7 Kasım 2019 Perşembe

Ağaç Ev Sohbetleri 10


  Ağaç ev sohbetleri tüm hızıyla devam ediyor. Bu haftanın konusu İrem Can'dan; "Korkunç veya anlamlandıramadığınız olaylar yaşadınız mı? Biraz da korkalım!" dedi. Korkalım bakalım :)

  Şunu söylemeliyim ki bu çok zor bir konu :D Çok fazla korkum var hangi birini seçeyim kii :) Köpekler havlarsa korkarım ki ondan herkes korkar bencesi :D Böcekten, karanlıktan, palyaçolardan trafikten, kazadan, hızlı giden araçlardan, kavgadan vs birçok şeyden korkarım. Kavga olunca ben kilitlenip kalıyorum ve tansiyonum düşüyor titriyorum veya nefes alamıyorum o anda. Çok korkarım bağıran kavga eden insanlardan. Kendimi savunamam. Ama sevdiğim insanı korurken vahşi bi kedi gibi saldırabilirim valla tersim pis olur :D

  Yüksekten çok korkarım balkonun kenarına yaklaşamam duvar dibinde dururum balkonda ama orada da çok kalamam. Cam asansörlerde içim çekilir. Dalış denemelerinde yüksekten korktuğum için dalış sırasında panik atak geçirmiştim. Dip çok yüksek görünmüştü. Ay tabi bi de boğulma fobim var o yüzden de suyun içinde çok değişik ruh halleri yaşadım :D

  Örümcekten çok korkarım. Küçükken değişik bi anım var. Mutfakta tezgahtaki mermerin alt köşesinde tarantula benzeri devasa tüylü bir örümcek bulmuştum. O zamanlar görev icabı doğuda bir yerlerdeydik. Oranın böcekleri değişik oluyo. Çöl yaratıkları var ayol. Bu örümceğe yedi kardeşler deniyor. Bir tanesi varsa diğer altısı da oralardadır demekmiş. Aile bağları çok kuvvetli olmalı :D Neyse işte o örümceğin bir sürü gözü vardı onu çok iyi hatırlıyorum. Gözlerinden etkilenmiştim dokunmak istiyordum tüyleri de diken gibi görünüyordu. Ama annem benim kıkırdamalarımı gülmelerimi duyunca merakla gelip neyle uğraştığımı görünce kıyameti kopardı tabi. Beni kucaklayıp dışarı çıkarttı. İçeri giren babam kapıyı kapatıp altını da havlu ile kapattı örümcek kaçmasın diye. İçeriden patırtılar geliyor havluyla vurma sesleri falan. Canavar zıplıyormuş bir de. Onu yakaladılar ve diğer altısını bulamadılar. Sanırım o yolunu kaybedip gelmiş eve. Ama bir atı ısırsa felç edermiş beni ısırsa en yakın hastane bile çok uzakta. O zaman da dört yaşındayım yani minnacıkım. O olaydan sonra toz gibi minik örümceklerden bile korkar oldum.

  Bir de triofobim var boncuk boncuk şeylere bakamıyorum çoğunlukla. Çok kötü olmuyorum ama rahatsız hissediyorum. O yüzden böğürtlen falan yerken bakmadan yerim, onun boncuk boncuk yapısına dikkatim çekilirse rahatsız oluyorum. Korku değil de rahatsız hissetme işte bakamıyorum. Bir de aşıdan falan korkmam ama iğneye dokunamam ben. Söküklerimi dikerken o iğneye merasimle dokunuyorum. Ev arkadaşım baş örtüsü için olan iğneleri hep ortalıkta bırakıyor ah aah... Daha da bir şeyler anlatırsam deli filan sanacaksınız artık yeter bu kadar :D Bir sonraki sohbette görüşmek üzeree :)

18 yorum:

  1. Hayat sizin için zor olmalı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanat Penceresi, Bazen komediye dönüşmüyor değil :D

      Sil
  2. Çok tatlısınız, gülümseyerek okudum :)

    Ayy tarantula mı, fotoğrafına bakmak bile tuhaf hissettiriyor, çok korkarım. Allah korumuş sizi de, çok şükür ısırmamış.

    Kavgaları hiç sevmem ben de, ne etmeyi ne de tanık olmayı.Uzak olsun tüm olumsuzluklar hayatımızdan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Hanım, yaa o senin tatlılığın teşekkür ederim :)
      Evet ben çok korkuyorum artık en ufağından bile, böceklerle ve diğer hayvanlarla garip olaylarım var sanki onları üzerime çeken bir mıknatısa sahibim gibi :D
      Eveet bütün olumsuz enerjiler kötülükler uzak olsun hepimizdeen huzurlu olalım yaa :)

      Sil
  3. Yine geldim :)
    İnternette tarantula hakkında şöyle bir yazı okudum.

    "alıştıkları ortamlar dışında utangaçtırlar ve bölgelerine alışana kadar genellikle bir köşeye çekilip bulundukları yeni ortamı tanıyana kadar oradan çıkmazlar."

    Ya bu bana benziyor ya sempati beslemeye başladım tarantulaya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Hanım,
      Hoş geldiin :)
      Galiba benim tarantula da utangaçlıktan köşeye sıkışmıştı ve o yüzden bana bir şey yapamamış olabilir :D Böyle söyleyince sevimli görünüyor sahiden bana da benziyormuş ama ay nasıl güldüm şuan :D Bizden yine de uzak olsun örümcekleer :D

      Sil
  4. Hakikaten fazlaymış korkularınız:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha,
      Sorma sorma çok ürkek olmak başımın belası :D Bi de gittim arkeolog oldum taşların çalıların arasında geçmesi beklenen bir geleceğim var şuan :D

      Sil
  5. boncuk boncuk olayı tebessüm ettirdi 😊bizde annem korkar böcükten filan hemen beni çağırır 😊😁 çok güzel anlatmışsın keyifle okudum vallahi 😊 emeğine sağlık sevgiler 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım,
      Onu başka nasıl tarif ederim bilemedim :D Boncuklar bilyeler falan sorun değil bilyeleri de çok severim ayrıca :D ama bu fobiyi araştırınca ne demek istediğim daha iyi anlaşılır galiba :D ben de ilk başta bir çığlık kopartırım sonra kaçamıyorsam kilitlenip kalırım böcek üzerime geldikçe ay düşünmesi bile korkunç :D ben teşekkür ederim asıl sevgileer :) 🌸

      Sil
  6. Yahu 4 yaşındaki bir olayı nasıl hatırlar bir insan ve insanlar. Ben hiiç hatırlamıyorum o yaşları. Bravo 👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saturn halkası,
      Ben üç yaşıma kadar iyi hatırlarım çoğu şeyi geçmişe bağlılık ve özlemden dolayı olabilir :) Ama dün ne yedin dersen önce düşünürüm çabuk unuturum günlük şeyleri :D

      Sil
  7. Eğlenceli yazmışsın ama gerçekten sıkıntılı durumlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Wednesday, evet sahiden de bazen insanı çok zorlayıcı olabiliyor bunlar :)

      Sil
  8. Keyifli bir yazı olmuş, yaşam sizin için biraz fazla korkulu gibi görünüyor. Başedebildiğiniz sürece yaşam direncinizi bile artırabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyaz Yakalı, teşekkür ederiim :) umarım dediğiniz gibi yaşam direncini artıran şeylerdir bunlar bilemedim ki :)

      Sil
  9. ayy anne ne kötüymüş o örümcek anısııııı anneeee boncuk korkusu hımm bunu ilk sen icat etmiş olmalısııın :) ayyy sen korkmadığın şeysileri söleseeneeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsiii :D
      evet ya kötüydü o anı :) örümcekten korkuyorum işte o günden beri :) boncuk korkusu diyince komik oldu yaa öyle değil ki o gerçekten var bazı insanlarda bu :D korkmadığım şeysiler kediler vampirler pudingler bi dee çikolataa hahah :D

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^