12 Ekim 2020 Pazartesi

Yaşam Düşlerdedir

   Eksik kalmış cümlelerimi, başı sonu nereye gider takip etmeye yorulduğum düşüncelerimi bir kenara bıraktım şimdi. Zamanın mevcut bulunduğum tüm anlarını sıkıştırıp mavi bir balon yaptım. Tüm o anlar boyunca çokça güldüm çokça ağladım. Dans ettim, deli gibi şarkı söyledim, çocuk gibi oyun oynadım, eğlendim. İsyan ettiğim, hayattan nefret ettiğim zamanlar da oldu. Umudu bulduğum zamanlar oldu. Gökyüzüne bakmayı öğrendim, aya güneşe yağmura sevindim. Çiçeklerle, kedilerle, kuşlarla konuştum. Şiirler, hikayeler yazdım. Renkleri rüyalarımdan alıp kağıtlara resimler çizdim. Bir kaktüsü uzun süre yaşatmayı başardım. Bir kez ağaca tırmandım. Çimenlerde yuvarlandığım zamanlar olmuştu. Balık oldum, kuş oldum, rüzgar oldum, şarkı oldum. Tüm o anlar boyunca pek çok pek çok şey biriktirdim. Büyüdüm ama hala çocuk ruhum. Bir bebek gülümsemesine bir kuş sesine çocuk gibi ağlayabiliyorum. Dünya hassas ruhlar için çok zorlu bir yer. İşte şu şarkı da dinlerken beni duygulandıran ve tüm bunları bana yazdıran şey oldu gece gece. Zaman zaman dinlemeyi sevdiklerimden biri bu parça. Yarım kalan cümleleri ve peşinden gidemediğim düşünceleri sonraya bıraktım, dinlenip müzik dinleyelim. 

Ninni gibi değil mi yaa bu grubun şarkıları. Yazarken daha güzel şeyler de dinledim ama abartmadan yayınlayıp kaçıyorum :)

 



39 yorum:

  1. Çok güzel yazmışsın, gülümsedim bazı cümlelerde, bazılarında buruk oldu içim.
    Bu grubun şarkıları neden bilmem, sanki yıllar ellerimden kayıp gitmiş, saçlarım aklaşmış ve ben çok şey kaçırmışım kendi yüzümden gibi hissediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen bana da tuhaf şeyler hissettiriyor. Sanki dünyanın sonu gelmiş buna rağmen buruk bir dinginlik yaşamak gibi, her şeyin anlamsızlığını bitişini ve faniliğini ve tüm çabaların sonuçsuzluğunu kabullenmek gibi değişik şeysiler. Yine de bir çeşit neşe de var belki bu dinginlik ve kabulleniş neşe getirmiş olabilir çünkü düşünmeye gerekecek pek fazla şey kalmamış olmalı o zaman. öyle işte her dinlediğimde değişik düşünceler geliyor :)

      Sil
    2. Kabullenmiş gibi görünüp hiç birşeyi kabullenememek var mizacımda, belki de ondan dingin hissettirmiyor hiç birşey.

      Sil
    3. Lady Wednesday, benim de içimde bir yanım öyle sanırım o yüzden de kafası karışık halde olabiliyorum çoğu zaman

      Sil
  2. Iste hayat böyle birsey. Anlattıklarınız ve milyonlarcasina, keyiflenmek, hüzünlenmek, mutlu olmak, üzülmek ve diğer milyonlarca hissi yasamak. Gercekten de hayat bazen acımasız, dediğiniz gibi hele hassas bunyelere:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bigudili anne, eveet hayat çok tuhaf bazen acımasız bazen de harikulade bir şey ve tüm bunların dışında bir de anlaşılması çok güç :)

      Sil
  3. Bu dünyayı zorlu hale getiren insanlar keşke hep bir yok olsa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyuşuk Hayalperest, kötü insanlar yok olsa eveet uzaya gitsin hepsii

      Sil
  4. ne gadan da çok şey yapmışsııın :) ne gadan da çok şey hissettirmiş bi de bu şarkııı yaşasın şarkılaar :) nikahınaaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsiiiuu :) eveey bi keresinde de vampir olmuştum bi keresinde dee hogwarts kedisi bi keresinde dee ateş böcüğüsüü :D komikciii :D erik dalı gevrektiir simit değil egedeymiş çünküü hahaha çok kötü espri yaparım :D

      Sil
    2. Ne yorum yazacağımı unuttum bu espriden sonra. :)

      Sil
    3. Rehitu, yorumunla neşelendim ben de şimdi :D unutmuştum espri faciası yaptığımı ben :D

      Sil
  5. Bu kız sahalara dönmüş. Yazılarını özlemişiiim :) Sonraki yazı için beklemedeyim efenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annaaa :D döndüm sanki ama tam dönemedim herkesi okumak istiyorum ama gidemiyorum sabahtan akşama kadar yeğenimle uğraşıyorum bir iki haftaya kadar eve dönerim gibi gibi bakalım :D ben de seni özlediiim :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Tyler Durden,
      ah evet yaa bir de ezginin günlüğü var, çok seviyorum bu tarz grupları

      Sil
  7. İlkay, umutlu olmak gökyüzüne bakmak.. acı veren şeyler de olsa yorucu da olsa hayat güzel :)

    YanıtlaSil
  8. Okuması keyifli, çok hoş bir yazı olmuş. Elinize sağlık. Çocuk ruhlu olunmadan da bu dünyaya katlanılmaz ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzucum, teşekkür ederiim çocuk ruhlu kalmak önemlii tabii :)

      Sil
  9. Düş sokağı sakinleri ne çok dinlerdim o günlere gittim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düş Tasarımcısı, evet ben de çok dinlerdim hala dinliyoruum :)

      Sil
  10. bence de güzel bir düşünce şekliydi :) şarkı da ayrı hoş tabi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arsel'in Okyanusu, teşekkür ederim mutlu oldum böyle düşünmene :)

      Sil
  11. Bu yoruma üçüncü kez başlıyorum, yazarken bir şey oluyor ve yorum kayboluyor. Eğer benden yarım yamalak cümleler aldıysan bundan önce, sebebi ondandır. Gelelim yorumun kendine :)

    Uzun yazılar gözümü korkutuyor benim. Buradakiler de genelde öyle oluyor. Ama bak bu kısa, heyecanla başlanıp yorulmadan bitti :) Üstüne de müzik dinledim, oh mis :) Daha çok olsa böyleleri koşa koşa gelirim :) (Bu okurların istekleri de hiç bitmiyor :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu, aa neden öyle oldu kii blogda mı problem çıktıı
      hiç yarım yorum gelmedi öyle olsa sorardım sanaaa :D
      aslında ben de bazen kendimi kaptırıp uzun yazıyorum ama haklısın benim de tercihim kısa yazılar çünkü sayfayı kaydırdıkça odaklanmam bozuluyor hepsini okumadan yorum da yapmak istemiyorum çünkü saygısızlık etmiş olurum o zaman diye düşündüğümden bazen zorlanıyorum :) ay sen uzun yazarsam yine de gel bi selam ver yine mutlu olurum ben kii :) neşeli sevgilerlee :)

      Sil
    2. Diyorsun ki:
      "hepsini okumadan yorum da yapmak istemiyorum çünkü saygısızlık etmiş olurum o zaman"

      Sonra diyorsun ki:
      "ay sen uzun yazarsam yine de gel bi selam ver yine mutlu olurum"

      Sana saygısızlık yapmak istemem ki :)

      Bu arada başka bloglarla da denedim, acaba benim bağlantımda problem mi var diye, ama diğer birçok blog şak diye açılırken senin blogunun yüklenmesi çok zaman alıyor. Bence bunu bir araştırmalısın, harici eklenti vb. kurduysan o yol açıyor olabilir. Minik bir öneri :) Neşeli sevgilerle :)

      Sil
    3. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu :) ev taşımakla uğraşıyordum o yüzden blogla ilgilenemedim geç cevaplıyorum afedersin :)
      hepsini okumadan yorum derken söylemek istediğim yazılan şeyi anlamadan sadece ilk cümleye veya paragrafa bakıp bir yorum bırakıvermek bu doğru olmaz çünkü tamamını okumazsak yazılan şeyin amacını içeriğini kaçırmış oluruz ve hatta yaptığımız yorum çok saçma olabilir böyle birkaç örneğe rastlamıştım ben de :)
      uzun yazsam bile selam veriyor olman bu durumun dışında olur yani tam olarak anlatamadım belki şuan ama öyle bir şeyler demeye çalışmıştım :)
      eklenti kurmadım aslında ama yutup ve insatgram bağlantıları var ya kenarda ondan kaynaklanıyor olabilir yavaş açılması bir kontrol edeyim ben teşekkür ederim :)

      Sil
    4. Olsun, geç olsun ama güç olmasın :)
      Bu ziyaretimde geçen seferki zor açılma yok, bilgine :)

      Sil
    5. Mutlu Anlar Koleksiyoncusu :) henüz bir şey değiştirmeyi denememiştim ama düzelmesine sevindim belki internet bağlantısıyla ilgili de olabilir bazen :)

      Sil
  12. Önce metni okuyup sonra müziğe odaklandım sonra tekrar metne geri göndüm, pervaneler gibi döndüm dolandım. Nedendir bilmem ama aşağıya şu sıra üzerine çalıştığım şiirden bir iki mısra bıraktım. Yarım kalan cümleleri ve peşinden gidemediğim düşünceleri sonraya bıraktım.

    Hasret kalmışken gözlerim bahara...
    Gün aydınlığında zulüm bana mı?
    Beklerim gelse o kurtaran ses seda...
    Güneşi batıran bağırışlar bana mı?

    Kalemine sağlık. Düş sokağı sakinleri gelince evet tüm şarkıları neredeyse ninni gibi... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif Kerim Çalışkan, merhaba hoşgeldin :)
      Ne güzel mısralar bunlar duygulu :)
      Paylaştığın için teşekkür ederim ben de :)

      Sil
  13. Düş Sokağı benim çocukluğum. Harika bir grup. 2019'da Zeytinli Rock Fest'te canlı dinleme onuruna erişmiştim Murat Yılmazyıldırım'ı güzel duygular saklı şarkılarında.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Serkan Aydemir, canlı dinlemek ne güzeel şarkıları nefis her zaman hoş bir his bırakıyor insanda :)

      Sil
  14. Yazılarını öyle özlemişim ki.. Ne güzel geldi okumak. Bir de yazdıkların. Ne desem bilemedim ama bambaşka hissettim okurken. Şarkı da şahane gitti yazının üzerine. Kalemine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Akelaa, gelmene çok sevindim :) blogda fırsat bulamıyorum dolaşmak için haftada bir gün ayırmaya çalışıyorum ben de seni özledim geleceğim okumayaa :) teşekkür ederim ki çok çook sevindim böyle düşünmeneee :)

      Sil
  15. Kavanozdaki beyin ile ilgili yazı beklerim :)

    YanıtlaSil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^