22 Kasım 2018 Perşembe

Çimler ve Sisler


Bilirsin çimler en çok sisli havalara yakışır
Kar taneleri en çok saçlarına
Turuncu bir akşam sefası bakışlarında
Güneşler kıskanır gözlerini
Ah bu ne tuhaf bir masal
Deniz köpüğünde
Rüzgâr gülünde
Vapurda çay simitte
Yağmur çiçekleri açarken
Balıklar kaplumbağalarla yarışırken
Düşlerden komik şiirler yazarken
Yıllar bizi kovalar
Bir kedi gezegenleri yuvarlar masadan
Hadi neşeli bir şarkı tuttur şimdi
Fırtına kuşları çığlıklarıyla eşlik etsin sana
Bu tozla kaplı kavrulmuş yolda
Çocuk neşemizi kaybetmeden
Ve pek fazla delirmeden
Biraz daha devam edebiliriz böylece belki
Gece her çöktüğünde hatırla
Şafağın sökmesi için
Gülümsemen gerektiğini
Işte o zaman yeniden duyarsın
Ay güllerinin adımlarına cesaret veren fısıltılı seslerini
Bilirsin işte sen
Çimler en çok sisli havalara
Güneşli hikayeler en çok sana yakışır
Avuçlarında çakıl taşlarıyla
Gülümse Lavi
Gülümse ve şarkılar söyle sen
Ben yine kafası karışmış şiirler yazarım belki.

S..

Not: Amanın yazarken baya eğlendiğim ama ne yazdığımı bilmediğim tuhaf şiirlerden biri daha 😄 saçmalıklarımı görmezden gelin :D


22 yorum:

  1. Ne güzel yazmışsınız, kaleminize sağlık... İyi ki saçmalamamışsınız.:)

    YanıtlaSil
  2. Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest,
      Yorumların beni mutlu ediyor teşekkür ederiim :)

      Sil
  3. çok hoşuma gitti kar taneleri en çok saçlarına...gözyaşlarımı tutumadım gönlünüze sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayat Yazar,
      Hüzünlü bir şey yazmayı planlamamıştım aslında :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Benim hoşuma gitti. :) Severim böyle deli işlerini.
    Ve uzun aralıktan sonra okuduğum ilk yazında böyle bir ton görmek de ne iyi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Niniii
      Daha erken yanıtlayamadım üzgünüm
      Vee seni gördüğüme çok sevindim nerelerdeydiin?

      Sil
  5. Takibe aldım seni benim bloğuma de beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bernis,
      hoş geldiniz ben de geldim bile :)
      blogları yorum için sık sık dolaşamıyorum derslerin yoğunluğundan ama okumaya da geleceğim :)

      Sil
  6. Merhaba, kendiliğinden akan bir şiir olmuş.

    YanıtlaSil
  7. Çimler en çok sisli havalara
    Güneşli hikayeler en çok sana yakışır.. Türkan Şoray bir filmde tepki sözcüğü kullanıyordu, bende onunla tepkimi vermek istiyorum “ Vayyyy Anamm Babammm “ ☺️☺️☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Esma Sultan,
      hahah :D
      Sesli güldüm vallası :D
      Teşekkür ederim ve hoş geldiniz :)

      Sil
  8. Çimler ve sisler :=)
    Ben de beklerim blog'uma, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa Dergi,
      ikinci vizeleri atlatayım geleceğim mutlaka sevgiler :)

      Sil
  9. Çok güzel bir şiir bu. Yüreğine sağlık. Vizeleri başarıyla atlattıktan sonra ben de beklerim, :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıldız,
      Teşekkür ederim kii gelirim elbette :))

      Sil
  10. Yüreğinize sağlık, çok güzel.

    YanıtlaSil
  11. heeey bu vallahi çok etkileyici, insanın boğazı düğümleniyooo :) boğaz düğümlenmesi korkunç yaaa :) ay gülleri, balıklarla yarışan kaplumbağalar :) ne güzel valla. nini de dönüp bir yazı yazdı ivit, en eskilerden yaa aaah mazii. bi de beyza vardı, o da sana gelirdi, o da yazmış, en eskiler işteğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsii aayy eveet boğaz düğümlenmesi kötü korkuunç :) nini ve beyza eveet yaa insan mutlu oluyor yeniden haber alınca :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^