19 Temmuz 2012 Perşembe

En Sevdiğiniz OST?


  Yine sevilesi bir mimle karşınızdayım :) Sevgili çingularım Hoi Hoi ve narsistprenses beni mimlemişler. Mimin konusu: Şu ana kadar sizde yeri en ayrı olan, en sevdiğiniz ost hangisi? Bu sefer mimi yazmakta geciktim ama geçerli nedenlerim var! Birincisi, hava çok sıcak ve ben susuzluğa ve sıcağa dayanamayan biri olarak, bu durumda yazı neden hala sevebildiğime hayretler ederek, günlerimi yarı baygın geçiriyorum. İkincisi, İzlediğim dizilerin hepsinin ost'lerini çok seviyorum, aralarında sevmediğim yok, seçim yapmak zor oldu :)

  Mimi aldığımda aklıma ilk gelen ost buydu. Fakat emin olmak için diğerlerini de dinledim ve çok düşündüm. Lakin kararım değişmedi.. Bu diziyi izledikten sonra en sevdiğim ost After a long time - Beak Ji Young oldu. Aslında dizinin diğer parçasını da çok seviyorum ama şu anki ruh halime göre seçimim bu yönde..



Hmm.. Bak yukarıdaki videoyu kaç saat arayıp buldum, şöyle güzel sahneleri olsun dizinin diye uğraştım ama tam onu bulmuşken bir tane daha bulunca kararsız kaldım, onu da paylaşıyorum :) Ne kadar kararsız biriyim ben yhaa, pii bana :S



Yukarıdaki ost şu anki ruh halimle en sevdiğim konumunda ama ben ikinciyi de paylaşmak istiyorum ;) Sanırım kural dışı bir şey yapmıyorum canım ^^


Buna doğru düzgün bir video bulamadım, neyse olsun :)


  Ben ost'lere eşlik etmeden duramıyorum, bir çeşit ost söyleme turnuvası mı düzenlesek ne yapsak :D Çok eğlenceli olurdu cidden :)

  Çingularım, mim için çok teşekkür ederim ;) Ben de bu mimi daha önce yaptılar mı bilmiyorum ama Hikaruivy , MydestinyWinpohu, Agasshi çingularıma gönderiyorum, tabii yapmak isterlerse ;) 

~Sessizgemi~

11 yorum:

  1. Mim için çok teşekkür ediyorum yazıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
  2. Bu kadar geç yorum yaptığım için üzgünüm çingu affet. :) Rooftop Prince'i çok sevmişsin anlaşılan bende kısa zamanda izlemeyi düşünüyorum. Baek Ji Young varsa kesin güzeldir diyorum, dinliyorum ve şarkıyı beğeniyorum. :) Ellerine sağlık, yazdığın için de teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Önemli değil çingum, sıcak havalardan ben de her şeyi geciktirdim :)
      Evet diziyi çok sevdim, izlediğim diğer dizilerden farklı olması da buna sebep olabilir ama gerçekten güzeldi, şarkıyı beğendiğine sevindim :)
      Teşekkür ederim, çingum mim göndermiş hem de Kore ile alakalıymış yapmaz mıyım hiç ^^

      Sil
    2. Bu arada bloguna ne zamandır yorum yapıyorum ama gitmiyor sanırım bir sorun var çingum..

      Sil
  3. En son OST mimine yorum yapmışsın ondan başka yapmış mıydın? Çok şaşırdım niye öyle oldu acaba O.o
    Nasıl düzelticeğimi de bilmiyorum ki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OST mimine farklı zamanlarda 3 kez yorum yapmıştım demek ilk ikisi gitmedi sonuncusu gitti o.O Neyse kendiliğinden düzelmiş anlaşılan :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. İnceledikten sonra ne düşündüğünü söylemelisin, merak ederim
      :)

      Sil
  5. videoları açamadım, bir yazı çıkıyor, açmıyor.
    bundan önceki sayfada açmıştı ama bunları neden açmadı anlamadım.
    ben ost'u da bilmiyorum :( ama ost yazıp google amcaya sorduğumda original soundtrack olduğunu söyledi kendisi. heralde doğru söylüyordur dimi :) korece bir şey mi acaba dedim ama değilmiş meğersem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk video bozulmuş evet ama diğerleri çalışıyor belki bağlantı sorunu oluşmuştur o sırada. Videoların ismini arayıp dinlemelisin çok güzeller :)
      OST Original SoundTrack demek yani dizilerin müzikleri işte. Sanırım daha geniş anlamlarda da kullanılan bir terimmiş pek bilmiyorum ayrıntılı ben de :)
      Hayır Korece değil :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^