11 Ağustos 2013 Pazar

Bye Bye Sea


  Bye Bye Sea (Korece: Annyeong Bada) yeni keşfettiğim bir grup. K-pop, indie ve rock türünde çalıyorlar. Benim çok hoşuma gitti parçaları. Belki alakasız ama CN Blue ve Nell'e benzettim fakat aynı zamanda tamamen farklılar.

  Biraz tanıtacak olursam Fluxus Müsic şirketindeler. Namu (Gerçek adı Kim Seon Kook'muş): Vokal ve gitar, Myung Je: Bass, Joon Hyuk: Bateri, Dae Hyun: Programlayıcı ve klavye.. 2009'da çıkış yapmışlar. Bazı resimlerde 5 kişi görünüyorlar bazı resimlerde 4 kişi, olayı tam çözemedim henüz ama öğreniriz zamanla :) Hem müzik hem oyunculuk yapıyorlar sanırım emin değilim bundan da :) Namu'nun sesi çok tatlıymış FT Island'dan Hong Gi'yi andırıyor biraz ^^







Diğer şarkıları nasıl bilmiyorum yeni keşfettim grubu çünkü. Ama bunları sevdim. İşte öyle :) Sizin fikriniz nedir?


S.

16 yorum:

  1. Eşim Kore Dizisi delisi. Son zamanlarda böyle grupları falan dinlemeye başladı. Lakin bunu bilmiyormuş, yeni keşfetti.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biri Yokmu,

      Burada keşfetmeniz ve beğenmeniz beni çok mutlu etti :)

      Sevgiler (:

      Sil
  2. çingum ben çok sevdim, 3. kez dinliyorum hepsini en baştan :) nerden buluyorsun böyle grupları anlamıyorum ki :) dinleyeceğim hep bu grubu :) adı da ne ilginçmiş, güle güle deniz :) welcome sea olsun, deniz gelsin gitmesin ya bir yere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çingum beğenmene çok sevindim gerçekten, diğerlerinden farklı oldukları için belki sevmezsin diye düşünmüştüm :) hahah bulurum ben :D güle güle deniz hem ilginç hem hoş duruyor :) Annyeong aynı zamanda merhaba demek belki o şekilde bir kelime oyunu vardır isimde :)

      Sil
  3. hemen dinlemeye aldım tabisi.
    :)

    YanıtlaSil
  4. İsimlerini bilmeme gerek yok,kıvırcık favorim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kıvırcık benim de favorim oldu saçlara bittim :D

      Sil
  5. keşke bu grubun adı "Annyeonghaseyo Bada (안녕하세요 바다)" olsaydı iyi olurdu da ben sevdim bu grubu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annyeong Bada zaten Korece isimleri :) Annyeonghaseyo çok uzun oluyor hem :) sevmene sevindim Suzy ^^

      Sil
    2. Bir de "Hello Sea" oluyormuş XD

      Sil
  6. ben okuduğumda lp'ye benzettim de biraz. iyimiş yine. müzik de böyle bir şey işte kulağa hoş gelsin de gerisi önemli değil. ben çok beğendim.

    http://www.youtube.com/watch?v=qpi9YXaChHI bu da japonca. ilk başı ingilizce o da animenin soundtracki olduğu için. bir dinle eminim beğenirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Linkin Park mı? biraz andırıyor olabilirler :) haklısın kulağa hoş gelsin biraz yüreğe dokunsun gerisi önemli değil ^^ beğendiğine sevindim

      şuan dinliyorum Flow daha önce dinlememiştim çok iyiymiş :) aa hem de narutonun açılış müziğiymiş, animeyi izliyorum ama daha başlardayım :)

      Sil
  7. hatta http://www.youtube.com/watch?v=dzz3uTZNjhk bu slow versiyonu daha da iyi sanki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu da güzelmiş ama hareketli olanı sevdim ben :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^