24 Kasım 2019 Pazar

Ağaç Ev Sohbetleri 12



  Son zamanlarda kpss ales yds bermuda üçgeninde kayboluyorum. Sürekli birçok derse çalışıp test çözmem lazım, bunun yanında ruhuma iyi gelen şeyleri de yapabilmek için çok az vakit kalıyor elimde. Ben ders çalışmayı severim, öğrenmeyi severim ama bunun için zaman sınırlaması olması beni endişeli ve stresli bir hale getiriyor. Hepsinin aynı anda olması ise tam bir karmaşa 👻 Bazen de amaan boşver dünyanın sonu değil diyorum. Elimde kalan zamanda dizi film izliyorum zihnimi dinlendirmek ve biraz gülümsemek için iyi oluyor. Geriye kalan zaman kumlarını da uyku ve blog için ayırıyorum. Eskiden bu kadar çok uyuyamazdım ama sanırım yoruldum. Ders çalışırken uyanık kalabilmek için kocaman çay kupalarında türk kahvesi içiyorum. Kahve bağımlısı olmuş olabilirim. Neyse işte öyle, bazen kayboluyorum, blogda olamıyorum sebebini açıklayayım dedim :)

  Yıllardır zaman konusuna kafamı taktığım ve zamanı iyi kullanamadığım bir gerçek. Tüm bu sebeplerle yine sohbet yazımı son güne bırakmış oldum. 😏

  Bu haftaki sohbet konusunu ben seçmiştim bakalım ne demişim. 😂😇 

  “İnsanların ruhlarının rengi ve bir formu olduğunu düşünüyor musunuz? Örneğin, gün ışığı gibi veya pembe kiraz çiçeği gibi. Öyleyse sizin ruhunuz nasıl bir forma ve renge sahip olurdu?”

  Ben ruhu bir çeşit enerji olarak düşünürüm ve duygularla bağlantılı olmalı. Ruhun enerjisi duyguların gücü ile şekil almalı ve buna göre de rengi değişiyor olmalı. Çünkü bu çok ütopik konuyu mantıksız şekilde mantıklı düşünecek olursak ki - bu cümlede herhangi mantıklı bir şey söyleyip söylemediğimden emin değilim- var olan her şey enerjidir.

  Canım Einstein'ın şöyle bir sözü varmış deniyor “Her şey enerjidir ve her şey yalnızca bundan ibarettir. Sahip olmayı istediğiniz gerçekliğin frekansına uyumlandığınızda artık yapacak bir şey yoktur o gerçeklik size ait olur. Bundan başka bir yol yoktur. Bu felsefe değildir. Bu fiziktir.”  Aslında çevremizde gördüğümüz her şeyin rengi biz onları öyle algıladığımız için o şekilde. Işık ve dalga boyutu, hepsi bu, yani enerji. Aslında biz bir karanlığın içindeyiz. Çevremiz aslında gördüğümüz gibi değil. Tamamen zifiri karanlığın içindeyiz. Bir boşlukta gibi. Uzaydayız yani. Ama bir şeyler oluyor ve nesnelerin emmeden geri yansıtabildiği enerji dalgalarını renkler olarak algılıyoruz. Geri yansıtılan dalga boyu da ışık spektrumunda hangi renge denk geliyorsa nesneyi o renkte görüyoruz. Karadelikler neden görünmüyor sanıyorsunuz ayolcum onlar tüm dalga boylarını emiyor geri gelen bir şey olmayınca da renksiz oluyorlar görmüyoruz işte. Bir nesne tüm dalga boylarını emerse renk yansımayacağı için onu siyah görürüz yani aslında siyah bir renk değildir. Atomlar moleküller kimyasallar geri yansıyan ve emilen dalga miktarına etki eden şeyler var. Bu nedenle insanlar mavi olmuyorlar ya da deniz bu nedenle portakal suyu gibi olmuyor. Ne kadar dalganın geri yansıtılması gerektiği kuantum meselesi onu çok açıklayamayacağım zaten uzmanlığım da değil. Ama şunu anladığım kadar söyleyebilirim atomların moleküllerin değişen enerji seviyeleri var ve o sınıra göre dalga boyunu alabilirler gerisi yansımak zorunda filan. Neyse sonuç olarak tüm bunlardan yola çıkıp duygulardan da etkilenen ruhun yapısının ve kabul edebildiği enerji seviyesinin değişken olduğunu ve sonucunda kırmızı bir çilek gibi tek bir renge bağlı kalmadan istediği renge bürünebildiğini düşünüyorum 😎

  Şimdi bir de her rengin dalga boyu farklı. Mavi ve mor en düşük dalga boylarında ve kırmızı en yüksek dalga boyundadır. Bu da enerjilerine yansır. Kırmızıyı sıcak hissederiz ve insanlar kırmızının öfke aşk veya tutku rengi olduğunu mavinin soğuk hissedilmesinden dolayı da huzur ve sakinlik veren bir renk olduğunu söylerler. Buna da renk tesiri deniyormuş. Bundan yola çıkarak da duygulardan etkilenince ruhun yine renk değiştireceğini söyleyebiliriz 👻😋

  Bu şekilde bir güzel kafamızı karıştırdıktan sonra yani diyorum ki evet ruh bir eneridir ışık bir enerjidir renkler ise elde edilen veriler olduğuna göre ruh renk ve form değiştirebilir ve bunlar da duygularımızla şekil alabilir diye düşünmekteyim. 😄

  Benim ruhumun da duygu durumuma göre bazen ay ışığı bazen güneş ışığı gibi olduğunu düşünürüm. İsmim de ayın ve güneşin etrafındaki ışık demek zaten. Bloğumun sağ tarafındaki o resimde gördüğünüz gibi yani. Hareyi görebildiğiniz gecelerde atmosferde bir olay olacak demektir belki bir fırtına. Yani ruhumun böyle bir enerji taşıdığını düşünmeyi severim. İsimlerin gücü olduğunu da düşünürüm. Ama bu ayrı bir konu. Bazen ateş böceği olabilir mesela ruhum bazen kiraz çiçeği bazen bir çakıltaşı olur. Üzüldüğümde yağmur olabilir mesela. Çok üzgün ve aynı zamanda çok öfkeliysem belki fırtına ve şimşeklerle dolu olabilir. Bir de lavanta veya dağlarda yamaçlarda açan minicik mavi çiçeklerden olabilir. Genel olarak renginin lavanta ve mavi ama heyecanlı meraklı ve hareketli olduğumda da talı turuncuya çalan bir sarı veya kırmızı olduğunu düşünüyorum. Tabi çok pastel renkler de olabilir çok coşkuluysa duygularım parlak renkler de olabilir sonuçta bu enerjiyle alakalı bir şey 😃 ha bir de ruhun çevredeki diğer şeylerin enerjisiyle de etkileşimi olduğunu düşünürüm hatta başka insanların ruhları da bizim ruhumuzla etkileşim içinde bence sonuçta her şey enerji yaa 😏

Ne çok konuştum ay yeter ders çalışayım yine gideyim de, görüşürüz bakalım bakalıım :)

S..

20 yorum:

  1. Konuyu seçip en son yazmak tam assolistlik :)
    Einstein'ın o sözünü bilmiyordum, çok güzelmiş.
    Kahveye dikkat et, mideye sıkıntı o kadar kahve :)
    Yazı için emeğine sağlık diyorum ve sınavlar için de herşey gönlünce olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Wednesday, hahah çok güldüm yaa yaparım öyle şeyler ben :D
      Einstein söyledi deniyor daha doğrusu ama kim duydu cidden demiş mi öyle bir şey bilemeyeceğim çüünküü birazcık kişisel gelişim lafı gibi sanki :D o cümlemi bu şekilde düzelteyim en iyisi :D
      Kahve evet dikkat ediyorum günde bir tane kocaman fincan :D Aslında Türk kahvesi diğer kahvelere göre daha sağlıklı diğer kahveler midemi ağrıtır hemen. Kahveden sonra da değişik çaylardan bir tane seçip toksinlerden arınarak kendime karşı suçumu örtbas ettiğimi düşünüyorum :D Bu aralar favorim nar çayı :)
      Çok teşekkür ederim kii senin de her şey gönlünce olsuun :)

      Sil
  2. bermuda 3 genlerinin biri bitip bir başlıyor
    3 genler hep var olacak hayatımızda
    kolaylıklar dilerim başarılar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sibel Özer,
      eveet haklısıın her şey üst üste geliyor hep :)
      teşekkür ederiim :)

      Sil
  3. Ağaç ev sohbetlerinin mantığı nedir, işleyişi nasıldır bende katılabilirmiyim :) Bu arada yazını çok beğendim 👏🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ağaç ev sohbetlerini başlatan arkadaşlar bu aralar yoğun olduğu için konuyla deep önderliğinde ilgileniyoruz şimdilik :) her hafta bir konu belirleniyor ve pazartesi günleri belirlenen konu üzerine yazmaya başlıyoruz. Herkes konu önerebiliyor bu konuda deepten daha iyi bilgi alabilirsin aslında :) sadevederin.blogspot.com hatta sen de bir konu önerebilirsin :) Bugün geçen haftadan belirlenen yeni konu yazılacak ve bu haftanın konusu o olacak haftaya pazartesi de başka bir konu, yani bu şekilde devam ediyor. Tabi ki sen de katılabilirsin ve teşekkür ederiiim :)

      Sil
  4. auralarımızın renkleri varmış parapsikoloji derneğinde öğrenmiştim. kahve benim de baş belam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. burcu,
      aaa ben de öyle düşünüyorum iştee :D kahve tatlı bela :D

      Sil
  5. Her nesnenin her varlığın asıl kaynağı ve yapı taşı aynı olduğunu bilimsel olarak gözlemlediğimizee göre bu yapı taşı yani atom da enerjiden ibaret olduğuna göre bu enerji moleküllerinin bir araya gelmesi ile farklı yapılara büründüğüne göre ve biz tüm enerjileri gözümüzle gözlemeyesekte varlığını bildiğimize göre (dur bir kaç göre daha diyecem :D ) ruhta bir enerji boyutudur demek gayet normal olur heralde ve o zaman ruhun insan gözüyle gözükmeyen ama belli bir formunun olduğunu söylemek mümkün diye düşünüyorum ve ruhun beden yapımızla aynı olacağını tahmin ediyorum ancak renk konusunda bir şey diyemeyeceğim. Sinema filmlerine bakılırsa beyaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cömert Bilge,
      hahaha allahım gülümsedim okurken :D ben de tüm bu söylediklerine katılıyorum ruhun formu bedenimiz gibi mi orasını bilememekle beraber :)

      Sil
  6. O Ales'i de Yds'yi de Allah kahretmesin gençliğimi yediler :) Sana kolaylıklar diliyorum. Kesinlikle ruhların rengi olduğunu düşünyüyorum benimki beyaz. Evren de matematik ve enerji üzerine kuruludur, ne enerji verirsen onu geri alırsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazimbari,
      benim de yiyorlaar :) ben de sana da kolaylıklar dilerim ah ah :) bu söylediğin de çok doğru kii hep iyi şeyler düşünelim yapalım ki bize dönüşü de öyle olsuun :)

      Sil
  7. güzel bir yazı olmuş. derslerinde başarılar. ben de çalışmayı severim ama zaman kısıtlaması olması cidden çok yoruyorr. Allah kolaylık versin. umarım istediğin gibi sonuçlanır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı diyarlar,
      çok teşekkür ederiim zaman en büyük sorunumuz sanırım :)

      Sil
  8. oyyyyyyy çok bilimsel açıklamalar ayolcuuum :) enerji renk doğruuuuu :) bizim gördüğümüz renkse istediğimiz gibi görebiliriz beeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsiii ponçik deepsii :)
      çok bilimselimdiiir kikiki :D bence dee istediğimiz gibi görebiliriz istediğimiz gibi de dönüşebilir ruhumuzun şeklii :) gideyim de bugün limon çiçeği olayım hımmm :D

      Sil
  9. kırmızı hayatımın rengi diyebilirim :) keyifle okudum enerjine ve kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arsel'in okyanusu,
      kırmızı ooo canlı enerji dolu bir renk :) teşekkür ederim ki çook :))

      Sil
  10. Einstein’ın sözünü daha yenilerde duymuştum biraz kişisel gelişimle ilgilendiğim için, evet bir kişisel gelişimcinin sözü olabilir belki de Einstein’ın aman neyse çok güzel bir söz değil mi :D İnşallah hep güzel şeylerle uyumlanırız, mesela kişisel gelişimde film izlerken de dikkatli olun karakterin başına gelen kötü şeylerle uyumlanmayın diyorlar, neyse konudan uzaklaşmayım :D bence çok güzel düşünmüşsün bu konuyu :) aynen katılıyorum sana enerji konusunda tüm söylediklerine, renkleri nasıl gördüğümüzü harika anlatmışsın... Ben de ruhumuzun renginin ruh halimize göre değiştiğini düşünüyorum ama genel olarak benimki gri galiba :) bu arada bermuda üçgeninde başarılar :D Ben de Yds kursuna başlayacağım -ne çok ben de dedim :D- ben biraz daha tembelim ama üçgen bile olmuyor benimki tek YDS ahaha :) Yaa biliyor musun ders çalışırken büyük kupa Türk kahvesi olayını ben de üniversite sınavına hazırlanırken yapıyordum onu hatırladım :)) çarpıntı yaptı sonra dikkat et sen dee, kendine iyi bak, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrar,
      evet bence de çok güzel bir söz onun olduğu şüpheli olsa da :D amanın ben izlediğim filmlere çok bağlanıyorum bazen ama uyumlanma şeysine hiç dikkat etmedim o kadar da etkilenmiyoruzdur yaa :D ay teşekkür ederim böyle düşünmene sevindiim :) bence sen şeftali pembesi olabilirsin gri gibi görünmüyorsun hiiç :) ay yds sana da başarılaar :) ben de ben de ben dee hahah :D okulda sınav haftası dışında kahve içmemeye çalışıyordum çünkü etkisini kaybediyordu bir süre sonra ve bizde üç kez sınav oluyordu iki vize bir final bir de bütünleme gel de kafayı yeme yani :D ya ben de hep çarpıntılı bir insanım taşikardim filan oluyo belki de kahvedendir bilemediim kansızlıktan da olabilir ama :D sen de kendine iyi baak sevgileer :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^