19 Nisan 2013 Cuma

Nice Yıllara Kavanozdan Blog ^_^!


  Bu gün kavanozdan blog 2 yaşına adım attı :) Aslında blogu Mart ayında kurmuştum fakat ilk yazım tam iki yıl önce bu güne ait, o nedenle bu günü blogumun resmen doğum günü ilan ediyorum. Şuan ne söylemeliyim bilmiyorum, tasarlamadan yazıyorum bu yazıyı, akışına bıraktım :)

  Nisan ayını seviyorum ben, sırf doğum günümden ya da blogumun doğum gününden dolayı da değil  :)

  Blogu açmadan önce çok kararsızdım çünkü bloglar hakkında hiçbir bilgim yoktu, bir süre blogspot mu wordpress mi diye çok düşündüm, aslında bu konuyu hala düşünüyorum bir sonuca varamadım. Bazen wordpress'de blogun bir ikizini mi açsam diye düşünüyorum. İsim seçmek de çok zordu hem bloga hem de kendime, tanıdığım herkesin görüşünü aldım bu konuda, özgün olması ve beni yansıtması için çok uğraştım, şimdi seçmiş olduğum isimlerden hiç pişman değilim.

  Blogu açtığım zamanlar kendi kendime yazar okurum diyordum, pek cesaretli değildim ama yazmayı seviyordum işte, fakat sağolsunlar diğer bloggerlar ve hatta blogu olmayanlar beni yalnız bırakmadılar. Tüm bloglardan öğrendiğim şeyler var, öğrenmeye devam ediyorum. İlk yazılarımdan bu güne kadar büyük bir değişim geçirmişim, e ilk blogum sonuçta, ilerde neler olur bilemem ama yazmayı bırakmaya hiç niyetim yok. Blogu çok sık güncelleyemiyorum, bu biraz canımı sıkıyor ama dersler ve ailemle geçirdiğim zamanlar vaktimin büyük bir kısmını dolduruyor. Bunun üstesinden geleceğimi umuyorum. Bu arada ak saçlı tonton bi nine olduğumda da bu blogda yazmaya devam edeceğim sanırım (: O zamanlar neler yazarım bilmiyorum gerçi, zaman gösterir ^^

  İki yıl boyunca pek çok blog ve pek çok insan tanıdım, harika arkadaşlar edindim, hatta güzel dostlar kazandım. Bu benim için oldukça önemli bir şey, bu açıdan çok mutluyum.

  Neyse fazla uzatmadan kavanozdan blogun ikinci yılını kutluyorum :) Siz de kutlayın ama böyle kuru kuru olmaz hiç :D İki yıl boyunca kavanozdan blogu okunmaya değer bulan, yalnız bırakmayan, eğlenceli yorumlarıyla gülümseten, şöyle bir tıklayıp dolaşıp geri giden, arada bir hatır soran, en berbat yazılarımda bile beni cesaretlendiren herkese çok ama çok teşekkür ediyorum. Bu gün bu yazıyı sizler için yazıyorum :) Umarım hep beraber böyle daha çok kutlama yaparız, kutlama yazıları okuruz.

  Lütfen her geçen gün büyüdüğümüz blog dünyasında yorumlarınızı bundan sonra da eksik etmeyin.

  Mutlu kalın (:

Konumuzla ilgisiz sözleri var ama şuan dinleyince yazıyla 
birlikte güzel gidiyor gibi geldi, Juniel - İlla İlla, siz de dinleyin :)



~Sessizgemi~

24 yorum:

  1. Canım doğum günü kutlu olsun bloğunun ne büyük mutluluk darısı bana inş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkür ederim çok mutlu oldum :) darısı sana inşallah :) bu arada gecikmeden dolayı üzgünüm pcde bi sorun var bu aralar.
      :)

      Sil
  2. Blogunun yaş günü kutlu olsun çingum:))Daha nice yazılara nice senelere:))

    Yazma hevesin hiç bitmez hep yazarsın umarım. her ne kadar fazla yorum yapamasam da her yazını düzenli okuyan birisi olarak bu blogu seviyorum ben. Bu bloga tıklayınca pozitif bir şeyler okuyacağımı, yaşama sevinciyle dolu yazılar okuyacağımı düşünerek okuyorum ki hep öyle de oluyor:)
    İyiki var bu blog ve yazarı:))Nice senelere çingu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rosaa :) Çok çok teşekkür ederim çingum :)) İnşallha inşallah cümleten :))

      Hiç bitmesin inşallah. Bunu bilmek bile büyük mutluluk benim için çingum, önemli olan yorumlar değil bence, sevilerek okunmak :) Ben de çok fazla yorum yapamıyorum ama sevdiklerimin yazılarını okumadan geçmiyorum hiç, buna sen de dahilsin. Canım benim teşekkür ederim, öyle olmaya çalışıyorum, yazdıklarım olumlu olsun okuyanlar mutlu olsun istiyorum, bunu başarıyorsam benden mutlusu olmaz ki :)
      Sen ve blogun da iyi ki varsınız çingum :)) Tekrar teşekkürler :)) Bu arada gecikmeli cevabım için üzgünüm pcde bu aralar bir sorun var da :)

      Sil
  3. Kavanozdan blog iyi ki doğmuş iyi ki tanımışız seni, nice nice mutlu yıllara! :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Araftaki Ben :)

      Çok çok teşekkür ederim çok mutlu oldum :)) Geç cevapladığım için üzgünüm bu arada.
      :)

      Sil
  4. nice yıllara kavanozdan blog:)

    nine olunca bile yazma fikri zor göründü bana ama sen seviyorsun yazmayı başarırsın :)

    bu arada senin geçmiş doğum gününü de kutlayayım arada bloglarda dolaşıyorum ama gözümden kaçmış :(

    (geçte olsa) iyiki doğdun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asiruh :) Çok teşekkür ederim :)

      heheh azimliyimdir ben, başarırım umarım :D

      sorun değil canım düşünmen bile mutlu etti beni, teşekkür ederim çok, ben de geç yanıtladım üzgünüm, pcde bir arıza var bu sıralar :)

      teşekkür ederim tekrardan canım :)

      Sil
  5. iyiki yazdın kavanozdaki beyin ben blog açalı çok olmadı ama ilk destekleyicilerimden biriydin bunun için sana çoooooook teşekkür ederim inş yine devam eder ve bizleri neşelendirirsin nice yıllara...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heey sen de iyi ki gelmişsin blog aleminee :) sanırım henüz hiç yorum yapmadım sana ama severek okuyorum yazılarını emin olabilirsin. bu aralar yorum yapma konusunda çok tembelim günler yoğun geçiyor. teşekkür ederim güzel dileklerin için, inşallah :) bu arada geç cevap verdiğim için üzgünüm.
      :)

      Sil
  6. aman da aman kimin doğum günüymüş bugün :) bu nisan ne güzel bir ay ama, hem çingumun, hem annemin, hem kavanozdan blogun doğum günüsü :) baharın da en güzel ayı :) ne güzel bir ayda doğmuş benim çinguum :) kıskandım banane :)

    isim de çok orjinal çingum, nasıl buldun hakikaten? hayatında görebileceğin en kararsız insanım ama ismi hiç düşünmemiştim, pat diye koydum, al işte böyle düşünmezsen blog adını değiştirmek zorunda kalırsın sevgili çalıkuşu :)kafamı uygun bir yere vuruyorum burda çingum, zihninde canlandırabilirsin hihi :)

    iyi ki açmışsın çingum blogu, iyi ki tanımışım seni. tonton bir nine olduğunda da çok ilginç şeyler yazacağından eminim ben. haha kafamda canlanıyor ki. uzay yolculuğu sertifikan da var, o zamana dek uzaya da gitmiş de olursun.
    "Evet kavanozdan blogun değerli ziyaretçileri, yeni bir gezegen bulunmuş, ordan bildiriyorum, yeni kitabımı asteroidlerin karşısında imzalıyorum, hepinizi beklerim." hihi :)

    sen yaz da ne zaman yazarsan yaz çingum. ama hep devam et burda olmaya.

    haha bence de kuru kuru olmaz ya, bir pasta bir meyve suyu bir şeyler yok mu yahu :) bir dahakine hazır olsun çingum, lütfen :)

    iyi ki doğmuşsun çingum, iyi ki blogun da doğmuş.
    iyi ki :)

    <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çakıltaşııımmm :)) hihih nisan ayı şahane çingum doğum günlerimiz de neşesi :) heey kıskanma ama çingum senin de doğduğun ay çok güzel ki, ben çok seviyorum her yer kar oluyor bembeyaz, tabii biz göremiyoruz karı ama olsun :)

      valla çingum günlerce düşündüm isim için sonra buna karar verdim bir anda :) ilk düşündüklerim tuhaftı mesela sokak lambası :) heey senin seçtiğin isim gayet de güzeldi, bir sorun çıktı değiştirmek zorunda kaldın ama şuanki ismin de harika, hem bence yazılarını çok güzel yansıtıyor şimdiki ismin, seviyorum ben, vurma kafanı durduk yere :)

      iyi ki çingum iyi ki tanımışım ben de seni. hahah inşallah saçmalamam nine olduğumda :D hmm olabilir belki, aydaki malikanemden yazarım blogu belki, krater gölleri oluşmuş olur yapay olarak, onlardan birinin yanında olur malikanem ^^ hahahah bu daha iyiymiş ama yaa yeni gezegende asteroid manzaralı imza günü tam benlik hihih :)) süper bir fantastik kurgu olur ama bundan çingu harikasın ^^

      pcdeki arıza düzelir düzelmez yazmaya devam edeceğim çingum, kimse ayıramaz beni buradan :)

      hahahah tamam çingu bir dahaki sefere hazırlıklı olacağım, böyle kuru kuru olmadı hiç, bianee :))

      canım çingum :)
      iyi ki varsın çakıltaşım :)
      <3 <3

      Sil
  7. Daha nice uzun blog yaşlarına o zaman :)

    YanıtlaSil
  8. Doğum günün kutlu olsun çinguuum. Nice senelere, okuyacağımız postlara. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çinguuumm teşekkür ederiimm :) inşallah :) geç cevapladım çok üzgünüm ama pcde sorun vardı, ancak bu gün düzeldi nihayet :)

      Sil
  9. Anaaam yüzyıl sonra geldim ya ben ama çok mutlu oldum kulağımda şu şarkı bi enerji de geliyo bira biraz:))

    oh oh sen musmutlu ol da gerisi boş zaten :))

    Ay şu kızın adını hatırlayana kadar öldüm IU iki harf altı üstü demi demi o değil mi yoksa herkesi de herkese benzetebiliyorum da bazen :DD

    geliciim ben yine tatlımcım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeymaaa yüzyıl olsun nolcak ki yaa :) enerjik değil mi, eşlik etmesi güzel bi şarkı :))

      sen de hep musmutlu ol amaa :)

      IU değil çingum bu Juniel benziyorlar ama evet :DD

      pcdeki sorun düzeldi ben de uğrayacağım sana ama bu hafta sınavlar var onlar bitsin rahat rahat geleceğim canımcım :))

      Sil
  10. bu kız bu kııız kafam karıştı ya ben bunu o kızdan dinlediğime emindim oysa kihkih videonun sonunda kızı net gördüm çaktım ama yine de içimde bi şüphe ha seslerde karışıyo durumum hayli vahim öhöm gidem de uyuyam dur:DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karıştırman doğal çingu benziyorlar çünkü, bi de sürekli dinlemeyince iyice karışmışlardır hahaah :DD

      Sil
  11. iyi ki açmışsııın.
    yoksaaa hayal gücünü, bilgini, şirinliğini bilemezdik.
    bak işte hayatta ne güzel şeyler oluyor ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeeeep :))
      teşekkür ederim çinguumm (:
      evet hayatta çoğu zaman güzel şeyler oluyor aslında ama görmesini bilemiyoruz işte sorun o :)
      :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^