23 Temmuz 2017 Pazar

Günlerden Bir Gün


  Günlerden Pazar ama sanki final arefesi ve dolapta puding yok. Puding önemli şey blog. Bir kere bitterli olacak ve sadece sınav döneminde veya kutlama gerektiren zamanlarda yenecek. İnsanlarla olan sınavlar kafamızdaki diyetisyenin onayıyla buna dahil edilebilir pek tabii. Ama mesele bu değil şimdi.

  Buraya sürekli upuzun veya anlamlı şeyler yazacak değilim kendine gel blog. Zaten sinirliyim. Bak bu halimi pek göremezsin. En iyisi birisi bana yavru bir kedi bulsun sinirlerimi topraklamak lazım. Kötü enerji birikince kimi çarpacağı belli olmuyor. Buna ben de dahil. Fakat bu gün iyi dayandım kabul etmelisin. Kimse tutmayacağı sözler vermesin kimse de sözünde durmayan birine bir daha güvenmesin. Bu da bu günün mesajı olsun.

  Susmak da bir eylem ve tepkidir.
  Anlayana.
  O kadar.

  S..

2 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok değer verdiğim bir yakınım tarafından sayısız kez ekildim deepsi. Önceden olur öyle şeyler diyordum üstünde durmuyordum. Bu sonuncusu da bi düşünüp kendime gelmemi sağladı. Bir hafta önce birlikte yapalım diye bir söz vermişti tutma vakti geldiğinde mesajımı gördüğü halde cevap bile vermedi sonra öğrendim ki bana verdiği sözü tutabilecekken yapmayı istediğimiz şeyi kendi başına yapıyor. Kırıldım. En azından söz vermeseydi. Ya da mesajıma cevap verseydi. Kırıldığımı da biliyor ve hiçbir şey olmamış gibi davranıyor. Öyle işte.

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^