7 Nisan 2022 Perşembe

Still Life

Pek çok bahar kışa dönüşürken ve kar taneleri içinde hala biraz sıcaklık bulunabilirken, gençliğimiz kısa ömürlü çiçekler gibi yaprak dökerken yine de gökyüzünde bir parça mavi ve umut kalmışken.. günlerin getirdiği koşuşturmaya rağmen bir çay içimlik anda herkese selamlar canım blog ailesi. Umarım hepiniz iyisinizdir. Buraya özlemle beklenen bir parça umut bırakmak istedim. Yeniden doğuşları benim için de erken doğum günü hediyesi gibi oldu. Bigbang her şeye rağmen yine muhteşem yine Bigbang <3 



7 yorum:

  1. four season with no reason :)

    YanıtlaSil
  2. oooo breath in the dark
    light in the dark
    muse in the dark
    :)

    YanıtlaSil
  3. Sen de benim gibi nisan çocuğuydun :) doğum günün kutlu olsun <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentos, eveet yarın doğum günüm teşekkür ederiiim:) vee senin de doğum günün kutlu olsuuun<3

      Sil
  4. İlkay, yaa böyle hissetmene çok çok sevindim ki mutlu olduum teşekkür ederim çook <3 iyiyim bu aralar ödevler çok fazla geldi final dönemini bekliyorum rahatlamak için her gün makale okumak biraz yorucu ama mutluyum sonunda istediğim şeyi yaptığım için :) doğum günüm evet yarın çok çok teşekkür ederiim çok güzel dilekler bunlar çok sevindim mutlu oldum kii ;) <3

    YanıtlaSil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^