21 Ocak 2020 Salı

Ah Louloúdi!


Karanlığın içinde durdum öylece...
Saat kaç, ne kadar süre öyle durdum bilmiyorum...
Pencereden dışarıda düşüncelerimin etrafındaki buluttan daha karanlık bir boşlukta yağan yağmurun sesini dinleyip ıssızlığı biraz olsun dindiren bir piyanonun ağır ağır çalan notalarında ruhumu dinlendirdiğimi hayal ettim...
.
Ama dışarıda yağmur yoktu.
.
Bir pencere yoktu.
.
Piyanonun ezgisini deliliğin eşiğindeki zihnimin benimle eğlenmek için uydurduğundan şüphelenmemek mümkün değil...
.
Kare biçimli bir odada tam on dört köşe saydım.
İşsizliğin böylesi.
...
Ruhum fillerin ayakları altında çiğnenmiş gibi..
Ah zavallı Louloúdi..
Birden fırladım karanlığın içinde yerlerde sürünen ruhumla döne sallana başladım bir dansa.
Dön... Dön..  Dön... 
Bunun sonu yok. 
İşte şimdi başında papatyadan tacıyla güneşten daha parlak bakışlara sahip müthiş bir deliyim. 
Dön.. Dön.. dön..
.
.
.
Bu müzikal
tam bir
trajedi
.
.
.


Not: Aşağıdaki parçalar dinlemeyi sevdiklerimden ve yazının ruhuna uygun olurlar diye düşündüm. Bu müzikleri dinlerken karanlıkta dans eden deli bir ruh hayal edin :D






S... 

12 yorum:

  1. Şarkılar gerçekten çok güzel, kurulan tüm cümlelere de uyumlu olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taha, değil mi yaa bence dee :D hoşlandığım müzikleri paylaşmayı severim beğendiğin için mutlu oldum :)

      Sil
  2. Ne güzel şarkılar öyle Sessiz Gemi'ciğim.. Kulaklarımızın pası silindi :)

    YanıtlaSil
  3. ayyyy yazıya ve müziklere yarın geleyiim. şimdi aklım almıyoreee :) purple rain. menekşe yağmur kikiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsiii :D ben yorumlara bakamadan sen tekrar gelmişsin bile oleeey :) hıhım menekşe yağmuru :D

      Sil
  4. hımmmm karanlıkta dans diyoon, dancing in the dark, ondört köşeli üçgen hıııhm ivit üçgen oda :) şarkılar, klasikleer :) baak ain't burda am not yanii ı am not no sunshine, hoppalaa, iki olumsuz bir olumlu yapar, yani ı am sunshine buuuu :) stand by me, by, prepositions, yanımda dur demek, manevi veya maddi anlamdaa, mor yağmur da artık bilemedim. radyasyon yağmuru olabilier, mor menekşe ışınlarıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsiii :) dancing in the dark with shadows :D üçgen oda hıhım bermuda üçgeni :) aint tuhaaf kim icat etmiş yaa değişik şeyler çıkartıp durmasınlar yormasınlar benii aaaa :D hıhıım stand by mee mor yağmurlar hahah radyasyon olabiler menekşe de olabiler :D

      Sil
  5. Bu çok güzel olmuş yazmaya devam etmelisiin :) şarkılarda ikincisini çok beğendim ama evet hepsi yazıyla uyumlu ;)
    ahaha deep’in yorumuna çok güldüm radyasyon yağmuru olabilir haha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar oleeey :) yaa beğenmene çok sevindim bazenleri yazıyorum böyle şeysiler :) yazıyı bir gece uyuyamadığımda telefonuma not etmiştim. müzikleri de daha sonra yazıyı düzenlerken dinliyordum ve ekleyeyim onları da hoş olur dedim :) hahah eveet ona ben de çok güldüm yaa :D

      Sil
  6. Wauw, şahaneler yahu parçalar :D

    YanıtlaSil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^