1 Ağustos 2012 Çarşamba

K-POP'un En'leri !!


  Uuvv bu aralar ne tembel, ne uyuşuk bir insan oldum ben pii bana, kendimden utanmam lazım.. Fakat.. Ey blogger alemi bir yavaş olun, sakin olun bu sıcakta vallahi nöronlarınız erir, biraz dinlendirin kendinizi, hızınıza yetişemiyorum postları hep bir hafta öncesinden takip etmekten hmm nasıl derler gözlerim "belerdi", bizim oralarda "pörtledi" derler, ben "rakunlaştı" diyorum artık hangisini kabul ederseniz.. Tamam, tembellik bende, ama... Yetişemiyorum, yetişemeyince olaylara hep bir hafta sonra dahil oluyorum... (Burada aslında yazar kendi tembelliğini eziklerken sizleri gizliden övüyor)

  Bir daha tembellik etmeyeceğime dair kendime söz verdirdim..

  Neyse, aniden gelen sıcak hava dalgasıyla yüzeye vuran sözlerimi bir kenara bırakalım ve asıl konuya gelelim. Bu gün ayın biri diyerek bir ay evvel mimlendiğimden bahsedip saçma bir espri yapacaktım, yapmıyorum.. Hakikaten sıcak başıma vurdu benim, özür dilerim, tamam, saçmalamayı bıraktım sakince devam edelim.. 

  Hoi Hoi çingum bana K-Pop ile ilgili bir mim gönderdi. Yine tembelliğim üstümdeydi fakat mim K-Pop ile ilgili olunca şöyle bir silkelenip geç de olsa kendime geldim :) Mim için teşekkür ederim çingum, benim cevaplarım da seninki gibi BB dolu olacak anlaşılan ^^

  BigBang'i uzun süredir severek takip ediyordum fakat daha çok kısa bir süredir VIP'yim diyebiliyorum, bu nedenle pek bi heyecanlıyım :) VIP olduğumu söylemek için bu kadar süre bekledim çünkü hem grubu hem de kendimi test ediyor, ayrıca VIP'leri takip ediyor, onları anlamaya çalışıyordum.. Yeni yeni sevdiğim bir grubun hemencecik fanı olduğumu söylemem saçma olurdu ve tüm VIP'lere haksızlık ve saygısızlık etmiş olurdum, bu sebepten dolayı bekledim işte..

  Her neyse, gelelim mime...

  K-pop'un en yetenekli grubu hangisi?

Her zaman seçme konusunda kararsız kaldığımı biliyorsunuz artık.. Fakat tüm sorulara en net ve vazgeçilmez cevabım BigBang olacak :)


Dünyanın her köşesine sesini duyuran ve kendini eninde sonunda sevdiren bir grup.. Her üyesi solo olarak bile başarılı olan bir grup... Kendi şarkılarını kendileri yazan, her albümde bir fark yaratan, asla kendini tekrar etmeyen, hiçbir şeye boyun eğmeden yoluna devam eden, olduğu yerde saymayan, kendini hep geliştiren bir grup, BigBang...

~We are VIP, Everyone will be VIP~


Bu bölümdeki ikinciliği 2ne1, T-ara, FT Island ve CN Blue arasında paylaştırıyorum...


K-pop'un en kaliteli grubu hangisi?

Ben de Hoi Hoi çingum gibi yine BB diyorum, yeteneğin beraberinde kaliteyi taşıdığına inanıyorum..

Kliplerini, şarkılarının notalarını ve sözlerini, yaptıkları her şeyi özenerek ve her birine ayrı ayrı değer vererek yapıyorlar.. "Nasılsa ünlüyüz şu şarkıyı ya da şu klibi salla gitsin, bir sonrakini süper bir şey yaparız herkes unutur, bir şey kaybetmeyiz" demiyorlar...

Albümlerini tek bir şarkı için satın almak zorunda kalmıyorsunuz çünkü hepsi kaliteli ve süper parçalar oluyor.. Gerçi maalesef buralarda henüz albüm falan alamıyoruz, umarım o günler de gelecek...

Bu bölümdeki ikinciliği paylaşanlar;

2ne1..



Kız gruplarının içinde gerçekten zirvede olan bir grup..
Farklı bir tarzları var, çoğu grup gibi bacak şovu yapmak yerine gerçekten müzik yapıyorlar ve oldukça da güzel şarkıları var.. Tekrar tekrar dinleyebiliyorsunuz.. Anında dinlenip sabun köpüğü gibi sönüveren şarkılar yapmıyorlar, etkisi hep devam ediyor...

FT Island ve CN Blue





İkisi de gerçekten kaliteli bulduğum gruplardan, bu posta video koymayacağım ama netten şarkılarını dinleyin ve siz karar verin...

K-pop'un en içi dışı bir grubu hangisi? 

Bu kategoride doğru düzgün bir fikrim yok çünkü gruplar hakkında her şeyi tam olarak takip ettiğim söylenemez.. Mesela programlara falan çıkarlar gruplar zaman zaman ama ben hiç izlemedim desem yeridir.. 

Yine de her yerde Seungri'nin BB hakkında verdiği sırlara rastlamıyor değilim o nedenle bu bölümde yine Bigbang diyorum :)


  Eh, amma çok grup saydım değil mi :) Fakat takdir edersiniz ki bu ülkenin insanlarının onda dokuzu (Bilimsel olmayan veridir) ya bir gruba üye olarak ya da solo olarak K-Pop yapıyor.. Yani neredeyse herkes sanatçı, aralarından iyi bile seçtim bence ^^

  Gelelim bu mimi göndermeye... narsistprenses ve Madam Patapuff çingularıma gelsin bu mim... Aaa, aslında Lee'nin de cevaplarını merak ediyorum fakat işten güçten vakti olmaz belki bilmiyorum, yine de onu da mimliyorum...

  İşte böylee, bir mimin daha sonlarına geldik, tekrar teşekkür ederim çingu hemen diğer mim için çalışmalara başlıyorum (: Şimdi baktım da girişte epey bir saçmalamışım ben ya ama bozmuyorum olduğu gibi yayınlıyorum :) Kendinize iyi davranın ^^

~Sessizgemi~

10 yorum:

  1. Harika, tek kelimeyle harika bir liste olmuş. :D
    Bigbang'in katıldığı showları izlemeni şiddetle tavsiye ederim, gülmekten hem çenem hem de karnıma ağrılar girdi diyebilirim. :D
    Çok eğlendim yazını okurken özellikle ayın biri espirisinde, ne kadar iğrenç olsalar da severim böyle espirileri hehe. :D
    Bu sıcaklarda yazdığın için ben teşekkür ederim asıl çingu. :) Diğer çalışmanı da dört gözle bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ^^
      Kız kardeşim de BB hastası benim gibi :) Onunla beraber izleriz bundan sonra madem eğlenceliymiş, ki ben zaten onlardan sıkıcı ve kötü bir şey bekleyemiyorum duruşları bile neşeli :D
      Ay o espri ne iğrenç oldu ama değil mi, silecektim fakat silmedim :D Kötü olsa da bazen güzel olabiliyor :)
      Başladım bile onu yapmaya ama yayınlamak yarını bulabilir :)

      Sil
  2. :))) çok güzel olmuş BB yi pek tanıma fırsatı bulamadım sadece en bilindik şarkıları dinledim bi kaç kez senin bu anlatışın BB fanı olmama vesile olabilir mi ki du bakalım bu arada VIP ne demek ki merak ettim:)))

    cahilim ben bu müzik konusunda az biraz benden söylemesi yine de zevkle cevaplayacağım mim için çok çok teşekkürleerr:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aa vesile olur mu ki çok sevinirim öyle olursa :) V.I.P. Bigbang'in resmi fan kulübünün adı :))

      Benim de çok bilgili olduğum söylenemez çingum ^^ Rica ederim, merakla bekliyorum cevaplarını :))

      Sil
  3. piiii sana iyi ki kpop varmış.
    big bang tamam.
    taaaam vip'sin sen.
    :)
    kız gruplarını dinleyim okey.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii iyi ki kpop varmış :)
      B to the I to the G
      B to the ANG... ^^
      :)
      Tamam kız gruplarını dinle, onlar da Bigbang'im kadar olmasa iyidir :D
      Şaka bir yana çok severim 2ne1 ve T-ara kesin dinle bunları :)

      Sil
  4. ben iyice cahilim sanırım :) kpop müzik grubu değil mi şimdi yani, grupladığına göre değil. kore pop falan mı açılımı, kendimi zorluyorum, anlayacağım biliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne cahilliği canım ilk başta ben de öyleydim ki, hala bazı konularda öleyim :) K-Pop Kore Pop demek. Anlamışsın ki zaten :)

      Sil
    2. öğrencem ben senden bunları, iddialıyım :) hadi korelileri bırak, baksa Ny'yi çıkaramadım daha. ben böyle uzun bir ülke ismi sanmıştım :)

      Sil
    3. Öğrenirsin arkadaşım sorun değil ki :) Olur öyle şeyler bana da çok oluyor :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^"