de sevdim çok güzel bir mim hadi yap sen dee :)

      Sil
  4. Adı da soruları da tatlıymış. Yanıtlarını da keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı,
      teşekkür ederim kii çook :)

      Sil
  5. İnsanın etrafında bu kadar çok sevdiği kişi olması ve onlarla eğlenebilmesi ne kadar güzel :) Her soruya çok samimi cevaplar vermişsin, harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taha, eveet bazen beraber sıkılmak bile çok keyifli olabiliyo insanın anlaşabildiği kişilerle :) teşekkür ederim kii :)

      Sil
  6. ben bu mimi yaparım yapıyoruuum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Anna, oleey yapmışsın bilee geliyorum hemeen :)

      Sil
  7. Keyifle okudum canım güzel bir mim olmuş ben de seni blog yazmaya nasıl başladın mimi için mimlemiştim yazmak istersen tabii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar, aa yazayım tabii ben de yazsam mı diye düşünmüştüm o mimi deepside gördüğümde ama sonra unutmuşum şimdi mimlendiysem yazmam lazım hihi :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^