16 Aralık 2020 Çarşamba

Kelime Oyunu 3

Göklerde bir yer olduğu için bu sefer koordinat veremiyorum
ama sanki karlı bir vadi gibi değil mii :)

  Hiçbir şeye zamanında yetişememek gibi bir huy edinmiş olmalıyım bu konunun da ortasından daldım bakalım başka yazabilir miyim göreceğiz :D Ne zamandır şiir yazmıyordum bir denemek istedim bu gün için. Şimdi belirtmem gerekirse ben şiir kuralı filan bilmiyorum, bunlara da çok takılmıyorum yazarken içimden geldiği gibi yazarım, siz de buna takılmadan sakince okuyun lütfen :) normalde daha kafiyeli, okunuşu uyumlu olur şiirlerim ama kelimelere bağlı kalmak için bunu pek düşünmedim bu kez :)

  •   Daha önceden yazdığım şiirlere de aşağıdaki etiketlerden ulaşabilirsiniz bu arada ;)
  •   Vee unutmadan ilk yazımda bahsedeceğim demiştim sevgili Eylül Su bir kitap çekilişi düzenliyor ben de katıldım ve isterseniz sizler de ismine tıklayarak gidip katılabilirsiniz :)
  •   Kelimeler: Zambak, Hayal, Dilek, Özgürlük, Diyar: Kelimeleri sevgili Kendi Dünyasında belirledi.

   Şuraya okurken dinlemek için bir müzik bırakayım ama istemezseniz de sonrasında dinleyin yanisi :)


Ah Feia
Ne zaman bir fırtına inse
Şu çıldırmış göklerden
Duyulur Feia'nın şarkısı
Yağmurlar içinden
Yankılanır hazin sesi
Kırık dalgalar üzerinde
Çiğ taneleri gibi parlak bakışları
Vurur görenleri yüreğinden
Çağırır uyku çiçeklerini
Budala faniler üzerine
Sonra bir akıl tutulması
Bir mavi düş belirir
Sarar zihinleri aniden
Tek bir düşünce dökülür
Susamış dudaklarından
Kaybolmuş denizcilerin
'Ah Feia bırakma beni
Dön bak yüzüme bir daha!'
Hayaline kapılan çaresiz ruhlar
Sürüklenir peşinden diyar diyar
Unutur rüzgarların özgür hissini
Bitmez esaretleri bir daha
Hepsinin yüreğinde aynı dilek
Aynı arzu
Bakabilmek bir kez daha
Ay tenli Feia'nın
O ışıltılı gözlerine
İşte böyle büyüler kurbanlarını
Derin denizlerin uyku perisi
Ve kaçamaz hiçbirisi
Mavi zambaklar ülkesinden
Ne zaman bir fırtına kopsa
Gelir Feia yeniden
Ve işte böyle sonsuza dek
Bulur avlarını denizden

S..

43 yorum:

  1. Çok şiirsel olmuş, ahengi hoşuma gitti. akıp gitti:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tosbağa günlüğü, teşekkür ederiim mutlu oldum böyle düşündüğün içiin :)

      Sil
  2. Ben gerçekten bayıldımm bu şiire. O denizde sürüklenmiş hissettim, kaleminize sağlık. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Roza, çok teşekkür ederiim gizemli bir deniz şiiri olsun istemiştim o hissi verdiğine sevindim <3

      Sil
  3. Harika.
    Senin yazılar bende görünmüyor mü acaba... deeptone den gördüm de geldim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest, teşekkür edeiriim :)
      hmm deep ile aynı zamanlı yayınlamıştık aslında ama benim yazılarım kumanda paneline bir saat farkla sonradan düşüyor nedense, blogger arızası devam ediyor sanırım bir de mesela bana bloglarınızdaki yanıtlar bazen gelmiyor mailime bazen geliyor onu da çözemedim daha :)

      Sil
    2. Mail konusunu bilmem de ordan bakmıyorum çünkü.
      Geç düşme olayı bendede var.
      Acaba izlemeden çıktın dedim ama duruyor.
      Gözümden kaçtı belkide diğer yazın. Bu yazında baya geç göründü listede.

      Sil
    3. Uyuşuk Hayalperest, evet hala problemli blogger yakında düzelir inşallah çünkü takip etmek zor oluyor yanıtları da yayınları da

      Sil
  4. Bu denizcilerin çektiği nedir :( deep de denizcilere çektirmiş:)

    Kaleminize sağlık.Hoş bir akışı var dizelerin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vakti Dem, hahah ikimizin de fantastik gizem filan sevmesinden kaynaklı sanırım :D korsanlı gizemli büyülü bir deniz şiiri yazayım istemiştim :D
      teşekkür ederim çok çook :)

      Sil
  5. Ben pek şiir okuyan biri değilim ama şiirin o kadar akıcı ki ve içinde büyü geçiyor çok sevdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Wednesday, ben de şiir severim ama çok fazla okumamışımdır şiir aslında ama yazmak hoşuma gidiyor :) büyülü fantastikli her şeyi severim ben de :D yazarken işte büyülü bir deniz hayal ettim belki denizkızları filan vardır orada çılgın korsanlar vardır filan yani :D eski denizci şarkılarına benzesin istedim biraz da hani yabancı filmlerde olur ya :D

      Sil
  6. Çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bonheur, teşekkür ederiim beğenmene sevindiim :)

      Sil
  7. "Feia" nereden geldi aklına? Potekizce "çirkin" demekmiş, Feia:)
    "Ay tenli Feia" çok hoş geldi. Böyle bir sıfat duymamıştım hiç. Belki sen biliyorsundur, Ufuk Beydemir'in "Ay tenli kadın" adında güzel bir şarkısı varmış, bahane oldu onu dinledim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha, aaa nerden aklına geldi portekizce hahah hiç düşünmemiştim öyle bakmayı :D ben isim uydurmayı çok severim de yazdığım her hikayede şiirde böyle isimler uydururum bunu da kendim uydurmuştum aslında ama tesadüfe bak :D çirkin mi demekmiş hmm uymuş aslında baksana kötü kalpli bir peri zaten denizcileri yiyor avlayıp da :D
      ay tenli aa o şarkıyı biliyorum da yazarken aklıma gelmemişti ama eski peri masallarında çok duymuştum ay tenli peri kızları prensesler olur çocukken vardı yani masallarda hangi masal hatırlamıyorum tabi belki bin bir gece masalları olabilir o yüzden kullanmayı sevdiğim bir tabir ay tenli kız filan diye :)

      Sil
  8. Kalemine sağlık. O kadar güzel ki bi kaç defa okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bolahenkli, Teşekkür ederiim çok sevindiim kii :)

      Sil
  9. Bu etkinlikte okuduğum ikinci şiir. Seçilmiş kelimelerle öyküyü şiir olarak anlatmak çok keyifli olmuş. Eline sağlık. Bravoo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentos, belirli kelimelerden şiir yazmak zormuş ama deniz ve periler filan düşlemeyi sevdiğim için keyifle yazdım :) aslında dediğin gibi çok iyi bir öykü konusu da çıkarmış bundan belki öyle bir şey de yazarım :) bunu bir denizci şarkısıymış gibi hayal ettiydim :) teşekkür ederim çook :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. deepsiiuu
      If you leave me, I'll pull your hair :D
      Si tu me quittes, je te tirerai les cheveux
      Αν με αφήσεις, θα τραβήξω τα μαλλιά σου
      :D

      Sil
    2. ooooo anneee amaniiiin :)

      Sil
  11. Feia .. şiriniz ve karakteriniz güzeldi .. betimlemelerle kişileri aynen Gözde canlandırabiliyoruzzz ;)

    YanıtlaSil
  12. Zevkle okudum çok güzeldiii sanat fışkıran beyninden öpüyorum muah haahhaha

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenin Düşleri, yaa utandım sanat fışkıran mı hahah :D teşekkür ederiim güzel ruhlu arkadaşıım :)

      Sil
  13. Çok güzel olmuş.Oldukça akıcı.Kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
  14. harika bir şiir, yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Müthiş güzel ve dokunaklı olmuş. Yüreğine sağlık 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minikmini,
      böyle düşünmene sevindiim teşekkür ederiim <3

      Sil
  16. İlkay, daha tiyatral bir havası oluyor bence de serbest yazınca :) ah ben şiir yazdığımı söyleyemiyorum şiirimsi yazıyorum diyorum bir utangaçlık geliyor nice şairleri düşününce yazma biçimimden bağımsız şekilde :) ama serbest şiir şiir değildir diyemez kimse bence de :) çok teşekkür ederim beğenmene çok sevindim :)

    YanıtlaSil
  17. Akıp giden sular gibi olmuş kelimelerin, duru ve hislere dokunan <3 kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Komet, çok teşekkür ederim böyle düşünmene sevindim :)

      Sil
  18. Uzun soluklu şiirleri severim. Güzel olmuş. Bir de uzun soluklu şiir yazabilen şairleri kıskanmışımdır hep. Yani imrenirim onlara. Yüreğinize sağlık. 🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir Edip, ben de uzun soluklu serbest şiirleri severim :) yorumun için çok teşekkür ederim beğenmene sevindim :)

      Sil
  19. Bayıldım gerçekten kelimler akıp gitti gerçekten yüreğine kalemine sağlık canım sevgiler 👏😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım, beğenmene sevindim kii teşekkür ederim çok çok sevgileer :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^