5 Mayıs 2021 Çarşamba

Kelime Oyunu 23

 


Kelime oyunumuz bu aralar deep ile aramızda paslaşma durumunda :) Tam buçuk kapanma dolayısıyla bloglar biraz sessiz sakin gibi :) Bu hafta da kelimeler benden olsun dedim ve işte seçimlerim:

  • Mağara, sakin, gece, kemik, ten

Fırtınanın sesi artık kulaklarımı tırmalıyordu. Fakat asıl sorun sesten kaynaklanan baş ağrılarım değil de soğuğun kemiklerimi bile delen hissiydi. O kadar soğuktu ki artık cihazlarımız donduğu için dereceyi ölçemiyorduk. Rüzgar tenimin açıkta kalan yerlerini buzdan bir bıçak gibi kesiyordu. Ekip yorgunluktan ne yaptığını bilemez haldeydi. Böyle giderse olduğumuz yere yığılıp kalacak ve üzerimizi kar kaplayacaktı. Fırtınadan dolayı birbirimizi işitemiyor, sadece el kol hareketleriyle iletişim kurmaya çalışıyorduk. Uyarı yapıldığında dağdan inmek için yeterince vakit bulamamıştık ve bu tehlikeli geçidi aşmak için önümüzde daha ne kadar yol olduğunu kestiremiyordum. Etrafta uçuşan kar taneleri ve ışığını kaybetmiş bir gece içerisinde hiçbir dönemeç, hiçbir kayalık, hiçbir şey tanıdık değildi. Birbirimize güvenlik ipleriyle bağlıydık. Sol tarafımızdaki kayalık duvarda önceden belirlenip sabitlenmiş güvenlik halatlarına kendimizi bağlayarak yavaşça ilerliyorduk. Fırtına uyarısı yapıldığında geri dönmeye kalkışmadan en başında sığınacak bir yer aramış olsaydık durumumuz belki de daha iyi olurdu. Tehlikeli bir karar almak zorunda kalmıştık ve seçimimiz bizi hazin bir sona götürüyor gibi görünüyordu.

Böyle ilerlemeye çalışırken ekipten birinin ayağının kaymasıyla büyük bir tehlike atlattık. Genç kız duvardaki güvenlik hattına bağlandığı yerden bir sonraki kısma atlatmak için bağlantısını çözdüğü sırada kendini bir anda uçurumda bulduğunda onu kurtaran tek şey önündeki ve ardındaki kişilere kendisini belinden bağlayan o ince hayat ipi oldu. Tabi bu beklenmedik durum karşısında herkes dehşet içinde kalmıştı. Kızı sallandığı yerden yürüdüğümüz ince patikaya çektiler. Herkes bu sırada olduğu yerde sabit durmuş kıza en yakında bulunanların müdahalesini beklemek zorunda kalmıştı. Sıralı halde ilerlemek zorundaydık. Ani hareketler yapmak herkesi tehlikeye atıyordu ve sıralı hareketlerle ilerleyebiliyorduk. Kızı tekrar güvence altına alıp sakinleştiğimiz sırada yer büyük bir sarsıntıyla ayağımızın altından kaydı. Neler olduğunu anlayamadan yürüdüğümüz yol büyük bir gürültüyle sol tarafımızda oluşan çukura doğru çöktü. Bütün ekip bir dondurmanın üzerinde yuvarlanan çikolata taneleri gibi bu çukura kaydı. Bir mağaranın tavanının çöktüğünü ve içeriye yuvarlandığımızı anlayacak kadar uyanık kalabilmiştim. Ama sonra başıma aldığım bir darbeyle kendimden geçtim. Her şey iyi olacak mıydı merak ediyordum. Tabi uyanabilirsem.

Son..

25 yorum:

  1. Kısa ama ilgi çekici bir öykü olmuş. Maceralı şeyleri severim. Son kısım gözümde canlandı adeta. Kalemine sağlık. :)
    Kelime oyunu için uzun süredir yazmadım ben de. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu, nasıl sonlandıracağımı bilemeyince mağaranın içine yuvarladım ekibi :D beğendiğine çok sevindim teşekkür ederim :) yazsana sen de minik bi öyküü :)

      Sil
    2. Güzel düşünmüşsün sonu. :) Bu aralar yeni öykü yazamam, kafam dolu. Yarışma için yazdığım şiir ve öykümü tamamlamalıyım, bir de romanla uğraşıyorum. :)

      Sil
    3. Duygu, aa kolay gelsin o zaman son durumları blogunda da paylaş merak ederim :)

      Sil
  2. Kısa olsa da çok heyecan vericiydi :) Uzun zamandır katılmıyordum, ben de yazayım birazdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynadaki Yansıman, teşekkür ederiim beğendiğine sevindim :) aa yaz tabi yaa :)

      Sil
  3. Her şey iyi olacak mı ben de merak ediyorum.Güzel bir anlatımınız var. Kaleminize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı, beğendiğine sevindim çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Devamını isteriz ama. ,😍 Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurix, devamını düşünmedim ama belki olabilir :) çok teşekkür ederiim 😍

      Sil
  5. uçurumdan aşağı düşerken ince iple kurtulması ve yolun çökmesi..Ardından da başına bir darbe almak.. Uyansın bence uyanır..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ertuğrul Yıldırım, rüya diyorsunuz yani hmm olabilir tabi neden olmasın ama ya rüya değilsee :D

      Sil
  6. Umarım devamı gelir, merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Berra, devamı geldiii :) yorumlara uzun süredir bakamadım bloğa da öyle geç cevapladığım için üzgünüm beğenmene çok çok sevindiim :)

      Sil
  7. usta ordan bana bi tam buçuk kapanma versene, tereyağlı olsun :) hımm buzlarda araştırma gibi, ay neydi vardı bir dizi, kutupmu ne, hani bilimadamları arasında bişiler oluyorduuu, şimdi senin öyküde eğer buzlu bir geçit filan varsa, korkunç bir dağ canavarı çıkabilir, veya büyük bir buz ayısı :) anneeee, çok soğuuk, şimdi buzarak doncaklar yazık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsii :D ooo yapalım bi buçuk porsiyon çaylar da benden olsun heman :D hıı eveet hatırladım ama biraz saçmaydı o yaa :D buz uzaylısııı olsuuun :D hee buzarak donmak da ilginçmiş komikcii :D

      Sil
  8. anneee, çöktü buz, yarık oldu. nolcak arama kurtarma gelsin :) akut gelsin :) donmasınlaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsii :) geldi devamııı oleeey :D arama kurtarma haberi olursa gelir tabii :D

      Sil
  9. Betimlemeler ile yazınız daha da heyecan verici olmuş.Devamını merakla bekliyoruz :) Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında, betimleme yapmayı seviyorum böyle düşünmene sevindiim teşekkür ederiim :)

      Sil
  10. En güzel bayram mesajları başlıklı yazıma yapmış olduğunuz yorumdan dolayı çok teşekkür ederim Duygu İyi bayramlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı, ben duygu değilim yanlış geldiniz galiba :)

      Sil
  11. Çok güzel. Tam tadında. :)

    YanıtlaSil
  12. İlkay :) yazarken neden orada olduklarını ben de merak ettim ama ben de bilmeden yazdım hahah :D herhalde dağcı gezgin topluluğu gibi bir şey olmalılar ya da belki araştırmacı olabilirler :) çok teşekkür ederim beğenmene çok çok sevindiim ^.^

    YanıtlaSil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^