14 Ağustos 2012 Salı

15 Yıl Sonra


  Bir önceki mimin ikinci filmi gibi bu mim de :) Sevgili Pembe Evren'den gelen bu mimde bize tek bir soru yöneliyor yine: Gözlerinizi kapatın ve 15 yıl sonrasını düşünün, kendinizi hayal edin, nerede olurdunuz, nasıl olurdunuz, neler yapardınız? İşte birazdan bu soruyu cevaplayacağız kavanozdan blog sıkı dur :) Ve unutmadan, mim için teşekkür ederim Pembe Evren ^^

  Şimdi daha önce de söylediğim gibi hayallerim uçuk kaçıktır benim. Yani Ay'da fanustan bir şehirde çiftlik sahibi olduğumu bile hayal edebilirim o derece. Bu nedenle saçmalayabilirim, önceden uyarayım ama sanırım düzgün yazacağım ya ben bunu bilemiyorum şimdi :)

  Gözlerimi kapatmıyorum, gözlerim açık düşünmeliyim yoksa nasıl yazıcam, sorarım? Maazallah kavanozdan blogun camları falan kırılır gözlerim kapalıyken..

  Yine berbat espri yaptım değil mi, neyse gelelim mime:

  15 yıl sonra 35 yaşında teyze oluyorum böhüeee... Bak daha gençliğime doyamadan yaşlandım iyi mi, çabuk bitirelim bence bu mimi tekrar genç olacağım ben (:

  Tam şu andan 15 yıl sonrasına canlı bağlanıyoruz, evet..

Hmm buna benzer ama tam değil işte hayal edin :)

  Elimde sıcak bir kahve var.. Evimin önündeki bembeyaz iskelede (aslında iskele benzeri balkon bozması geniş ferah bir şey) denize karşı oturmuşum, masam gölgede kalıyor. Serin bir rüzgar var. Yazmak istediğim kitaplar sonunda basılmış bile. Okurlarımdan gelen maillere bakıyorum ve bir yandan da kavanozdan bloga yazı giriyorum. LastExile'ıma kardeş dizüstü bilgisayar almışım önümde açık ve Bigbang çalıyor. Buralara konsere bile gelmişler çoktan ve ülkemizi pek bir sevmişler, hatta Türkçe bir şarkı yapmak istiyorlarmış. Hayallerimin bir kısmını gerçekleştirmişim mesela Koreceyi çok iyi konuşuyorum, Korece kaynaklardan çeviriler yapıyorum. Yakında dünya turuna çıkacakmışım hem de karavanla, oh mis.. Yamaç paraşütü bile yapmışım, dağcılık ve Akdeniz'in ortasında dalgıçlık yapıp su altı fotoğraf koleksiyonu bile yapmışım waow! Kozmos sonunda beni anlamaya başlamış, pozitif enerjime pozitif cevap veriyor.

  Sonra bilgisayarı kapatıyorum bir takım eşyalarla birlikte çantasına kaldırıyorum, kahve fincanımı orada bırakıyorum, akşam toparlarım. Sonra masadan kalkıyorum. Bisikletimle beraber yollara düşüyorum. Araba kesinlikle kullanmıyorum. Bir kafem var oraya gidiyorum. İsmi "Sakura" hatta ikincisini açmayı planlıyorum. Kafe ama üst katı karaoke bar. Tam gençler için uygun bir mekan.   Masaları köşesiz camlardan oluşuyor ve yaptığım resimleri o camların içinde sergiliyorum. Kafenin arka tarafında bir bahçe var orada pek çok masa serpiştirilmiş,  bazı yerlerde de masaların yerine kocaman minderler var. Müşteriler en çok orayı seviyorlar. Ders çalışmak isteyen gençler orada daha iyi konsantre olduklarını söylüyor. Kafedeki işlerimi kontrol ediyorum sonra oradaki elemanlarıma erken çıkacağımı söyleyip ayrılıyorum. Hazırlanmam lazım, akşam eski ve yeni dostlarla buluşup hasret gidereceğiz, dedikodu yapacağız ve eğleneceğiz. Annem memlekette yazlıkta olduğu için bütün yemek yapma ve iskelede oturacak yerleri düzenleme işini tek başıma hallediyorum, yanımda olup yemeklerim güzel olmuş mu oturacak yerler iyi mi söyleseydi çok iyi olurdu, neyse..

  Akşam oluyor bütün arkadaşlarımla toplanıyoruz evin önündeki iskelede. Birbirini tanımayanları tanıştırıyoruz. Kimi eşiyle gelmiş kimi sevgilisiyle. Sohbet, muhabbet, dedikodu.. Eğleniyoruz.. Masalarda oturmuyoruz çünkü çok rahatsız, yerlerde kocaman minderler var onlar yetiyor. Bilinmeyen bir yerden de müzik sesi geliyor hafif. Herhalde LastExile'ın kardeşinde müzik listem çalıyor. Herkes yemeklerimi çok seviyor, tarif alanlar bile var. Gözlerim köşede duran, bir zamanlar terk ettiğim metal yığınına takılıyor. Gülümsüyorum. Hayat sürprizlerle dolu diye düşünüyorum. Sonra bilinmeyen biri tarafından dansa kaldırılıyorum. Omo! Kim ola ki o? Sonra zaten saat on iki olmadan evli evine köylü köyüne, kimse balkabağı olmak istemiyor.. Sonra uyumadan temizlik işine girişiyorum etraf böyle darma dumanken uyuyamam yoksa, temizlik bitince de çektiğim fotoğrafları bilgisayarıma yüklüyorum...

Bu ne güzel bir şey öyle bundanım da olsun mu adı her neyse artık? Olsun, olsun ^^

  Yine saçmaladım haha, neyse bir mimin daha sonlarına geldik kavanozdan blogun akide şekerleri..

  Bu mimi hikaruivy çinguma gönderiyorum :) Ne çok mim dolaşıyor etrafta vallahi sıcaktan yazamadığımızın acısı çıkıyor hahahaa ^^

  ~Sessizgemi~

20 yorum:

  1. Bende aşmışım artık hikaye yerine direkt yeni kitap yaz diyorum 15 yıl sonra :D Teyze olamazsın sen, "dağcı teyze" o.O Havalı aslında ama. Temizliği bırak yorgunsun sen, ertesi güne yaparsın yav! "Akide şekeri" hitabını da hiç üzerime alınmıyorum bir danışman dedektif olarak :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D
      Dağcı teyze haa :)
      Hahaa kavanozdan bloga en uygunu oydu ama ne yapabilirim :)

      Danışman dedektiflere herhangi bir şekilde ithafta bulunamayız ama o biraz imkansızdır, zordur :) Mesela Watson sadece Watson'dur, Sherlock da sadece Sherlock benzersiz yani :)
      Tamam o zaman sen de keman notası olursun Sherlock'un çaldıklarından :) O olabilir mi?

      Sil
    2. Edebiyata girmeyip Watson kalsam daha iyi :D

      Sil
    3. Tamam bence de Watson Watson'dır :D

      Sil
  2. Ne detaylı bir 15 yıl sonrası bu, resmen film izlemiş gibi oldum valla:)) gönlüne göre bir 15 yıl sonrası diliyorum canım:)

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, herkesin gönlüne göre olsun :)

      Sevgiler

      Sil
  3. oyy çok şahane bir manzara! böyle huzur dolu, başarı dolu bir hayatı kim istemez? inşallah her şey gönlünce olur, hayallerini gerçekleştirirsin canım ^^ (bu arada bigbang'in türkçe şarkı yapmak istemesine bittim, ahaha :D)

    yalnız neden aşk hayatına dair bir yorum göremedik? yoksa bilinmeyen yabancılar tarafından dansa kaldırılmak, koca ve çocuklar yerine tercih mi ediliyor? :)))

    mim için teşekkür ederim; bu aralar üst üste çok mim yazısı yazdım ama araya birkaç yazı attıktan sonra bu mim'i mutlaka yapacağım ;) sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsallah hepimizin hayalleri gerçekleşir canım :) Ah ben onlardan öyle bir şey beklerim ama gerçekten yapar bence onlar, hele bir gelsinler buraya bak ^^

      Sanırım aşktan biraz korkuyorum ben o yüzden o konuya hiç girmedim o bilinmeyen yabancı da hani "belki" lerle dolu bir durumdu :) Ne olduğunu ben bile bilmiyorum yani kendi kendini yazdırdı oraya :) Eş de olabilir, nişanlı da olabilir, adı konmamış bir şey de olabilir, yani düşünmedim :)

      Tamam çingum ne zaman yaparsan sorun değil, merakla bekleyeceğim 15 yıl sonranı ;) Sevgiler ^^

      Sil
  4. nasıl güzel bir 15 yıl sonrası bu böyle minderler deniz manzaraları yaptığın resimler çektiğğin fotoğraflar yamaç paraşütü dalgıçlık oooof ooff hepisi de olur inşallah amin amin amiin:))
    ama yok mu sana yardım edecek biri cık cık du ben geleyim de toplayım etrafı kitapları da imzalatırım hem bir taşla iki kuş :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım herkesin hayalleri gerçekleşir umarım :)

      Aaa tanıdığım herkesle birlikte sen de o partideydin zaten, tamam sen kal bana yardım et :)

      Bir yazabilirsem o kitapları imzalarım elbet ^^

      Sil
  5. ha haaaaaa çok iyiymiş hayaller.
    :)
    amaaaaa en güzeli kitap yazman.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayal etmek güzeldir değil mi :)

      Daha yazmıyorum hepsi kurguda hala, ama yazacağım umarım :)

      Sil
  6. gerçekleri yaratan hayallerdir değil mi?
    hayallerimizi unutmayalım hiç :) ikimiz de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekleri yaratan hayallerdir evet ^^
      Unutmayalım, ikimiz de ;)

      Sil
  7. orası harikaaa!!! :)
    yeni dostlar kategorisinde ben de gelebilir miyiiim? :))
    ya bi'de merak ettim şu seni dansa kaldıranla sevgili oldunuz muuuuğ? ^^
    öperim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii vardın ki zaten blogda arkadaşım dediğim herkes vardı :) Blogdaki arkadaşlarım sahte değil ki hepsi gerçek o nedenle o hayalde vardınız hepiniz :)
      O sadece kurguydu yani yok öyle biri o nedenle bilmiyorum ^^
      Ben de öperim :)

      Sil
  8. Valla bu 15 yıl sonrasının kendi 15 yıl sonram olması geldi içimden... öyle huzurlu bir hayat anlatmışsın ki, bende istedim. :D
    Ellerine sağlık çingum, umarım 15 yıl sonra gerçekten bu anın gerçekleşir. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoi Hoi çingum hayal ediyorsan elbette senin de öyle bir 15 yıl sonran olsun :)
      Teşekkür ederim, umarım herkesin hayalleri gerçekleşir çingum :D

      Sil
  9. Merhaba
    Blogunu yeni keşfettim ve hemen izle kısmını tıkladım.İzlemedeyim:))
    Senide benimkine beklerim
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba ve kavanozdan bloga hoş geldin :)

      Teşekkür ederim

      Gelirim elbette

      :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^"