8 Kasım 2014 Cumartesi

:)


  Çingular, çakıltaşlarım ve canım blog komşularım..

  Güzel bir haberi paylaşmak istiyorum sizlerle. Aslında geç bile kaldım söylemekte. 8-16 Kasım 2014 tarihinde gerçekleşen 33. TÜYAP İstanbul Kitap Fuarı'na Kafekültür Yayıncılık ilk kez bu sene katılıyor.. Bu heyecanı sizinle paylaşmaktan mutluluk duyuyorum :)

  10. Salon 105B nolu standımıza gelip heyecanımızı paylaşın :)

  Etkinlikle ilgili daha fazla bilgiye buradan..
  Ve  yerleşim planına da buradan ulaşabilirsiniz.

 
  Kocaman sevgiler :)

  S..

7 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Ah bu ben kendimi nerelerde bulsam ~ :)

      Sil
    2. ama ama sen nerelerdesin gitmişsin...

      Sil
  2. Deep Tone bloğunda gördüğüm dizlere kapılıp geldim ve şimdi iyi ki merak etmişim diyorum.
    Dr Who ve Sherlock, kızımın özel uzmanlık-hayranlık alanları. Ben de Sherlock'u bilerek, Dr Who'yu ondan öğrenerek daldığım o dünyayı severek izlemeye devam ettim. Yazılar ,alanlar ilginç geldi.Sevdim ben burayı :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah o şiirimsi çok sevmiştim ben de beğendiğinize sevindim :)
      Dr Who ve Sherlock bambaşka bir dünya ben hala tekrar tekrar izlerim onları bıkmadan :) Beğendiğinize sevindim ve geç cevapladığım için üzgünüm.. teşekkür ederim ^.^

      Sil
  3. Sevgılı sessızgemi.Blogunu henüz farkettim.Yazılarını okurken yorum yazmamak olmazidi.Ne varki yorum yazacak alanı keşfedene kadar akla karayı seçtim.Neyse deneme yanılma yolu ıle buldum sonunda.Sıtede her şeyi sevdım lakin şu çan sesine acayip kıl oldum.Halen kulağımda sesleri.Bir an önce yazıp çıkasım geldi.Bunun bir hal çeresi varsa söyle.
    8.Adana kitap fuarına gittim.Planlarım arasında İstanbul var.Bu tür etkinlikler insanı hayata bağlıyor resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Onur Kahraman,
      Bir süredir blogdan uzaktaydım bu yüzden geç cevaplıyorum çok üzgünüm. Yorum yazmakta neden zorlandığınızı pek anlamadım açıkçası :) Rüzgar çanı eklemiştim bir süre önce bloga bence rahatlatıcı bir sesi vardı ama kaldırdım blogdan.
      Evet, kitapların olduğu her yer hayat doludur.
      Yorumunuz için teşekkürler :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^