16 Ağustos 2020 Pazar

Çikolatali Vişne

Manavgat
36.736094, 31.522401 

  Hayat yazacağım yerde yahat yazdım az önce. Sanırım yorgunluk belirtisi oluyor böyle şeyler. Ne yapıyorsun derseniz bütün gün uzanıp ders çalışıyorum. Bir yıldır beklediğim sınavlardan birine bu sabah giriyorum sonunda. Sınav kaygısından ziyade virüs kapar mıyım diye endişeliyim. Arkamda, yanımda oturan kişilerden birisi hapşırsa öksürse o dakikadan sonra sınava odaklanmak için beynimin hayatta kalma içgüdülerini devre dışı bırakmam gerekecek. Sıcağa da dayanıksız biriyim maskeyle serin olmayan ortamda ne yapacağım diye düşünüyorum. Tedbir için maskeyi de iki kat takacağım. Boğulmaktan korkmasam kafama poşet takardım. Astronot kıyafetim olsaydı keşke. İki şişe su alacağım birisi içmek için birisi bunaldığımda kafama filan dökmek için. İnsan içinde hiç böyle kafamdan aşağı sular dökmedim ama yarın çaresiz kalabilirim sanki. Hava da 41 derece olacak. Neyse daha da düşünmesem iyi olur. Hayat diyordum en başında. Ne kadar da tuhaf diye zaman zaman aklıma geliyor. Çok tuhaf. Çok çok tuhaf. Aldığımız her nefesin attığımız her adımın geçip giden zaman içinde ne kadar da önemsiz olduğunun fakat kendi minik yaşam öykümüz için ne kadar da değerli ve mühim olduğunun tuhaf belki de kırıcı gerçekliği vişneli çikolata gibi tatlı ama mayhoş bir duygu yaratıyor. Bugün şu müzik listesini keşfettim çok çok hoşuma gitti sakinleştirdi bir ara hatta. Belki siz de seversiniz diye sınav öncesi paylaşmak istedim.


14 yorum:

  1. İnşallah sınavın çok güzel geçer tertemiz gir çık inşallah canım benim ... gönlünü ferah tut inşallah herşey gönlünce olsun Sevgiler ... çikolata çok severim 😊🌸

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sessizkaldım, ayy yorumları okudum sınava öyle girdim daha yeni cevaplayabiliyorum :) çok teşekkür ederim kii :) sorular çok kolaydı sadece sıcak ve virüs korkusu zordu olan biteni yeni yazımda da anlattım az önce :) çikolata ben de çok severim kii Sevgiler çok çook :) 🌸

      Sil
  2. Umarım sınavın iyi geçmiştir, başarılar dilerim. Maske sıcakta gerçekten boğuyor. Panik atak hiç geçirmedim ama maskeyle bazen geliyor gibi oluyor. Çaremiz yok, mecbur takıyoruz.
    Müzik listesi bir tek bende mi görünmüyor acaba!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lady Wednesday, heeyoo nerelerdeydin yaa gelcem sana daa :) çok teşekkür ederim sorular çok kolaydı herkes türkçeyi zor bulmuş ama bence kolaydı. evet ben de nefes alamıyor gibi hissediyorum o şekilde ama mecbur takıyorum hatta bazen iki kat takıyorum. müzik listesi, liste şeklinde değilde tek bir videoya birçok müzik koymuşlar onu paylaştım görünmüyor mu ki o

      Sil
    2. Ara ara görünüp kayboluyorum. Beklerim :)
      Sınavının iyi geçmesine çok sevindim.
      Sanırım bende görünmüyor videon.

      Sil
  3. Parçayı ilk kez dinledim ve çok beğendim.
    Sınavda başarılar senden yana olsun. Sorunsuz geçmesi, serin bir ortamda gerçekleşmesini diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma, beğenmene sevindim teşekkür ederim ki çok :) hiç serin değildi :D

      Sil
  4. Sınavınız umarım güzel geçmiştir. Maskeyle sıcakta zor olsa da başka çare yok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebemkuşağı, evet başka çare yok dikkatli olmalıyız hepimiz, çok teşekkür ederim ki :)

      Sil
  5. inşallah sınavın harika geçmiştir. sınav başlı başına stres ama şimdilerde hayat daha zor. sınav pandemi sıcaklık... Allah yardımcınız olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farklı Diyarlar, eveet sınavdan daha stresli son zamanarda yaşadıklarımız, hepimize kolaylıklar diliyorum. çok çok teşekkür ederim sorular kolaydı bakalım sonucu ne olacak :)

      Sil
  6. İlkay, çok teşekkür ederim çikolatayı severim vişneyi de :)

    YanıtlaSil
  7. eveeet yahat öyleeee çiklatlı vişneee frambeyazlı pastaaa :) uzaylı sınava girenlerden olcaktın yaneeee :) müzük pikişşşş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsiii :) frambeyazı çok severiim :D aay olmasın uzaylılaar ruyama da geliyolar gelmesinleer :D müzikler senin de seveceğin türdeen dinlee :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^