29 Ocak 2020 Çarşamba

Blog Yazmaya Nasıl Başladın? | Mim



  Heyooo yine ben! Geçenlerde bir gün tatlış Ebrar tarafından mimlendim ama yoğunluktan yazmaya ancak vaktim oldu <3 Onun yazısını okumak isterseniz tam şuradan hayır şuradan diyorum ışınlanabilirsiniz kiki ^.^

  Blog yazmaya nasıl başlamıştım? hmmmm.... okurken yazarken dinlediğim şu şarkıyı dinlemeniz için bırakayım önce şuraya. Okuyan siz yazan ben cümlem kafam kadar karmaşık oldu neyse O.o

  Aslında ben de hikayeler yazmakla başladım işe. O zaman bloglardan hiç haberim yoktu tabi. Sosyal medya adına da sadece face kullanıyordum. Orada hikayeler yazılan topluluklar vardı. Önceleri sadece oradakileri okuyordum kendi yazdıklarımı paylaşmaya cesaretim yoktu. Sonra bir baktım ki Mahzen adlı hikayemi orada paylaşmaya başlamışım. Sayfanın yöneticilerinden biri de blog sahibiydi ve onun ve diğerlerinin de bloglarını okumaya başlamıştım. Sonra ona blog nasıl açılır diye birkaç soru sordum ve bir de baktım ki buradayım.

  İlk başta sadece hikayeler yayınlarım sanıyordum. Blogda neler yazılır ne yapılır en ufak fikrim yoktu. Hiç okurum da yoktu bir süre. Sonra bir baktım ki o sayfadan tanıdığım blog sahibi arkadaşlarla olan bir çevredeyim hepsi de kore sevdalısıydı müzikler ve diziler hakkında bolca sohbet eder olduk ve hikayeler uydurulurdu sevimli hoş güzel günlerdi. İlk yorumcularımdan biri de deepsiydi. Yorumlarıyla beni hiç yalnız bırakmadı ve yazmam için cesaret verdi. Belki de onun yorumları olmasa o zaman benden blogcu olmaz diyip bırakabilirdim bir süre sonra, canım sıkılınca keskin kararlar alabilen biri olabiliyorum bazen çünkü. Bir de ben kendi kendime sessizce yazarım sanıyordum ismimi bile o şekilde seçmiştim oysa öyle olmadı :)

  Blog açmayı düşünmemin başında da yazdıklarımı özgürce saklayacak, yazacak, sadece kendime ait bir yer olsun isteğim vardı. Çünkü facede hikaye yazarken hoşlanmadığım bir durumla karşılaşmıştım. Kötü şeyleri zihnim sildiği için tam hatırlamıyorum ama yeni bölümü geciktirdiğim için hikayemin tamamını kaldırmışlardı galiba. Ben de sinirlenmiştim ve grubu terk etmiştim :D Sonra da buraya taşındım. Kendime ait bir oda yarattım ;)

  Öyle işte. Zaman zaman sınavlar dersler okul nedeniyle uzak kaldığım oldu. Her geri dönüşümde tanıdığım blogçuların buraları terk ettiğini görmek üzücüydü. Deepsiyi kasabanın ortasındaki çınar ağacı gibi hep burada görmek bana cesaret verdi hep. Hiç bırakmayı düşünmedim ama yazma yeteneğim uzun süreler uzak kalınca küsüyordu. Artık öyle uzun süre kaybolmuyorum. Saçmalasam bile iki kelime bile yazsam bırakmayacağım. Sizi de kendimi de bırakmam. Hep böyle tatlış tatlış yazalım, hep beraber buralarda olmak çok keyifli <3

  İsteyen herkesler bu mimi yapabilir. Görüşürüz ki yine :)

  S..

18 yorum:

  1. Kendime ait bir oda yarattım deyince aklıma Virginia Woolf geldi :)
    İyi ki yazmışsın, bundan sonra da ara vermeden yazmaya devam edersin umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı, aslında tam da o kitabı okuyordum ve yaşadığım durumla benzeştiğini hissettiğimden kurdum bu cümleyi :) ben de öyle umuyorum teşekkür ederim çok çok :)

      Sil
  2. Ne güzel başlamışsın hikayeni de çok merak ettim şimdi ayy deepsi iyi ki var kasabanın ortasındaki Çınar ağacı benzetmesi ne güzel olmuş ;) şarkı da güzeldi youtube’dan arayarak açtım burdan açamadım bir baksan ya sende açılıyor mu. Keyifle okudum yine, hep yaz sen hiç bırakma :) <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar, ayyy eveet iyi ki iyi kii :) hikayem pek acemiceydi ama yine de en eski kayıtlarda duruyor bloğumda :) aa bende açılıyor amaa belki de sen açmak istediğin sırada internetle alakalı bir sorun olmuştur bilemedim ki. teşekkür ederiim sen de hep yaz ki amaa :) <3

      Sil
    2. Evet evet bendenmiş, açıldı sonradan tatliş :) <3

      Sil
    3. Ebrar tatlış sana benzer kiki :) <3

      Sil
  3. ayyyyy gözüme toz kaçtıııı, duygulandııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsiii :) ponçik çakıltaşı çingusuu :)

      Sil
  4. blog başka bi şey. tüm sosyal medyalar dahil, değişilmez güzellikte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu, ben de öyle düşünüyorum eveet :)

      Sil
  5. İlkay Özgür, eveet bence de buradaki her başlangıç güzel ne güzel söyledin kii :) sen dee öylee :)

    YanıtlaSil
  6. İlkay Özgür, beğenmene sevindim kii :)

    YanıtlaSil
  7. Blogların yerini hiçbir şey tutmaz :)
    İşte 10 yıl oldu benim de :)
    selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert, eveet bence de :) ne güzeel nice 10 yıllaraa :)

      Sil
  8. Blog yazma maceranız çok hoşuma gitti. Ben bu aralar Blogg aleminden biraz uzak kaldım. Başarılar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı, ben de derslerden dolayı pek ilgilenemedim bu aralar blogla teşekkür ederim ki çok :)

      Sil
  9. Selam..
    Burası bi' odadan çok denize bakan bir kentin limanı gibi geliyor bana ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rens, aman da aman kimleri görüyorum buralardaaa :D yaa ne tatlı bir yorum bu böyleee <3 <3

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^