11 Eylül 2019 Çarşamba

Retrobüs

 Retrobüs 80'ler 90'lar yerli yabancı nostaljik şarkılar çalan şimdi keşfettiğim bir grup. Kendilerine has bir tarzları var. Aslında baya eski bir grupmuş neden hiç duymadım bilmiyorum. Duyar duymaz hoşuma gitti. Araştırdım. Seveni de varmış sevmeyeni de doğal olarak. İsim seçimleri konusunda dinleyicileri bir zaman yolculuğuna çıkartıp efsane eserleri ve isimleri canlı dinliyorlar hissini yaşatmayı amaçladıklarını ifade etmişler. Bu nedenle retro ve bus kelimelerini birleştirmişler müzik konusunda zamanda yolculuk yapan bir araç gibi. Amaçlarının aslının yerine geçmek değil anısını yaşatmak olduğunu da eklemişler facebook profillerinde daha ayrıntılı inceleyebilirsiniz. Platonik Vecihi şarkıları rastgele bir anda çalmaya başlayınca hoşuma gittiği için burada da paylaşmak istedim. Dinleyin bakalım sevecek misiniz :)


Platonik Vecihi
Söz-Müzik, Vokal: Fırat Şahverdi
Gitarlar: Murat Yerden
Bas Gitar: Ozan Çetiner

S..

18 yorum:

  1. Sürekli reklamlarda görüyordum.Sayende dinlemek için bahane buldum.:) Güzel müzik yapıyorlar insan dinleyince eskilerde neler yaşandığını anlıyabiliyor.Yeni müzikler tamamen yapaylar bence tabi içlerinde iyi olanlarda var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gecenin Sesi,
      Yeni müziklerden ve sanatçılardan iyi olanlar var ama tamamen yapay olanlar oldukça fazla olduğundan iyiler gözden kaçıyor, o yüzden de keşfedince daha bir farklı geliyorlar kulağa :)

      Sil
  2. Hiç haberim yoktu bu gruptan, şarkıyı da çok beğendim, Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akkurttaha,
      Ben de dün keşfettim dediğim gibi hiç haberim yoktu benim de, beğenmene sevindim :)

      Sil
  3. DAHA ÖNCEDEN HİÇ DUYMAMIŞTIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğitim Pınarı,
      ben de daha önce hiç duymamıştım :)

      Sil
    2. Bilgilendirme iyi oldu, çok teşekkürler.

      Sil
    3. ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Çok beğendim teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Sayenizde yeni bir grup keşfettik bıkana kadar dinlemece :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazimbari,
      ben de yeni müzikleri sevmişsem bıkana kadar tekrar tekrar dinlerim :)

      Sil
  6. Daha önce duymamıştım. Müzik güzel. Diğer şarkılarına da bakmak lazım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda,
      Kulağa hoş gelen yeni müzikler bulmak çok heyecanlı oluyor :)

      Sil
  7. Ya.. Çok beğendim. Listeye güzel bir grup daha eklendi. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akela,
      yaa ne güzeel beğenmene sevindim kii :)

      Sil
  8. Daha önce duymamıştım hemen dinliyorum, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görkem, yorumunuz için teşekkür ederim, hoş bir grup seversiniz diye düşünüyorum :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^