16 Şubat 2020 Pazar

Kaktüs Ruhu

flower,

Okurken Dinle: Balmorhea Remembrance

Beni hatırladığında eğer yorgunsan papatya çayı iç.
.
Ellerimin saçlarında şefkatle dolaştığını hayal et.
.
Kuşların,
.
Yağmurun
.
Ve rüzgarın sesinde duy sesimi.
.
Beni hatırladığında
.
keder çökmüşse yüreğine eğer
.
Gökyüzüne bak
.
ve derin bir nefes al.
.
Bir zamanlar aynı maviye baktığımı düşle.
.
Gözlerimiz buluşsun bir bulutta.
.
Beni hatırladığında nefessiz kalmışsan
.
En sevdiğim şarkıyı dinle
.
Ruhun senkronize olsun ezgiyle.
.
Notalarda bul kalp atışlarımı.
.
Beni hatırlarsan eğer
.
gülümse.
.
Bir vedadan uzak
.
Merhaba der gibi.
.
Komik bir fıkraya güler gibi
.
Güzel bir düşten uyanır gibi gülümse.
.
Bil ki
.
senin gülümsemende
.
Yaşamaya devam ediyor olacak
.
Bu hırpalanmış
.
Minik
.
Kaktüs ruhu
.
.
  Beni hatırla...
.
.
.

S


Not: Kuralsız şiir denemelerim devam ediyor kiki :D Belki bu şekilde yazılmış olmasından herkes hoşlanmaz ama aralardaki noktalar okurken duraklama yapmanızı istedğim yerler. Her cümleyi nasıl ne hızda okunmasını düşündüysem öyle yazım. Bunu neden açıkladığımı da bilmiyorum neyse öyle işte :D

38 yorum:

  1. Noktalarda durunca daha da güzelmiş şiir (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edischar dönmüşsün oleey :) geçenlerde profilinde blogun görünmüyorduu gelcem blog gezmesinee :) beğenmene sevindim kii :)

      Sil
  2. güzel yazmışsın, açıklama eğlenceli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahmet Ozan, hoş geldin ve teşekkür ederim çok çok :)

      Sil
  3. oooooo sona gelip okuyum şimdi the stranger izliyom, beşinci bölüm, hihi, balmorheaaaa, kaktüs ruhları adınaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsiii oooo bak seen :D ne dizi amaaa di miii ;) okurken dinlee balmorheaa :) aslında müzik hiç aklımda değildi ama yazıyı düzenleyip paylaşıma hazırlarken denk geldi tam da şiire uygun diye düşündüm :)

      Sil
  4. ay yaa çok duygulu bu ama valla burnumun direği sızladıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsiii :) yaaa beğenmene çok sevindim kiii duygusal jedicim :)

      Sil
  5. Yüreğinize sağlık bence denemeyi bırakın olmuş çünkü :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hürpost, yaa çok mutlu oldum teşekkür ederiim :)

      Sil
  6. O kaktüs ruhuna kocaman sarilasim geldi, ne naif , ne ince bir ruhmuş o :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Hanım, yaaa o senin güzel gören ruhun kiki :) teşekkür ederim kii :)

      Sil
  7. Duygu tamamen geçti,başarılı olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyolog Ana, hoşgeldiniiz ve teşekkür ederiim sevindim kii :)

      Sil
  8. "Ellerimin saçlarında şefkatle dolaştığını hayal et."

    İçim ürperdi, gözlerimde yaşlar... Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manxcat, beğenmene çok sevindim teşekkür ederim ki çok :)

      Sil
  9. Tek kelime le harika
    "Ellerimin saçlarında şefkatle dolaştığını hayal et."

    YanıtlaSil
  10. Ah şiirler...
    Ben de bugünlerde evde kalmak-koronavirüs yazıları yazıyorum hep, ne olacak böyle bilmiyorum... :( Evde olduğumuz bugünler, blog'ları keşfetmek için güzel bir fırsat olabilir... Bir de bol bol kitap okuyorum tabii :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert, ay dikkat et kendine valla çıkma mümkünse evden.. evet haklısın blog insanı rahatlatıyor hem. moralim bozuk olunca pek okuyup yazamıyorum, blogu da çok ihmal ettim, sana da gelemedim ne zamandır ama geleceğim.. sevgiler çok çok ve teşekkür ederim :)

      Sil
  11. Elinize sağlık, noktalarda durulması açıklamaso faydalı olmuş. :) ben bilmiyordum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pastel, yaa o kadar da önemli değildi ama duyguyu etkileyeceğini düşünmüştüm teşekkür ederim çok :D

      Sil
  12. Kuralsız şiir ama bütün kuralları sonda sıralıyıverdin sanki bize :) "Senkronize" sözcüğü olmasaydı, bu müzik, bu metin, noktalar, ritim ve duygular bütünleşecekti bende, ama o "senkronize" var ya asenkronlaştırdı her şeyi... Neşeli ve sağlıklı sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu, heeyoo yorumun için teşekkür ederim genel olarak sevdin yani değil mi biraz kafam karıştı hihi :) senkronize kelimesini sevmedin sanırım hımm onun yerine ne koymalıydım bilemedim ki :) şiirden pek anlamam zaten kurallı kuralsız nasıl yazılır bilmem içimden geldiği gibi yazıyorum sadece :D neşeli güneşli sağlıklı güzel günleree :)

      Sil
    2. Evet genel olarak sevdim ki inan bu tür yazılarda kolay kolay beğenmem :)

      Ruhun senkronize olsun ezgiyle.
      Ruhun bütünleşsin ezgiyle.
      Ruhun bir olsun ezgiyle.
      ...

      Belki böyle bir şey okusam daha sevebilirdim "senkronize" yerine :) Ben de anlamam, konuşuyorum işte kendi kendime :) Güneşi ve güzelliği de ekliyorum dileklerime :)

      Sil
    3. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu, senkron aslında ruhun ezgiyle birlikte aynı ritimde hareket etmesi anlamında düşündüm o yüzden bütünleşmek veya bir olmak istediğim anlamı tam sağlamıyor belki ahenk kelimesi olabilirdi ama onu da nasıl cümleye katarım bilemedim :D ay teşekkür ederim yorumun ve eleştirin için mutlu oldum inan ki :) <3

      Sil
    4. Aynı ritim için "bütünleşmek" olmaz tabii, ama "bir olsun" bu açıdan yerinde galiba. "Ruhun bir olsun ezgiyle"; yani ruhun da ezgi de aynı ritimde olsun :) "Bir olsun" için de "bütünleşme" anlamı çıkabilir, ama "bir olmak"tan eş/aynı ritim anlamı da çıkmakta :) Öbeğimi benimsetmeye çalışıyorum adeta :)

      Sil
    5. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu, geç kaldım cevaplamakta affedersin :) evet haklısın bir olsun olurmuş aslında hahaa :D allahım çok tatlı hoş oldu bu yorumların teşekkür ederim kii :)

      Sil
    6. Ne demek kiii :)
      Burada ayrı yazılan ki'leri büyütüp çoğaltıyormuşuz, öyle diyorlar :)

      Sil
    7. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu, hahaha allahım nasıl güldüm :D sevgiler çokçaa <3

      Sil
    8. Doğru demişler mi kiii :) Bağlaç olan "ki"ye bir tane de soru edatı "mi" getirdim. Sıkılmasın tek başına :) Her geldiğimde "senkronize" gözüme takılıyor :)

      Sil
    9. kikii var bir de gülümseme edatı :D gülmem ağrıdı yaa :D senkronize bizi neşelendirdi artık anısı var :D

      Sil
  13. Vayy, içim burkuldu, duygusal şeritler geçti gözümün önünden. Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. minikmini böyle düşünmene sevindim çok teşekkür ederim kii :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^