24 Temmuz 2021 Cumartesi

Ağaç Ev Sohbetleri 100

 


Herkese sohbetlerin 100. bölümünden selamlar ve iyi bayramlar :) Söz verdiğim üzere yüzüncü yazıda sizinle beraber olmak ve tabi ki ortaya attığım puding fikrine katılmak istedim :) Bu fikrin sevileceğini pek beklememiştim aslında o yüzden çok mutlu oldum hem de bayrama denk gelmesiyle bol pudingli bir hafta geçirdik sanki ha ne dersiniz? :D Önümüzdeki ayın 13'ünden sonra ruhen ve zihnen biraz özgürleşeceğim çünkü hep kafamı meşgul eden sınav o gün olacak. Başvurular konusunda bir sıkıntı var gibi çözülüp çözülmeyeceği de belli değil şuan ama olsun. Elimden geleni yapıp sonra bütün sorunları çayırlı bir tepeden aşağı yuvarlamak istiyorum. Belki kendim de onlarla beraber yuvarlanırım. Ah çayırlarda yuvarlanmak güzel olurdu. Bol böcek kovucu losyonla tabi ki :D

Neyse bu haftanın konusuna gelelim, canım Deepsi kutlamaya uygun bir konu seçmiş ve demiş ki bu hafta Ağaç Ev Sohbetlerinden konuşalım. Sohbetler nasıl gidiyor keyifli mi demiş. Bir de puding yapmayı ihmal etmemiş elbette bu hafta konumuz puding :D

Ağaç Ev Sohbetleri başladığından beri yetişebildiğim kadar okuyor, katılımı desteklemek amacıyla zaman zaman konu bulup katılıyorum. Son zamanlarda yüzüncü defa hayıflandığım üzere dersler ve sınavlardan bunalmış ve yıpranmış ve ayrıca panikli hissediyor olduğum için ne bloğuma ne diğer arkadaşlara uğrayamıyor dolayısıyla sohbetleri de birazcık kaçırıyorum. Fakat bence ilk günkü kadar eğlenceli ve heyecanlı geçiyor sohbetler. Zaman zaman ciddi konulardan zaman zaman da daha hafif eğlenceli ve bazen de aşırı soyut ve hayal gücünü kullanmaya yönelik konulardan konuşuldu. Bence konsept çeşitliliği katılım için de çok faydalı oluyor çünkü her türden konuya ilgi duyacak farklı farklı kişilerin sohbete katılması için fırsat sağlanmış oluyor, yeni fikirler öğreniyor ve bazen hayata farklı açılardan bakmayı deniyoruz.

Yani kısacası bence sohbetler keyifli şekilde devam ediyor. Umarım şu hurafelerdeki gibi 13 rakamından başıma bir hayalet neyin takılmaz da sohbetlere de bloğa da sizlere de rahat rahat gelebilirim artık :)

Elbette ben de kendi ellerimle kakaolu puding yapmayı unutmadım. Hatta taa pazar gününden yaptım bir güzel de yedim ama yazıyı yazmak bu güne kaldı. Üzerine damla çikolata serptim içine de pişirirken hindistancevizi kattım. Çok değişik oldu bence deneyin siz de bir gün :)

Etkinliğe katılan, katılmayı düşünen, okuyarak destek olan herkese deep gibi ben de teşekkür ederim, sohbetlerin kurucusu iki arkadaşımız Edischar ve Taha'ya da elbette :) Bir de hiçbir haftayı kaçırmayan ve mutlaka iki kelam eden Deep ve Kaystros bence birer çikolatayı hak ettiler çünkü bazen bloglar aşırı sessiz olduğunda bile sohbetleri ayakta tutmayı başardılar :)

Sohbetlerin 200. bölümüne de ulaşmayı dilerim ve bence de bu sefer pasta kesmeliyiz.Tekrardan herkese iyi bayramlar ve lütfen uğrayamadığım için bana darılmayın hayaletleri ve zombileri kovaladıktan sonra bloğa eskisi gibi kafam rahat şekilde döneceğim :)

Not: sabahtan beri 13 diyorum da o 23müş ayol kafa kalmadı bende :D

10 yorum:

  1. ha haa evey eveey ama çok komikli, şirinli yazmışsın, çayır çimen, ilaç, puding, sınav, 13. cuma kikiki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsii ben de sana haber verecektim sürpriz yapacaktım heman görmüşsün hahah :D 13. cuma önemli sonuçta hayalet çıkabilir zombi çıkabilir her şey olabilir o gün :D

      Sil
  2. Ben de pek katılamadım sohbetlere. İlgimi çeken bir şey olursa yazıyorum. Sınavında başarılar dilerim. Puding güzel görünüyor, eline sağlık. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu, ben de son zamanlarda bloga yetişemedim sana da hala gelemedim ama aklımdasın ve bir türlü gelemediğim için üzülüyorum ama geleceğim yakında :) teşekkür ederim hem yorumun hem güzel dileğin için ve sen de puding yapsaydın akıllım yazmasan da hadi şimdi yap madem :)

      Sil
    2. Önemli değil, meşgulsün zaten. :) Kendim puding yapmayı sevmem hazır daha lezzetli geliyor. 😀

      Sil
  3. Puding fikri de konu da harika, ben de supangle yapacağım akşam laktozsuz sütümle :) hepimiz kenarından köşesinden katıldık sohbetlere ama dediğin gibi asıl alkış ve tebrik Deep ve Kaystros'a.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Wednesday, ooo afiyet olsuun :) eveet hepimiz sohbetleri seviyoruz yetişebildiğimiz kadar katılıyoruz tabi ki ve onların yazma azmi hepimizi hayran bıraktı valla :)

      Sil
  4. Ağaç Ev Sohbetlerinde bütün arkadaşların az ya da çok tuzu var. Puding de nefis görünüyor. Hele şu ayın 13'ü mutlu bir şekilde geçsin gerisi kolay. O zaman sizi daha sık aramızda göreceğimden eminim. Şimdiden pastanın kokusu burnumda tütüyor. Teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaystros Tyrha, yüksek lisansa kabul sınavı için uğraşıyordum fakat sekreter hatası ve hocaların bunu görmeden onaylaması sebebiyle başvuru şartlarına doktora şartları kopyalanmış, bu sebeple de şuan başvuru yapamıyorum. Geçen haftadan beri hem bu yüzden hem yangınlar yüzünden sinirlerim harap oldu. Kendime gelmek için bu haftadan itibaren artık biraz biraz blogla ilgileneceğim :) Çok teşekkür ederim ki :)

      Sil
  5. İlkay, insallah çok teşekkür ederim yakında uğrayabileceğim inşallah senin de öykülerini özledim :)

    YanıtlaSil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^