8 Temmuz 2021 Perşembe

Blogları Canlandırma Projesi - Haziran

 Herkese uzun bir aradan sonra selamlaaar :) Hala yorumlarınızı yanıtlayamadım ama haziran yazısını daha fazla geciktirmemek için şimdi hızlıca bir şeyler yazacağım yarın yorumlara bakmak ve bloglarınızı ziyaret etmek istiyorum başıma bir şey gelmezse. Kelime oyununa da arıza yüzünden devam edememiştim bu hafta yazabilirim inşallah. Zira bu günlerde bir günüm diğer bir günü tutmuyor. Bir süredir laptop arızasıyla uğraşıyordum sonra havaların aniden güneşin atmosferini taklit etmesiyle kafayı yedim. Ve yüksek lisans sınavına neredeyse bir ay kalmış olmasından dolayı panik içindeyim. Kedim Leo ile uğraşmak dışında bu aralar derslerle mücadele ediyor olacağım. Bu arada evet minik bir yavru kedim var artık. Aşırı yaramaz bir ergen bebek. Sonra size ondan da bahsederim. Şimdilik haberler bu kadar artık asıl konuya dönelim.

Haziran ayının teması hukuk, mahkeme, adalet olarak seçilmişti. Ben de bu tema için iki dizi seçtim. Umarım seversiniz.

Vincenzo

2021 / Güney Kore

Tür: Dram, Romantik, Komedi, Hukuk

Bölüm sayısı: 20

Yönetmen/Senarist: Kim Hee-Won / Park Jae-Bum

İtalyan bir mafya babası tarafından evlat edinilip büyütülen Vincenzo Cassano adeta Koreli bir Bond havasında ve oldukça karizmatik bir kişilik. Mafya babasının ölümüyle taht kavgasına düşen üvey kardeşin zulmüne sert bir cevap verip ölen babaya saygısından ona zarar vermeden İtalya'dan ayrılır ve Korey'e döner. Dizi bu şekilde başlarken dönüşündeki amacın da bir binanın zemininde erişilmesi çok zor ve gizli bir kasada saklanan hazineye ulaşmak olduğunu anlarız. Fakat bir sorun var ki o da binanın tamamen tuhaf kiracılarla dolu olması ve yakında yıkılacak olmasıdır. Vincenzo aynı zamanda avukat olmasının verdiği avantajla ve zekasıyla yıkımı durdurmak için asıl kimliğini gizleyerek kiracılarla işbirliği yapar. Zaman içinde sıkı dostluklar geliştirirlerken elbette işin içine aşk da karışır. Bu arada hazinenin kokusunu alan herkes de bunun peşindedir. Bakalım binanın yıkımı durdurulabilecek ve hazineye ulaşabilecek mi? Peki ya aşk ne olacak?

İzlerken oldukça keyif aldığım ve eğlendiğim bir diziydi. Özellikle dolandırıldığı sahne ve saf saf davrandığı her sahnede çok güldüm. İçeriğinde bir tutam dram olsa da sizi hüngür hüngür ağlatan bir biçimde işlenmemiş daha çok zeka oyunlarına ve komediye yer verilmiş. Son sahnelerde de gerçekten bir Bond havası esmekte ve bu göndermeleri gülümseyerek izledim. İşte size minik bir fragman.


Prison Playbook

2017 / Güney Kore

Tür: Dram, Komedi

Yönetmen/Senarist: Shin Won-Ho / Jung Bo-Hoon

Bölüm Sayısı: 16

Bir beysbol oyuncusu büyükler ligine gitmeden hemen önce bir olaya karışır ve bir yıl hapse mahkum edilir. Dizi boyunca hapishanede diğer mahkumlar ve gardiyanların başlarından geçenlere tanık olurken beysbol oyuncusunun ve yeni arkadaşlarının tahliye edileceği günü bekleriz. Açıkçası tam odaklanamadan izlediğim için bu diziden hiçbir şey anlamadım çok durağan ve amaçsız geldi bana. Bu arada hapishane ortamı ne öyle ya otel gibi televizyon mutfak her şeyleri var maşallah rehabilitasyon merkezlerine benziyor. Gerçekten bütün hapishaneleri öyleyse insanlar sokakta kalma gibi zor durumlarında hapse girmeye çalışır diye düşündüm izlerken.

İşte haziran için seçimlerim böyleydi umarım seversiniz :)

16 yorum:

  1. Sınavda başarılar dilerim. :) Bu aralar pek çok kişi yoğun, ben hariç. 😀 Vincenzoya başladım bir ara 2 bölüm izledim, sevdim mi emin değilim henüz, kiracılar cidden garip. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygu, çok teşekkür ederim vakit daraldıkça panik oluyorum umarım başarırım :) ilerledikçe daha güzel oluyor diyebilirim sonu da ayrıca güzeldi :)

      Sil
  2. Vincenzo uzun zamandır izlenecekler listesinde bekliyor. Beklentim büyük. İnşallah hayal kırıklığına uğramam. Kalemine sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okurix, arada yavaşladığı oluyor her dizi gibi ama ben sevdim bir şans ver derim :)

      Sil
  3. oooooooo hapse mi girsek napsaak, belki hücrenin altında altın vardır, vincenzo gelir altın için bizi kurtarcak tabii ama biz istemeyiz kiii hapis odaları güzel çünküüü :) herşey dahil ve bedava oh :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsii :D hee iki diziyi birleştirdin hahah :D ya ama sahiden motel odası gibi koğuş yapmışlar öyle hapis mi olur :D

      Sil
  4. Vincenzo Haziran ayına damgasını vurmuş gibi görünüyor :) İkinci diziyi listeye ekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oh Yoon Joo, Vincenzo eveet gerçekten iyiydi yaa :)

      Sil
  5. Vincenzo sevdiğim dizilerden biridir ama Prison Playbook dizisine aşığım :D Çok seviyoruum :D Ben senin aksine çok eğlenerek izledim :D Özellikle karakterler çok iyi yazılmış. Ayrıca izlediğim diğer Kore dizilerindeki koğuşlarda bunun gibi bizimkilere benzemiyorlar :D Sana durağan gelmesini de anlıyorum çok haraketli, aksiyonlu bir dizi değil. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buffiy, aslında durağan dizileri filmleri de severim ama herhalde bu diziyi izlerken aklım dağınıktı yanlış zamanda denk gelmiş olabilir :)

      Sil
  6. Vincenzo Haziran ayının en popüler dizisi olmuş, uzunluğu gözümü korkutsa da yakın zamanda izleyeceğimi umuyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Özdemir, Vincenzo uzun ama akıp giden bir dizi şans verdiysen sevmişsindir diye düşünüyorum ^.^

      Sil
  7. Vincenzo mutlaka izlenecek. İzleyip yine gelirim hatta. Prison Playbook ise hastası olduğum şahane dizim. Sayesinde anımsadım yine güzel oldu :) Emeğine, kalemine sağlıık❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelaaa, Vincenzo izlediysen sevmişsindir diye düşünüyorum değişik bir havası vardı :) Prison Playbook izleyen herkes sevmiş yaa ben aklım çok dağınık izledim sanırım çok anlamadım o diziyi :D teşekkür ederiim ❤

      Sil
  8. Vincenzo'yu o kadar çok gordum ki bloglarda, izlemeden ayıp olacak gerçekten. Ama ne zaman izleyeceğim, ah bir bilsem. Çok güzel bir tanıtım olmuş, emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sude, Vincenzo izlerken bu kadar popüler olduğunu fark etmemiştim ben de ama sevileceğini tahmin ediyordum :) ilk fırsatta izlemelisin seveceğini düşünüyorum, çok teşekkür ederim kii :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^