1 Şubat 2021 Pazartesi

AĞAÇ EV SOHBETLERİ 76

 


Herkese selamlaar :) Sohbetlerin bu haftasında da benim misafirimsiniz umarım çaylar kekler hazırdıır :D Sizi önce geçmişe sonra bugüne getirmiştim şimdi de biraz geleceğe gidelim istiyorum. Bugün evde bahar temizliği tarzı bir şeyler olduğu için akşama kadar sizi bekletmiş oldum o yüzden hızlıca yazıp kısa bir cevap vereceğim kendim sonra sizleri okumaya geleceğim :) Kelime oyununda da okumadıklarım kaldı hepinize yetişeceğim. Vee bu kısa nottan sonra gelin bakalım bu haftanın sorusu neymiş :)

  • Pandemi bir gün bitecek ve bütün olanlardan sonra hayata dikkatli şekilde karışacağız. Belki sosyal mesafe kuralları artık hep geçerli olacak belki maske de uzakdoğu ülkelerinde olduğu gibi kalabalık alanlarda yoldaşımız olmaya devam edecek tedbir için.. Peki evlerde hapsolduğumuz bu sürecin ardından nasıl bir tatil hayaliniz var? Nereye gitmek ve ne yapmak istiyorsunuz? Gerçekçi düşünerek ve size uygun şartlar altında gerçek planlarınızdan söz edin bakalım :)
Eveet sizi bekletmek istemediğim için hızlı ve kısa bir yanıt vermek istiyorum. Benim birkaç planım var aslında. O sırada hangisi daha yapılabilir ve uygun olursa sırasıyla yapacağımı düşünüyorum. Öncelikle Sakarya'dan Adıyaman'a taşınan kız kardeşimi ziyarete gidip oradan da Göbeklitepe, Nemrut gibi yerlere geziler yapmak istiyorum ailecek. Bu birinci planım. İkinci planım havayolu ile Ankara'ya gidip orada okuyan kedi arkadaşımla bir Ankara turu yapmak ve Anıtkabir ziyareti. Aynı zamanda orada işe başlayan bir başka minnoş arkadaşımla vakit geçirmek ve oradan trenle Eskişehir'e geçerek hayatımda çok önemli bir yeri olan can dostlarımdan birini ziyaret etmek. Onun yanında belki bir iki gün kalırım. Sonra oradan da trenle İzmir'e giderek ilkokul müzik öğretmenimi ve bir arkadaşımı ziyaret etmek istiyorum. Oradan daa yine havayolu ile evime dönerim :D Üçüncü planım günübirlik veya birkaç gün süren turlara katılmak istiyorum bunun için nerelere gitmek istediğimi bilmiyorum belki İstanbul, Kıbrıs, Mısır, Yunan Adaları turları olabilir gemi yolculukları ve yurtdışı seçenekleri için bir süredir birikim yapıyorum bakalım neler olacak :) Hadi sizler de yazın bakalım gerçekten yapabileceğiniz planlayabileceğiniz pandemi sonrası tatil düşüncelerinizi, umarım eğlenir ve seversiniz bu haftanın konusunu da :)

S..

39 yorum:

  1. Mis gibi bir konu, yazacağım hemen=)
    Bir an önce bitsin korona da gezelim istediğimiz yerleri rahatça...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kedi Mırıltısı, insallah evet yaa :) olasılığı en yüksekten aza doğru sıraladım tatil listemi bakalım hangisi tutacak :D okuyacağım hepinizii :)

      Sil
  2. Çok güzel bir konu ve çok keyfili planlar. Umarım gerçek olur. :)

    YanıtlaSil
  3. Bu konu için çok ama çok teşekkür ederim.Böyle şeylerden bahsetmek içimi inanılmaz bir umutla kaplıyor.En kısa zamanda yazacağım bende :) Yaa ne güzel bir planınız olmuş.Ahh canım İstanbul...Mısır çok acayip,ilginç bir yer bende gitmek isterdim. Umarım hepsiii gerçekleşir 🌸🙏🏻 Çok güzel planlar,rotalar 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi Dünyasında, yaa sevindim ki sevmenee :) okumaya geleceğiim :) kendi kendime planladım bakalım gerçek olur umarım :D teşekkür ederim çok çook 🌸🌸

      Sil
  4. Tatilin sırrını veriyorum yaklaş hocam yaklaş :D
    Bir miktar para, bir adet karavan, biraz ege kıyıları, biraz akdeniz, sonra iç anadoludan egeye daire çizerek dönüş :PPPP

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sokaktaki Asosyal, karavan hayalim var da o biraz zor hocam :D

      Sil
  5. Hem ev sahibisin, hem de çayları kekleri misafirden bekliyorsun, yok öyle yağma:)))
    Konu güzel, umarım tez zamanda isteklerini gerçekleştirirsin. Belli ki leyleği havada gördün:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha, imece usulü herkes kekini evden getirsin çayları ben demlerim pandemi şartlarında böyle oluyo napalım :D valla evde çok sıkıldım ama gayet güzel sabrediyorum sonra acısını çıkartacağım :D

      Sil
  6. oooooooo ooooo oooooo müthişli planlaaaar :) hayırlısıııı, işallah maşallah yaaaa kim tutar seniiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsii ooooo oooo :D di mii çok müthişlii :D tutmasınlaar benii :D

      Sil
  7. dostlarını özlemiş bir kavanozdaki beyin kişisi gördüm yazıda. hem insanları, hem gezmeyi özlemişsin. hepimiz aynı durumdayız :)(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tosbağa Günlüğü, evveeet o ben oluyoruum hahah :D umarım yakında biter bu karmaşa da gezeriz bol bol :)

      Sil
  8. Nerdeee...
    Ben es geçeyim bu hafta

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest, ayolcum senin adın da bile hayal var azcık hayal kur çocuklarla bir tatil planlasan ne yaparsın onu düşüün yazarsın bişii :)

      Sil
    2. Iyi de konu gerçek planlar üzerine. Hayaller değil

      Sil
    3. Uyuşuk Hayalperest, allahım :) konu gerçek planlar tamam da yani demek istediğim mesela kutuplara gezi yapacağım gibi hayaller değil de daha gerçeğe yakın bir plan yapsanız bu ne olur yani onu merak ediyorum :) yani mesela çocuklarla pandemi bitmiş ve bir tatil yapacaksın bu nasıl bişi olur onu yazabilirsin, mesela ben kız kardeşime gideceğim onu yazdım buna benzer şeyler olabiler kii hayal kurmak istersen de seni muaf tutcam valla ne yazsan kabulüm, olur muu :) bebişleri öp benim için dee :)

      Sil
  9. Umarım en yakın zamanda bu hayallerinizi ve hayallerimizi gerçekleştirebiliriz. Koronasız ve kafamız rahat, sağlıklı günlere...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dode, umarıım :) hepimiz için aynı şeyi diliyorum sağlıklı günleree :)

      Sil
  10. Sevgili Arkadaşım, Yazınızı önce keyifle okudum. Hayallerden beslenmenin insanlar için çok yararlı olduğuna inananlardanım. Biraz düşünüp yeniden okuyunca bazı hayallerimden vazgeçmek zorunda kaldım. Karamsar bir insan değilim. Ama küçük şeylerle mutlu olurum. Basit, yalın çizgilerle oluşturulmuş bir mutluluk köşesi ya da tablosu beni çok mutlu eder. Yakınlarımı, sevdiklerimi mutlu görmek de benim mutlu olmamı sağlar.
    Bu yasaklar sırasında en çok açık havada, bir su kenarında piknik yapmayı özledim. Güzel bir kahvaltı ya da çay eşliğinde, sevdiklerimizle birlikte. Veya lüks değil, salaş bir lokantada, temiz, düzenli bir sofrada yemek yemek.
    Hayalleriniz güzeldi. Kültür ve dostluk turlarınız insanın hayallerini zorluyor. Ama neden olmasın?
    Ancak kişisel Düşüncelerimi sorarsanız: Korona sırasında tüm dünyada bir ekonomik kriz yaşandı. Ülkemizde de işten çıkarılan insanlar oldu. Eğitim öğretim adeta yıkıma uğradı. Turizm Sektörü allak bullak oldu. Bu ortamda bu kadar geniş kapsamlı bir gezi nasıl gerçekleşebilir?
    Ağaç Evde konuk olmaktan mutlu oldum. Teşekkür ederim.
    Yolunuz açık olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makbule Abalı, sevdiklerimizin mutlu olduğunu görmek hepimizi mutlu eder elbette ben de küçük şeylerden mutlu olmayı başarabilen biriyim bu yüzden genellikle sakin ve de olumlu bir insanımdır bu çok güzel bir şey :) Evet sanırım en çok korkmadan sakince sokaklarda dolaşmayı ve parklara gitmeyi özledik şimdi de gidebiliyoruz parklara ama kafamızın içinde bir tedirginlikle. Umarım en kısa sürede bu süreç biter ve korku duymadan parklarda su kenarlarında rahat rahat zaman geçirebilir minik piknikler yapabiliriz. Bir kafede öylece oturmayı bile özledim :)
      ELbette yukarıda bahsettiğim planların hepsini bir seferde yapmayı düşünmüyorum hepsini olabilirliğine göre yapacağımı söylemiştim belki sadece kız kardeşimin yanına gitmekle yetinirim bu yıl ama bahsettiğim şeylerin hepsini birkaç yıl içerisinde mutlaka yapmak istiyorum :) Ve büyük gezileri de elbette pandemi süreci ve etkisi bittiğinde gerçekleştireceğim bu şartlar altında yapmam zor onları.
      Yorumunuz için teşekkür ederim çok mutlu oldum, çokça sevgiler :)

      Sil
  11. Konuyu sevdim, ben de yazabilirim tepesi atmış ve dumanı tüten halim sakinlediğinde.
    Ne güzel , ne cesur ve ne sevecen planlar var hayatınızda...çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mai, teşekkür ederim bu süreç hepimizi yordu bazı şeylere tepemiz attı ama bitecek insallah :) okumaya geleceğim ben dee :)

      Sil
  12. :) çok sevdim, hatta bu seyahatlerden sonra "yaparım ben yaa" diyip almanya'ya da gelirsen misafirim ol mutlaka!
    benim "büyük hayalim"i yeni yazdım ama corona sonrası ilk hayalim açıkcası şu: galeri / müze gezmek ve tiyatro izlemek. Tamam online versiyonları da var ama nedense beni hiç doyurmadı hiç! O koku vardır ya sahneye özel toz kokusu pudra kokusu ya da galerilerdeki o steril koku onu özledim ben....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece C. yaa ne güzel olur umarım böyle bir buluşma yaşarız bir gün çok isterim ve çok teşekkür ederim davetin için :)
      müzeleri galerileri filan gezmeyi ben de özledim ve tiyatro nefis olurdu, online sergiler var evet ama gerçeği kadar etkileyici olmuyor bağ kuramıyor insan :) son yazını okumaya geleceğim merak ettim :)

      Sil
  13. Öhöö öhöm o kedi arkadaş ben oluyorum bu arada :) ben ankaraya gideyim de biran önce artık sen de gel kuzum. Çok güzel olur birlikte gezeriz müzeleri falan seversin sen ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenin Düşleri, eveeet kedi seniii :D okullar bu dönem açılacak diye haberler var birkaç tanesi bu kararı açıklamış bile seninki de açılır diye düşünüyorum hayırlısı ile :) eveet gezeriz beraber zaten müze gezmeyi de özledim sen de orada sevdiğin mekanları gösterirsin bana :)

      Sil
  14. Dileklerinizi gerçekleştirmeniz dileğiyle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakti Dem, teşekkür ederiim sizin de dilekleriniz gerçekleşir dilerim kii :)

      Sil
  15. ah hepimiz gezmeye hasret kaldık, ne güzel planlar...sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren, bundan sonra insanlar kolay kolay sıkıldım diyemeyecek iyi tarafında bakıyorum ben birazcık :D umarım daha da uzamadan biter bu çılgınlık da gezeriz bol bol :) çokça sevgiler :)

      Sil
  16. İnsanın görmeye gideceği dostlarının olması ne güzel. Çok beğendim planlarınızı, okul yıllarıma döndüm nedense. İnşallah gerçekleştirirsiniz, selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dikiş Sevda'sı, eveet dostluk çok kıymetli bir şey mesafeler olsa bile ruha ışık ve huzur oluyorlar :) Teşekkür ederim insallah, çokça selamlaar :)

      Sil
  17. Ause, evet maske mesafe artık unutulmaz bir parçamız olacak gibi çok kalabalık yerlerde artık.
    Ah umarım evet çok isterim öyle bir yazı yazmayı :)
    Kamp ve piknikler de güzel oluyor günübirlik geziler de :) Teşekkür ederim benden de kocaman sevgiler ^.^

    YanıtlaSil
  18. Yanıtlar
    1. Aynadaki Yansıman, di mi yaa pandemi hemen bitsin artık insallah hepimiz planlarımızı gerçekleştirelim :)

      Sil
  19. Keyifle okuyorum bütün gerçekçi tatil planlarını ve hatta bu yazılar sayesinde inanın kendime bir çok gezi noktası belirledim bile:-) Harika bir konu seçimi, tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SzgnBsl, Ben de herkesi okurken yeni şeyler ekledim listeme harika paylaşımlar oldu :) beğenmene sevindim teşekkürler :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^