30 Ağustos 2019 Cuma

Hayat Sen Git Ben Yetişirim

  Hayatta sürekli planlar yaparız. Şunu şöyle yapsam sonra böyle olur, onu yapmazsam sonra şununla uğraşırım. Ay pembeyi seçsem aklım beyazda kalır o yüzden mavi olmalı falan. Bu yolu seçsem şuraya çıkarım, şu yolu seçsem başka bir olay. Ama hayat bize çoğu zaman iki yolu da seçtirmez. Onun kendi planları vardır. Ben hayata uyamadım hayat bana uymadı deriz. Hayat sen git ben yetişirim sana. Plansız kalmadan plansız yaşamayı öğrenemedim ben. Bir arkadaşım plan yapmadan yaşa der ama ne yaptığını da bil. Yok blogcum ben öğrenemedim hayatı, hayat da beni öğrenemedi. Başıma gelen zorluklar sebebiyle amaçlarından vazgeçen biri olmadım hiç. Ama bunun insanı yıpratan yönleri olduğunu daha önceden bilsem böyle bir karakter gelişiminde bulunur muydum farklı biri mi olurdum onu hiç bilemeyeceğim. Bazen ne yaptığımı hiç bilmiyorum. Üç tane önemli sınava hazırlanıyorum fakat elimde olmayan bir sebep yüzünden sınavları ertelemek zorundayım. Hayat akışımda bir ara vermişim gibi. Her şey durmuş gibi. Üstelik bu başıma hep geliyor. Yolun kenarına çekildim trafik sakinleşsin diye bekliyorum zaman akıyor ama benim bir yere gittiğim yok sanki. Yola ne zaman devam edeceğimi bilmiyorum. Yola devam edince karşıma ne çıkacak bilmiyorum. Bir şeyleri bilememek insanın tüm korkularının kökünde yer alan en büyük sorun. Bilinmezlik kendi başına ürkütücü, korkunç bir şey. Bekledikçe yolun kenarında havanın karardığını gördükçe ağaçların ardında ne olduğunu bilmeden öylece durmaya devam etmek gittikçe zorlaşır ve stres altında birçok kabus görürüz. Güneş battığı zaman gecenin ardından yeniden yükseleceğini bilsek de bunun olmama ihtimalini de düşünürüz o anda. Aldığımız nefeslerin sayısını daha önce hiç düşünmesek de önemli hale gelmeye başlar. Kalbimizi daha önce duymasak da ağırlaştığını hissederiz artık. Bari kenarda yola çıkmayı öylece beklerken bir iki kaplumbağa eşlik etse bir iki kuş sesi duysak bir de şu sıcakta dondurma olsa fena olmazdı. Yani blogcum canım sıkkın. Kafam karışık. Ne yaptığımı bilmiyorum. Ve şuan bir şey yapamıyorum. En azından kabuslarımdan bir iki hikaye yazarım mutlaka. Eh bu da bir şey. Yazarım yine kaybolma.

S..

24 yorum:

  1. Benimde bazen kafamın karışık, çıkmazda olduğum dönemler oluyor. Neyse takmayın kafanıza. Bu arada fotoğrafı beğendim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizlipencere,
      deniyorum evet :) foto antalya selekler çarşısını biraz geçince bir yerde çektim aşağıda görünen kafenin adı teras kafe gibi bir şeydi hiç gidip oturmadım ama manzara çok güzel diyorlar gün doğup batarken orada :)

      Sil
  2. KAFA KARIŞIKLIĞI VAR ANLAŞILAN.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı,
      Evet kafam mütemadiyen karışıktır ama şu sıralar daha da fazla. Geçsin diye bekliyorum bakalım :)

      Sil
    2. Hemen normal durumunuza dönmeye bakın Bence fazla açıldıkça insanın toparlaması daha zor oluyor.

      Sil
    3. Eğitim Pınarı, evet haklısınız bazen böyle dönemleri oluyor insanın elimden geleni yapıyorum dikkatimi derse verdim yeniden içinde bulunduğum sorunu atlatana kadar en azından ders çalışacağım :)

      Sil
    4. Eğitim Pınarı teşekkür ederim :)

      Sil
    5. Rica ederim. Bu arada sizi takibe almak için biraz gecikmişim kusura bakmayın. Bazen bu konularda dikkatsiz davranabiliyorum. Ancak daha sonra fark edebiliyorum.

      Sil
    6. Eğitim Pınarı,
      Ne kusuru olur öyle şeyler ki ben de bazen takip etmediğimi sonradan fark ediyorum :)

      Sil
  3. Inşaallah telafisi olan birşeydir erteleme sebebin.
    Ben genelde hayırlısı derim.
    Ama yapmak istediğini yapamamak insanda huzursuzluk yapıyor, bilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest,
      hayırlısı olsun evet ben de hep öyle diyorum öyle düşünmek insanı biraz da olsa rahatlatıyor hem. biraz zamanla telafisi olacak bir şey evet. senin de dediğin gibi yapmak istediğini yapamamak insanı en çok zorlayan şeylerden biri.

      Sil
  4. Selamlar blogunu takipteyim sende blogumu takip edim yazılarıma göz atarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Can Uzunyol, teşekkür ederim ben sizi zaten takipteydim bir süredir :)

      Sil
  5. Hepimizin zaman zaman kafa karışıklığı, gördüğü kabuslarla gerçekliğini kaybettiği zamanlar olabiliyor. Önemli olan çok yara almadan önüne bakabilmek. Dilerim en kısa zamanda huzur bulursun. Hakkında hayırlısı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela,
      evet çok haklısın ki, teşekkür ederim iyi dileklerin için, sevgiler olsun :)

      Sil
  6. Beynimizin bir yerinde hep çıkmazdayızdır :) sorun etmesek keşke :) kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arsel'in Okyanusu,
      hep öyle oluyor değil mi yaa ah keşkee :) teşekkür ederiim :)

      Sil
  7. Bazen hayat bizi gerçekten yoruyor hani bir şey yapsam mı yapmasam mı diye düşünürken buluyorum kendimi bu yüzden bazen bazı günler kendimi dinlememe kararı aldım sadece anı yaşıyorum ertesi gün de yapmam gerekenleri (bir anda değil de yavaş yavaş) yapmaya çalışıyorum nedense böyle motive oluyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulden Ufacık,
      Tam da söylediğin gibi oluyor bazen bana da. yapmam gerekenler, yapmak istediklerim bir kenara dursun günleri atlatmak için uğraşıyorum bazen sadece. zaman geçsin diye bekliyorum. bazı şeylerin zamana kalması, beklemek çok çıldırtıcı bir şey. neyse ki oyalanacak şeyler bulabiliyor insan. neyse ki iyi insanlar arkadaşlar var ruhları ruhuma yakın elimi hiç bırakmıyorlar ışık oluyorlar :) kendini dinlememek de çok iyi bir yöntemmiş ben de deneyeceğim bunu :) güzel günler dilerim yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  8. bunalıma girecek olan varsa beni de alsın çünkü çok hazırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Burcu,
      Deme öyle şeyler ya girme bunalıma ben kendimi çıkartmaya çalışıyorum o durumdan valla sevmezsin hava çok yağmurlu ve karanlık oluyor :D kaç kurtar kendini :D

      Sil
  9. oooo bloga dönüş he. gelirim yineğğğ :) başlık müthişli :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsii :)
      biraz bir şeyler yazdım yazarım yinee :) başlık ben de sevdim yazarken :) gel yineeeğğ mutlu oldum yorumunu görüncee :D

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^