9 Aralık 2018 Pazar

Kaplumbağa



  "Canım ağrıyor.." dedi kaplumbağa. Bu anlık bir acıdan çok daha derin çok daha yerleşik daha sürekli bir duygu olmalı diye düşündü deniz kabuğu. Bir süreliğine unutsan da orada olmaya devam ediyordu. Deniz bu gün dalgalıydı. Oysa güzel bir kutlama vaktiydi. Başını yukarıya çevirip teknelerin gölgelerine, gün ışığının dalgalarla dansına baktı. Martılar suya dalıp çıkıyor balıklar yine bir yaygara koparıyordu. Bir kedi balığı haylazca kumları etrafa fırlatıyor buna söylenen sesler boşlukta çınlıyordu. Hayat etraflarında aheste aheste dalgalanıyor kıpırdanıyor çalkalanıyordu. Bir süreliğine derin birer nefes alıp sessizce beklediler. Oksijen ruhları yenilemek için yeterli miydi bunu bilemiyorlardı ama zihni sakinleştiriyordu. En sonunda kaplumbağa "Hadi gidip biraz yosunlu puding yapalım." dedi. Yedi denizin en iyisinden en yeşil yosunlardan güzel bir puding! Bunu düşününce kimse gülümsemeden duramazdı. Deniz bu gün dalgalıydı. Gün ışığı süzülüp saçlarında taçlandı. Martılar hep çok yaramaz, balıklar yine telaşlıydı.

6 yorum:

  1. Çok tatlış bir yazı olmuş, ellerine sağlık :) Bayadır girmiyordum bloglara, öyle bir bakayım dedim eski takip ettiklerime, bu yazını gördüm hoşuma gitti. :)

    minik eklemek istedim, bugün bitişik yazılır diye biliyorum :D yanlış anlama yermek için eleştirmek için değil sadece dikkatimi çekti, sanırım senin de gözünden kaçmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BulanıkBeyin Selamlar,

      Beğenmene sevindim ve teşekkür ederim :) Normalde birleşik yazarım ben de dikkat ederim ama bugün biraz dalgınım iyi bir gün değil :)

      Sil
  2. Deniz kokusu geldi burnuma, çok teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Yakalı,
      Böyle bir his vermesi ne hoş beğenmenize sevindim teşekkür ederim

      Sil
  3. ay çok güzeldi, deniz belgeseli gibi. konuşan su ürünleri, animasyon gibi, "konuşanlar", yosunlu puding, biliyoooom, yeşil oluyi, yosunları blenderdan geçiriyon, eveeti brokoli çorbası gibii. yosun kurabiyesi ve çayıyla iyi gidiyoooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsii küçük bir animasyon olur bundan di mi :D yosun çayı da mı varmış aaa deneyelim onu da :D

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^