24 Temmuz 2012 Salı

Bigbang - Depresyonu Ezer, Yok Eder!




  Hiç ummadığı şekilde hayal kırıklığına uğrayıp "Depresyon takılacağım bugün ben, dokunmayın bana" diye söylenen orta okul arkadaşım, kan kardeşim, ebedi dostum, kod adı "C" bize geldi bu gün. Bu gün gelmesi olay değildi elbette her zaman görüşürüz zaten, asıl olayı birazdan anlatacağım.. Dertleştik, "Takma kafana her şey olacağına varır" felsefesi yaptık, "Böylesi daha hayırlıdır belki"lerle "Sen üniye odaklan, mesleğini eline al, kendinden başka bir şey üzerine kafa yorma bu aralar"dan sonra biraz slow müzik açmamı istedi. Model dinledik biraz, sonra hiç sevmediğim ama onun hatırına açtığım Halil Sezai çaldı bir süre.. Ardından daha başka müzikler açmamı, bir nevi depresyon Dj'liği yapmamı istedi.. Ben Türkçe slow, depresyona uygun müzik bilmiyorum diye isyanlar püskürdüm. Bunun üzerine yabancı da açabilirsin deyince bir My Immortal denemesinin ardından Because of You v.s. devam ettik...


  Bir türlü istediği gibi müzik bulamadım. Tamam ben de depresyona girmişimdir ama sadece bir iki sefer olmuştur ve kamyon çarpmış gibi ağlamamın ardından bir yada iki saat sonra düzelmişimdir. Böyle dünyanın sonu gelmiş gibi bir durum yaşamadım ben hiç.. Bu işe bir el koymalı, bir şeyler yapmalıydım.

  Ve ben, evet ben, gizli komplomu uygulamaya koydum! Nihahahaha :D Evet, arkadaşım üzgündü ve ben onu o şekilde eve gönderemezdim. Biraz da olsa kendine gelmesi lazımdı. Onu neşelendirmek benim görevimdi. Ve Gizli bir görevim daha vardı: Ona Bigbang başta olmak üzere K-Pop'ı sevdirmek ^^ Hayır, onun savunmasızlığını oyunlarıma alet etmedim, bu tamamen bir VIP göreviydi!

  "Slow müzik aç, depresyonumu bozma benim" diye tutturduğu için uygun bir BB şarkısıyla başlamak gerekiyordu. Arkadaşım Çin olsun, Japon olsun, Kore olsun fark etmez tam bir Anti Çekiktir. Bir türlü sevdiremedim gitti. Hayır, neden sevmediğini bilse içim yanmayacak, bir çeşit ön yargısı var işte. Ben de Tell Me Goodbye açtım ve panik içerisinde bekledim tepkisini. Zihnimin arka kısmında filmlerde köpekbalığı saldırısında çalan müziklerden çaldığını hayal meyal hatırlıyorum..



  İlk başta hiç tepki vermedi, sanırsam fark etmedi bile. Sonra şarkıda bir tuhaflık olduğunu düşünüp ekrana bakınca "Kızım bu ne böylee!" derken sarf ettiği desibel beni yerimden sıçrattı. Sonra dinlemeye karar verdi "Bunlar hiç Koreliye benzemiyor" dedi. Dinledikçe hoşuna gittiğini fark ettim ama o belli etmemeye çalışıyordu. Sonra Blue'yu dinlettim. Tepki yok. Sevdi belli, karşı çıkmıyor çünkü ve klibi de izliyor.. Derken "Ben sana Fantastic Baby'mi dinlettim mi??" diye saçma bir sorunun ardından klibi açtım. Vee... Ortada depresyon falan kalmadı baby :) Fantastic Baby'yi 3 kez izledik, ikisi İnkigayo performansıydı ^^ La La La, ardından Don't Go Home derken Lollipop'ı da izlettikten sonra baktım hafiften K-Pop'a karşı düşünceleri değişiyor, bir kuple de 2ne1 açtık son ses.



  2ne1'dan Fire'ı çok sevdi. Telefonuna gönderelim bu şarkıları dedim ama o kadar da değil diye set çekti. Ben de elbet o günler de gelecek hahahaa diye düşünerek şimdilik sustum..

  Sonuç: K-Pop (Özellikle BB) depresyonu çakıl taşlarının altında ezer, insana şöyle bir neşe ve huzur verir. Yan etkisi ise hareketli şarkılarında insanda sürekli bir dans etme isteği uyandırması.. 

  Arkadaşım eve gittiğinde telefonda konuştuk sesi hala wow fantastic baby'ydi :) Yani hem K-Pop'ı sevdirme yolunda büyük bir adım attım hem de morali düzeldi, iyi mi ^^

  Bigbang! Depresyonda yeni ve etkili çözüm.. Üstelik milyarlar harcamanıza gerek yok, başa sarıp sarıp dinleyin ve etkisini görün ^^





~Sessizgemi~
~We are VIP~

34 yorum:

  1. Hehehe insanlarin savunmasiz anlarindan faydalanmam hic hos bir sey degildir ama cikcikcik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok ayıp bir şey, pii bana utanmam lazım ;)

      Sil
  2. Depresyone karşı birebir BB :)
    Yalnız plan süpermiş. Ben en yakın arkadaşıma o kadar BB diye dil dökmüştüm, sonuç istediğim gibi olmamıştı. Sonra istediğim sonuca Sistar - So Cool ile ulaştım haha. Şimdi ne zaman buluşsak kuul kuul kuul diye şebeklikler yapıyoruz haha. Sistar'ı da seviyorum tabi, o yüzden sorun yok :D

    Bigbang can ya, siz BB hakkında yazın. Ben de deli gibi okumaya devam edeyim. Çok mutlu oluyorum böyle güzel ve yeni yazılar görünce.

    Ellerine, kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de bu ikinci denemem :) İlkinde bilgisayarına format attığım zaman Haru Haru'yu masaüstüne yerleştirmiştim, merak eder kendiliğinden dinlerse sever diye, plan suya düşmüştü tabii :D Sistar'ı ben de severim ama BB, 2ne1 ve Ft Island ondan çok önce geliyor :)

      BB ile ilgili yazıları görünce ben de aynen çok mutlu oluyorum ve işimi gücümü bırakıp yazıya odaklanıyorum.

      Teşekkür ederim Lee :)) Yine gel oku yazılarımı, yorumların beni mutlu ediyor :)

      Sil
  3. Çok eğlenceli bir yazıydı çingu. :) Görünüşe göre bir taşla iki kuş vurmuşsun hem arkadaşının moralini düzeltmişsin hem de çekiklere olan önyargısını kırma yolunda bir adım yok, yok bayağı bir adım atmışşsın. :) Fantastic Baby'i ne kadar dinlersem dinleyeyim bıkmıyorum ve her seferinde dans edesim geliyo. :) Dediğin gibi ''We are VIP'' ve ''Everyone will be VIP'' :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bir taşla iki kuş hem de öyle böyle değil :D
      Telefonun alarm sesini Fantastic Baby yaptım ben de, çaldığı anda uyku falan kalmıyor dans ediyor insan :)
      We are VIP ^^
      Everyone will be VIP !!
      Teşekkür ederim çingu ^^

      Sil
  4. Bende ilk başlarda BigBang' e önyargıyla yaklaşmıştım ve sonrasında açık söylüyorum neden öyle yaptım diye saçımı başımı yoldum. BigBang i bilmeyenler ne kadar çok şey kaybediyorlar bir bilseler keşke... BigBang e bir VİP daha kazandırdığın için teşekkürler bu arada sende de oluyor mu merak ediyorum birisini daha bigbang'le tanıştırmanın mutluluğu ve buna karşın tam bir kıskançlık " sadece benim olsunlar" duygusu??? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah keşke bilseler :)
      Bende kıskançlık olmuyor ama çok seviniyorum :) Tanıdığım insanlarla ortak şeyleri sevmek, aynı şeylerden konuşabilmek ve aynı müzikle dans edebilmek harika ^^

      Sil
  5. Ben de bir iki arkadaşıma dinletmeye çalışmıştım ama insanın içinde ya beğenmezse ya kötü falan derse gibisinden düşünceler oluyor hayır bigbang şarkıları harika ama önyargı nedeniyle beğenmeyebilir diye düşünüyosun neyse güzel bir yazı olmuş zevkle okudum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bende de aynen benzer korkular vardı. Ama müzik evrenseldir ve iyi müzik yapan bir sanatçının nereli olduğunu insanlar sorun yapmamalı.. Hem bu kadar sevilesi bir ülkenin bu kadar sevilesi bir grubuna kim karşı koyabilir ki :)
      Teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Dediğiniz şarkıları hiç bilmiyorum, duymadım da. :)
    Ama güzel birşey yapmışsınız bence. Tebrik ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence boş vaktinde bir dinlemelisin kim bilir belki sen de VIP olursun ^^
      Teşekkür ederim ;)

      Sil
  7. Bigbang! Depresyonda yeni ve etkili çözüm.. Üstelik milyarlar harcamanıza gerek yok, başa sarıp sarıp dinleyin ve etkisini görün ^^

    haahaaay çok güzel reklam olmuş yalnız yaa çok sevdim ben bunu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birden aklıma geldi öylesine :) Ama gerçekten de öyle değil mi ^^

      Teşekkürler Şeyma :) Bu arada Şeyma diyebilirim değil mi sana o.O?

      Sil
    2. tabii diyebilirsin daha memnun olurum sanırım :))
      gecikmiş cevabım için özür:)))

      Sil
    3. Tamam teşekkür ederim :)
      Gecikmen sorun değil her zaman herkes gecikebilir, ben sorun etmem :))

      Sil
  8. Benim bi arkadaşta tutulmuş bu çekiklere yaşına başına bakmadan :)
    Neyse arkadaşının morali düzeldiyse sorun yok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Evet düzeldi hatta daha iyi bile ;)

      Sil
  9. Ne güzel arkadaşına dinlettirebilmişsin.Benim de bir kaç denemem oldu;K-pop'u ya da dizilerini sevdirme gibi.Sevecek gibi olsalar da itiraf etmiyorlar.Bir türlü o ön yargıyı kıramadım.Ama vazgeçmek yok;yine de sevdirme çalışmalarım sürüyor:)
    Bigbang ise her şeye iyi geliyor;depresyona ise birebir:)
    Ellerine sağlık çingu;çok eğlenceli bir yazıydı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aja aja, Fighting! Pes etmek yok ^^
      Gerçekten de müziklerinde ve danslarında bolca pozitif enerji var, en kötü durumda bile insanı iyileştiriyor sanki :)
      Teşekkür ederim çingu, beğendiğine ve eğlenmene sevindim ;)

      Sil
  10. Çingu mimlendin yazmak istersen. :))

    YanıtlaSil
  11. koptum koptum allahım ya nedir biz k-pop severlerin yakın arkadaşlardan çekimiz ya herkesin de yakın arkadaşı belirsiz antipatiden dolayı mı sevmezler bizim birtanecik çekiklerimizi :D benimkilerde öle ama ama ben birini baby yaptım :D ben bir beauty 'm ( beast 'n fanı ) onuda beauty yapmaya çalışırken kız gitti b.a.p yi beğendi olsun olsun buldum da bunamıyım :D bigbangi hem bu arkadaşıma hemde ablama dinlettim bunlar nasıl erkek ya tepkisine girdiler tabi öf be dinleyin seslere odaklanın şova odaklanın diyorum size diyip azarlayıp zorla izlettim evet şarkı güzel diyip beni sinir etmişlerdi :D ama senin depresif arkadaşının beğenmesi çok hoşuma gitti inş vıp te olduğu günleri görürüz öle birşey olursa yazarsın dimi hemen bloğuna bizde sevinelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de hiçbiri neden sevmediğini bile bilmiyor sonra da sevmeye başladıklarını itiraf edemiyorlar :D

      Ne güzel sen de bir kişiyi daha katmışsın aramıza :) Olsun sonuçta arkadaşın sevmeye bir yerden başlamış, B.A.P yeni bir grup sanırım belki onlar da ilerde çok iyi olur bilemeyiz şimdi :) Beast dinlemeyi severim ben de, B.A.P'den sadece bir şarkı dinledim ona da kanalları değiştirirken Yango da denk geldim, sevip sevmediğimi pek anlayamadım :)

      "Evet şarkı güzel.." ahahahhah :D

      Dün telefonunun bluetooth'unu açmasını istedim, ne yapacağımı bildiği halde ses çıkarmadı ben de Fantastic Baby gönderdim :) İki üç kere kendi telefonundan dinledi arada bir de "wow fantastic baby" diyordu.. Sonra durdu durdu "Benim telefonda neden sesi düzgün çıkmıyor?" diye beni azarladı :D
      Yani ben VIP oldum demesi yakındır ^^
      Öyle bir şey olduğunda yazarım elbet, hep birlikte seviniriz :)

      Teşekkür ederim galaxy ^^

      Sil
    2. birdakika birdakika galiba beklediğim asiangocuyu buldum :D şey şimdi ben çalıştığıma bu hafta asiangoya bakamadım ve hangi grup var çatlıcam birassonra bir taraflarımdan :D acaba senin bu karşılaştığın şarkı no mercy ve karşılaşma zamanın da bu pazartesi mi ? bide b.a.p de candır kandır yeni ama baya yetenekli grup :) aaa beast kuzucuklarım onlar benim :D
      ben arkadaşında o ışığı gördüm o bir k-pop sever olucak sonra blog açıcak :D bu konuşmaları görüp altyapım var benim bu blog aleminde diyicek :D ahaha :D

      Sil
    3. Dün karşılaştım Asiango ile :) Eskiden hep takip ederdim fakat sonra bıraktım sunucu değişince pek bi özensiz oldular sanki.. Ve evet şarkı No Mercy :) Yetenekli canım ona bişi demedim ama hani ben ilk defa dinleyince sevip sevmediğimi anlamadım işte ^^ Ah arkadaşım K-pop sever olabilir ama asla blog falan açmaz o :D Benimkini bile nezaketen de olsa okumuyor, yazmayı sevmez o nedenle hiç sanmıyorum :D

      Sil
  12. ben de seviyom ama du daa dikkatle dinleyim.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      Sende de korecanlık seziyordum ama sanırım biraz VIP'lik de varmış ;)

      Sil
  13. hey ama çok güzel bişeymiş bu. depresyonu ezer yok eder ha :) müthişmiş.
    ben de senin konumunda birçok kez kaldığımdan ben de bu yöntemi deneyebilirim :) belki o zaman insanları depresyondan kurtarabilirim :)

    kendimi sokarsam depresyona zaten konuşamam arkadaşımla, daha da kapanırım içime, o zaman kendi kendime bigbang dinleticem bundan sonra, aklımda dursun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle sahiden, kendimi kötü hissettiğimde açıp dinliyorum çok iyi geliyor :)
      Dene tabii çok yararlı bak göreceksin ki :)

      Depresyona girme ama. Ama öyle bir şey olursa da dinle bak çok yararlı :)

      Sil
  14. Ben kafayı slow dinleyerek buluyorum:)

    Ara sıra da pop:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Slow dinlendirici oluyor ama fazlası da iyi değil depresyon yapabilir :)

      Sil
  15. Pop dinlediğim zaman zıplamaktan beter oluyorum:D

    YanıtlaSil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçe'mizi koruyalım.

^.^"