3 Şubat 2021 Çarşamba

Kelime Oyunu 10

Bu haftanın kelimeleri sevgili EsTen'den geldi :) Her hafta yeni hikayeler, şiirler, makaleler ve günlükler okuduğumuz oyunumuz devam ederken katılan bütün arkadaşlarımızdan harika şeyler ortaya çıkıyor ve birbirimizi heyecanla okuyor ve yorumluyoruz :)

  • EsTen'in kelimeleri: Parmak ucu, veda, ruh, sevilmek, satır
  • Gelecek haftanın kelimeleri de yanlış bilmiyorsam Ebemkuşağı'ndan gelecek :)

Satırlar arasında saklı bir veda türküsü 
Ve bir iyi geceler öpücüğü mü bu şimdi? 
Ah gün kapanırken kim çaldı gökyüzünün maviliklerini? 
Parmak uçlarında usulca dans eden ruhun 
Güneşi yakalamış bir uçurtmanın sırtında. 
Gitme o yeşil koya ve karanlık geceye şimdi
Sırası mı bir veda etmeden, 
Söyleyecek sözler bitmeden 
Ve gözlerinden şimşekler çakmadan, 
Henüz öfkelenmeden ışığın ölümü karşısında.. 
Gidilir mi o karanlık geceye söyle şimdi vakti mi? 
Daha sevilecek çok şey varken 
Ve henüz yeterince ihtiyarlamamışken
Ruhun saçmalamalı ve dans etmeli
Durmadan ve yorulmadan. 
Günler doğdukça ve kırlarda çiçekler açtıkça 
Hala öğrenecek çok şey oldukça 
Tutkuyla ve gözlerinden ateşler saçarak 
Yaşamalı daha...
Gitme gözlerimdeki yaşlar hatrına...

Okuduğu şiir bittiğinde sessizlik içinde gözlerini birkaç saniye kapattı ve usulca başlayan müziğe odaklandı. Sonra su gibi duru sesiyle şarkıya başladı. Herkes zaten aşırı duygusallaşmışken yürek titreten bu ses ve bu şarkı birkaç kişiyi ağlatmayı başardı..


Son..

Not: Bu haftanın kelimeleri nedense çok zorlu geldi ama başardım ne dersiniz :) belki de bugün yorgun olmamdan kaynaklı bu durum. Bir de ben romantik şeyler yazmayı pek başaramıyorum sanırım. Trajik bir polisye de yazmak istemedim. Sonra bir müzik eşliğinde yazayım bakalım neler olacak diye düşündüm ve Dafne çıktı karşıma ilk defa dinledim kendisini sesi çok hoşuma gitti :) En başta yazarken U Stambolu Na Bosforu şarkısını dinliyordum onu paylaşacaktım sonra bu şarkısını dinleyince bunu paylaşmaya karar verdim siz diğer şarkılarını da dinleyin sonra, to yasemi şarkısı da çok güzel ayrıca :)

S..

42 yorum:

  1. Çok güzel başarmışsın kelimeleri çok güzel işlemişsin ve sonuca bayıldım bende müzik eşliğinde yazmayı sevenlerdenim yazımı da öyle yazmıştım 😊💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EsTen, yaa müzik bir ilham kaynağı resmen, beğenmene çok sevindim kii :) okumaya geleceğim yarın eminim yine ruha dokunan cümleler dökülmüştür kaleminden :)💕

      Sil
    2. Teşekkür ederim umarım kalbine dokunabilmişimdir 😊

      Sil
    3. EsTen, sen hep kalbime dokunmayı başarıyorsuun :)

      Sil
  2. Çok güzel olmuş. Şiire ayrı bir bayıldım. Kalemine sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurix, teşekkür ederiim beğenmene sevindim ki :)

      Sil
  3. Müzik şahane etkilemiş belli, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mavinindenizi, eveet ilham bulamadığımda müzik dinlerim iyi gelir hemen teşekkür ederiim :)

      Sil
  4. Çok güzel bir yazı olmuş. Kelimelerde şiir havası var zaten. Uymuş bence. Kaleminize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur, beğenmene çok sevindim bence de şiirsel kelimelerdi teşekkür ederim ki :)

      Sil
  5. Harika olmuş. Kaleminize sağlık.:)Müzik ruha şifa olmuş, kaleme yol gösterici...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı, teşekkür ederim beğenmene sevindim ki :) müziklerin bence de ruha iyi gelen yol gösteren bir yanı var :)

      Sil
  6. Çok güzel bayıldım bende müzik eşliğinde yazmayı çok severim 😊gönlüne sağlık canım benim sevgiler sevgiler...ben bu hafta geç kaldım muhabbet kuşum muhittin hasta olmuştu daha yeni kendine geldi çok şükür kuzum daha iyi..en kısa zamanda ikisini birden yazarım artık 🤗😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım, insan dalıp gidiyor bir yandan müzik dinleyip bir yandan yazarken di mi :) benden de çokça sevgileer :) yaa hasta mı geçmiş olsun kii kıyamam çabucak iyileşir inşallah benim de çakıl isminde vardı kuşum çok hassas onlaar
      geleceğim okumayaa :)

      Sil
  7. Kendinize haksızlık etmeyin oldukça güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Melyblog, çok teşekkür ederim mutlu oldum kii :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest, yaa sevindim kii teşekkür ederim :)

      Sil
  9. Okıudum, çok keyif aldım
    Müziği açıp bir daha okudum
    Teşekkürler bu kısa ama dolu zamanı yarattığın için

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mai, çok mutlu oldum sevindim ki beğenmene :) yazarken gerçekten yorgundum ne kadar uyumlu olduğunu pek anlayamadan yazdım ama sonradan ben de sevdim çok teşekkür ederiim :)

      Sil
  10. Vallahi şov yapmışın hocam, şiirler, hikayeler... Muazzam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sokaktaki Asosyal, mahcup oldum valla sevindim ayrıca beğenmene teşekkür ederim hocam :)

      Sil
  11. Çok güzel olmuş :) Kaleminize sağlık 🌸
    Keyifle okudum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında, teşekkür ederim çok sevindim kii :) 🌸

      Sil
  12. Bence başarmışsınız. Mesela ben aslında pek şiir sevmem ya da her şiiri sevmem ama bu şiir bir kitapta olsa ilgimi çekerdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuray Çiçek, Böyle düşünmene çok sevindim kii çok teşekkür ederiim :) 🌸

      Sil
  13. sahiden de dediğin gibi olmuş, şiir ve müzik ve ses art arda iyi oturmuş uhrevi olmuş sankiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsii :) ooo uhrevi mii sevindim o zamaaan :)

      Sil
  14. "Ve henüz yeterince ihtiyarlamamışken"

    Kaç yaşına gelince yeterince ihtiyarlamış olur ki insan? Öyle bir yaş yok sanırım. İnsanın yaşı ilerledikçe bütün yaşlar olabilirlik sınırında kalıyor. Yaşlı olmayı yakıştıramıyoruz sanırım kendimize.

    Daha yapılacak çok şey var, yaşanacak çok gün var. Anın kıymetini bilelim öyleyse. "Ve henüz yeterince ihtiyarlamamışken" ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Edip, sanırım hiçbir zaman :) zaman insanların uydurduğu bir şey tüm bu rakamlar ve yıllar sadece biz böyle algıladığımız için o şekilde. günler ve geceler arasında var olmaya devam ediyor ve kendimize yeni şeyler katıyor anlar biriktiriyoruz hepsi bu bazen 300 yaşında bazen 5 yaşında olabiliriz yani hepsi sadece birer sayı :)
      aynen öyle anın kıymeti bilinmeli :)
      teşekkür ederim :)

      Sil
  15. Ellerinize sağlık, gayet güzel başarmışsınız:-) Keyifli bir hafta sonu dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl, teşekkür ederim sevindim :) keyifli haftalar dilerim :)

      Sil
  16. Şiir çok güzeldiiii :) kalemine sağlık muah öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenin Düşleri, yaaa sevindim ki beğenmene benim canım kedim öperim çok çok :)

      Sil
  17. Hüzünlü ama bir o kadar da umutlu bir şiir, çok beğendim. Şarkıyı da ilk kez duyuyorum, güzelmiş:) Kalemine sağlık! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cansu Pelin, biraz umut da vardır içinde herhalde değil mi sevindim çok çok teşekkür ederim kii :)

      Sil
  18. Nasıl güzel olmasın sen yazmışsan ? Başaramayacağın hiç bir şey olmadığını düşünüyorum yazma konusunda^^ Şarkı da çok güzelmiş ayrıca. Kalemine, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelaa :) şımarırım amaa :D teşekkür ederim çok sevindim beğendiğin içiiin :)

      Sil
  19. "Ve henüz yeterince ihtiyarlamamışken
    Ruhun saçmalamalı ve dans etmeli
    Durmadan ve yorulmadan.
    Günler doğdukça ve kırlarda çiçekler açtıkça
    Hala öğrenecek çok şey oldukça
    Tutkuyla ve gözlerinden ateşler saçarak
    Yaşamalı daha...
    Gitme gözlerimdeki yaşlar hatrına..."
    Bu satırlar senin mi?
    Cevabın evet ise mutlaka şiir yazmalısın, bayıldım derdim ama kafi gelebilmesinin imkanı yok, bir yerlere not etmeliyim, ya da hemen yazmaya başla ve lütfen bırakma, emeğine sağlık, kalemine sağlık ve muhteşem kelimeler için yüreğine sağlık. Çok iyi ya, gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi, eveeet teşekkür ederiim böyle düşünmene çok mutlu oldum :) başka şiirlerim de var zaman zaman yazıyorum blogda paylaşıyorum pek profesyönelce olmasa da hoşuma gidiyor benim dee :) çok çok teşekkür ederim gerçekten mahcup oldum ve çok sevindiim :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^