14 Şubat 2019 Perşembe

İstiridye Mimi


  Blog dünyasının en bi pingusu en çingusu en en jedi ruhlu tatliş insanı çakıltaşı deepsuii'den bir mim kaptım geldim blogcum :) Bu mimi de İstiridye Avcısı hazırlamış derin denizin maviliklerinden çekip çıkartmış. Ben onun cevaplarını da merak ettim ama yaa :) Zor sorular geliyor bu aralar mimlerde öyle değil mi? Bakalım neler sorulmuş blogcum cevaplayalım lım  lım lım :)

- Negatif olayları pozitif açılımlarla yorumlayıp olumlama yapmayı sever misiniz ? Evetse neden, hayırsa neden ? 
  Olumlu düşünmek her zaman için en iyisidir. Bu soruya deep'in verdiği cevaba katılıyorum. Beni bilenler bilir acayip panik olabilen bir insanım ama her zaman da olumlu düşünürüm. Bazen tabi ki enerjimi tüketen şeyler yaşıyorum ama bu şeyleri düşünerek yaşamı kendimize zehir etmenin anlamı yok. Hayat sürekli iyi veya sürekli kötü değil öncelikle bunu kabul etmek zorundayız. Bu neden benim başıma geldi ben bunu hak edecek ne yaptım diye düşünürsek işin içinden hiç çıkamayız. Hayat sana domates veriyorsa menemen yap yani tamam bu da çok saçma oldu ama bir şey anlatmaya çalışıyordum acıktım o sırada :D

-İnsanları sınıflandırma eğilimi hakkında neler düşünürsünüz ?
  Ay buna hangi açıdan bakacağımı şaşırdım şuanda. İnsanlar bir şeyleri anlamak ve daha kolay yorumlamak için sınıflandırmalar yapar biz arkeolojide bunu çok sık kullanırız mesela. Ama insanlarla ilgili sınıflandırmalar çoğunlukla acımasızca ve ötekileştirmeye yönelik oluyor. Bunu da insanlar birbirinden öğreniyor sırf aileden de değil çevre çok etkiliyor insanları. İyi yapıcı eleştiri becerisi edinmek yerine karşısındakini ezen küçültmeye çalışan öfkeli laflar etmeyi öğreniyorlar mesela. Öyle komik şeyler de oluyor ki mesela geçenlerde twitterda gördüm yok terazi kızları şöyle kendini beğenmiş akrep burcu oğlanları şöyle sinir bozucudur falan gibi şeyler bile var. Ben çoğunu anlamıyorum ve komik buluyorum. Herkes farkında olmadan bir şeyleri sınıflar kategorize eder çünkü insan beyninin çalışma şekli bu yönde. Ama insanlar arasında bu acımasızca ve dediğim gibi ötekileştirmeye yönelik oluyor ne yazık ki. Bu karmaşık bir soru canım blog benden bu kadar :D

-Sizce herkes birbirine benzeseydi nasıl bir dünyada yaşardık ?
  Çok sıkıcı olurdu bu ayy korkunç. Hepimizin farklı olması farklı şeylere ilgi duyması bence çok güzel bir şey. Ne bileyim hepimiz ortak bir beyne sahip olsak karınca olsak mesela hayat çok çekilmez ve sıradan olurdu. Hem ben sevdiklerim için tek olayım isterim benden aynı bi tane daha olmasın biraz kıskanç olabilirim istersem hahaa :D

-Doğum ve ölüm hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ?
  Yani insan isterse bunları düşünür düşünür sonra yine düşünür de ben düşünmemeyi tercih ediyorum. Neden geliyoruz neden gidiyoruz bilmiyorum. Yaşamak güzel. Sevdiklerinle vakit geçirmek güzel anılar paylaşmak güzel. Doğum günlerini de severim ben hep bir ritüel gibi kutlarım sevdiklerimi :)

-Karakterinizi bir hayvana benzetecek olsanız ne olurdunuz ? Neden ?
  Ay bu soru çok eğlenceliymiş :) Kedi olurdum ben herhalde :) Kaplumbağa olurdum bazen de jedi vampiri ama o saylanmaz sanırım. Ateş böceği de olabilir miyim bunlarla aynı andaa :D

-Bir  yazarla (Ölmüş ya da yaşayan olabilir) bir hafta sonu geçirme hakkınız olsa kiminle olmak isterdiniz ?
  Bunu bilemedim ben seçemem kiiii. Ben sevdiğim bütün yazarları toplayıp tatile gitsem olur mu şuan en çok tatile ihtiyacım var çünkü :D

-Yaşamınız bir sinema filmi haline gelse, ismi ne olurdu ? Neden ? 
  Bu soru geçen seferki mimde de vardı. Ne kadar değişik bir soru. Yani filmin konusunu nerede geçeceğini falan sormak yerine isim sorulması çok değişik bir bakış açısı öyle değil mii :) Hadi bu seferki cevabım daa "ateş böceği vampiri" olsun :)

Eh bu mimin de sonuna geldik blogcum. Bu mimi isteyen herkes yapsın okuyalım şimdi kime göndereyim bilemedim bu aralar mim meydan okuması rüzgarı var çünküsü çok eğlenceli onu okumak da :)

S..
 

32 yorum:

  1. harika sorulara güzel cevaplar
    Yüreğine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bunu pek sık söyledim ama her okuduğum cevapla yeniden diyorum kii : "Ohh iyi ki yapmışım şu mimi!" İnsanlar eğlenceli cevaplar yazıyorlar. Mesela mesela hayat domates vermişse menemen yapman gerektiğini öğreniyosun :)) Kedi kaplumbağa ve ateş böcee arası yaşanan gelgitleri felam öğreniyosun. Hayatının filmine de "ateş böceği vampiri" damgası vurulsun diyenler mi ararsın :D Yaa şaka bi yana gerçekten çok hoş cevaplar blogcanım yüreğine sağlık. Bu arada menemen şeysini ciddi ciddi kullanıcam ben de motto olarak yeri gelince süper çünkülüm :)) İnsan sınıflandırması konusundaki soruya sizin gibi bilinçli gençlerden gelen bu evrensel cevaplar gelecek adına beni daha da ümitli kılıyor. İyi ki cevapladın bu mimi ki ben de bloğunu tanıyabildim :)) Çook Sevgiler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İstiridye Avcısı, yaa ne güzel sorulardı ellerine sağlık güzel hazırlamışsın cevaplamak çok eğlenceliydi kii :) hahaa çok sevindim okurken eğlenmene gerçekten mutlu oldum sesli güldüm :D Menemen de çok güzel bişi ama değil mii :) teşekkür ederim çokça sevgiler güneşli güzel günler olsuun :)

      Sil
  3. Sorular düşündürücü, cevaplar güzel...

    YanıtlaSil
  4. İstiridye avcısının mim sorularına çok güzel cevaplar vermişsiniz. Keyifle okudum bugün bende paylaşım yaptım beklerim :)...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Furkan Yetek,
      Teşekkür ederim gelirim tabi ki okumaya selamlar :)

      Sil
  5. Menemen olayı gerçekten iyiymiş (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Küçük Dünya, menemen seviyoruz hepimiz anlaşılaan :)

      Sil
  6. herkes birbirine benzeseydi evet sıkıcı olurdu aynı düşüncedeyim farklılık her zaman iyidir , her konuda ...

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, Değerli Blog Arkadaşım; İnsana Davet sitesinde "Blog Keşif Etkinliği ve Önemli Duyuru" başlıklı yazımızda size de yer verdik. Hemde önemli bir duyuru içeriyor... Bakmak isterseniz beklerim...Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Furkan Yetek,
      Şimdi yazınızı okudum yorumlara kapatmışsınız ben de buradan yazayım mailde görürsünüz muhtemelen diye düşündüm. Yazınızda bana da yer verdiğiniz için teşekkür ederim. Askere gidiyormuşsunuz hayırlı tezkereler dilerim, sağlıkla gidip dönün inşallah yolunuz açık olsun :)

      Sil
    2. İyi dilekleriniz için teşekkür ederim :)

      Sil
    3. Furkan Yetek, asıl ben teşekkür ederim ki :)

      Sil
  8. Merhaba..Sevgili Deep Tone'un Bloglardan Seçmeler yazısından gelip bir merhaba demek istedim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşimle Her Telden,
      Merhaba hoş geldiniz çok sevindim camdan blogu sevmenize :)

      Sil
  9. Geçen ay bir hayli mim yapıldı buralarda. Biz de birkaç tane yaptık. Bu bize denk gelmedi sanırım. Mim etkinlikleri keyifli oluyor ve siz de keyifli biçimde yanıtlamışsınız soruları.Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dert Anası Gülhan, eveet geçen ay mim rüzgarı esti :) Şimdi bir sakinlik var gibi ben de okulla beraber zor olsa da buralarla ilgilenmeye çalışıyorum :D Ben bu mimi ve önceki yaptığım mimi size de göndermeyi düşünmüştüm aslında ama o zaman daha yeni okumaya başlamıştım sizi, mim yazıp yazmadığınızdan emin olamamıştım :) O zaman siz de yaparsınız belki bunu okumak çok keyifli olur, benden de çokça sevgiler :)

      Sil
  10. Yıllar önce secret tarzı kitaplar epey popülerleşmişti ve bu sayede pozitif düşünceye olan inanç artmıştı. Olumlu düşünmenin faydalarına ben de inanıyorum. Hangimiz yorulmuyoruz enerjimiz tükenmiyor ki ama yeniden depolanıyor o enerji. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ahsen Şimşek, eveet aslında hayatı zorlaştıran bazen de kendimiz oluyoruz fark etmeden, arada bir durup nefes almak dinlenmek kendimizi dinlemek lazım :)

      Sil
  11. Yeni yazı yok mu?
    Kitap dolu blogları seviyorum... :)
    Ben de beklerim,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mert,
      Okul çok yoğun ama blog aklımda ben de yazmayı özledim dersler çok yorucu ödevler dağ gibi :D Geleceğim okumaya :)

      Sil
  12. Soruları çok güzel bir mim. Bir yazarla görüşmek istesem, Yavuz Bülent Bakiler olsun isterdim herhalde. Aklıma ilk o geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif Öztürk,
      Teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  13. ayyy sen miiii panik oluyon yooook inanmaaaam :) o zamaaaan vampir yemeği menemeeeen :) heeey biz vampir jedi sınıfıyız eveeeet :)tımım tımım biriciksiiiin :) walleeeee kre kreeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deepsii :) aaa ben mii ben de inanamıyorum kendimeee :D vampirlerin en sevdiği ikinci yemek eveet birincisi domates zaten bilirsin ki :D vampir jedilaar oleeey :) ayy şımardııım sen de biriciksiiin kree walleee :)

      Sil
  14. Üretken bloğunuzu takibe aldım. Bloğuma beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüşü Olmayan Orman, teşekkür ederim gelirim tabi ki sevgiler :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^