7 Haziran 2012 Perşembe

~ YooRin'imin Küçücük Minicik Bebekleri Oldu ^^ ~


  Uykusuzum, yorgunum, ölüyorum... Tanrım, sana geliyorum! Çok dramatik bir giriş oldu, amacım bu değildi halbuki... Pazartesi günü saat sabahın beş buçuğu ile sekiz kırk beşi arasında haylaz prenses YooRin'imin dördüz bebekleri olduğunu bildirmekten pek bi mutluluk duyuyorum :)

  Ah, konuyu nasıl toparlasam ne söylesem bilemiyorum. Sabahın beş buçuğunda ilk doğan Yuri'nin sesiyle panik içerisinde uyandık ki telaşımızı anlatamam. YooRin'im pek bir korkmuştu sesi bile çıkmıyordu kuzumun. İçlerinden birine bir şey olmasından çok korkuyordum neyse ki hepsi sağlıklı. Bebekler dünyaya geldikten sonra bir baktım benim şaşkın bırakmış yavrularını kaçacak yer arıyor. Bebekleri kabul edemediğini falan sandım bazen kediler reddediyormuş ya ondan çok endişelendim. Etrafta dolaştıktan sonra geldi üçüncü doğan Gomi'nin ensesinden tutup sürüklemeye çalıştı. Bizde bir telaş bir panik görmeniz lazım, aklımızda bebeği yemeye çalıştığı gibi uçuk kaçık düşüncelerle çığlığı bastık hemen. Meğersem yeni doğanlar üşümesinler diye perdeleri açıp üstlerine güneş gelmesini sağlamıştım, bizim prenses de bundan rahatsız olmuş, gölgeye sürüklüyor. Kıyamam ben onlaraa ^^

  Neyse perdeleri kapatıp rahat ettirdik, matmazel de sakinleşti. Doğar doğmaz yaşayabilmeleri için de ilk sütlerini hemen içmeleri gerekiyordu. Pek bi beceriksiz çıktı keratalar. Neyse ki benim gibi bir kahramanları var :P Hepsine en başından beri süt içmelerinde yardım ediyorum, gerçi şimdi tek başlarına hareket edebiliyorlar artık, sürünerek de olsa.. Bir de öyle bir huysuz ve yaygaracılar ki sormayın, hepsi annelerine çekmiş bunların, YooRin'in kuyruğuna değilmesi yetiyor bağırmasına sanki bir şey yapıyoruz, bunlar da süt içerken canavar kesiliyorlar birbirlerini parçalıyorlar. Asayişi sağlamak da bana düşüyor, YooRin daha rahat içsinler diye karnını öne çıkarmaya çalışmaktan başka bir şey yapamıyor.

  Zavallı YooRin'im de hala şaşkın, ne yapacağını pek bilemiyor. Sanırsam bebekler doğana kadar hamile olduğundan habersizdi :D Bazen bebeklere uzaylı görmüş gibi bakıyor. Dinlenmek için sepetten çıkıp yemek yemeye falan gidince bebeklerin varlığını unutuyor, eski yaramaz kedi oluveriyor. Fakat sonra kuzular uyanıp cıyak cıyak bağırınca telaşla geri geliyor, görmeniz lazım çok komikler ^^ Bir ara videolarını çekip bir post yapmak istiyorum :)

  Geceleri de sepeti yanıma alıyorum ne olur ne olmaz diye. Saat başı uyanıp kavga ettikleri için de uykusuz kaldım kaç gündür. On beş günlük olduklarında rahat bir nefes alabileceğim sanırım. O zaman bir hayli büyümüş olacaklar. Daha gözleri de açılmadı bir hafta geçmesi gerekiyor bunun için. Görmedikleri halde annelerinin ne yönde olduğunu bulabilmeleri hayret verici. Sepetten alıp biraz uzaklaştırdığımı da hemen fark edebiliyor ve ağlıyorlar ;) Süt içmedikleri zaman hep uyuyorlar. Biraz büyüseler de oyunlar oynatsam diye sabırsızlanıyorum. YooRin'le en başından beri şakalaşıyorum, o da sanki beni anlıyormuş gibi bakıyor :D Doğumdan önce her gün en az bir kere "hadi git de doğur artık, yerinden kalmaz oldun" demeden rahat edemiyordum ^^

  İkinci doğan yavrunun rengi hepsinden farklı olarak çok güzel bir gri olduğu için onun adını Grii koymuştum. Diğerlerine isim bulamamıştım. Bu konuda bana yardım eden Glikoza'ya teşekkürlerimi sunarım. Glikoza'nın diğer üç yavruya verdiği isimler Gomi, Yuri ve Heri. İsimleri çok güzel ve kafiyeli oldu bence :)

  Şimdi hepsi uyuyor, YooRin yine ortada yok, bebekleri benim başıma atıp keyif çatmaya bayılıyor. Doğumlarına yardım ettiğim yetmiyormuş gibi bir de dadıları oldum iyi mi ^^ Neyse bu post burada bitsin. Yazacak çok şey var fakat onları da başka bir vakit yazarım artık.

  Bir kaç resim eklemeden olmaz ama değil mi?


Yuri Grii, Gomi, Heri
Yuri, Grii, Gomi, Heri

Gomi ve Grii erkek diğerleri kız. Erkekler çok yaramaz bütün sütü kendilerine istiyorlar :) Hepsi birden YooRin'ime süt şişesi muamelesi yapıyor ^^

Gomi

Gomi

Gomi

Heri

Heri

Soldan sağa; Grii, Gomi, Heri, Yuri

Yuri ismi çok özel oldu çünkü tıpkı YooRin'in küçüklüğüne benziyor. İsim kafiyesi bu kadar olur ;)

Gomi, Grii, Yuri

Uyurken de hep böyleler birbirlerine sarılıyorlar sürekli. Yemek vakti dışında kardeşlik bağları çok kuvvetli ;)

Aile saadeti :)

Benim haylaz matmazel ilk şoku atlatınca çok bağlandı kuzularına (: Bir sevgi gösterisi yapıyorlar ki görmeniz lazım. Bir de çocuklar ağlayınca koştur koştur yanlarına gidip yanlışlıkla üstlerine oturmasa daha iyi olacak ya neyse :D

İlk gün..

Süt Kuzuları :D


İşte böylee... Bu postun da sonuna geldik şimdi gidip uyanan küçücük minicik şekerparelerimi  sevmeliyim ^^ Tekrar görüşmek üzere, kendinize iyi davranın a dostlar ^_^

~Sessizgemi~


28 yorum:

  1. Ayaklara bakın hele.. pespembeler..
    Çok şirnler. Allah kolaylık versin. Zor.
    Bizim eski evde, kedi girmiş odaya, orda doğurmuş yavrularını. Sonra dışarı çıkarmıştık onları, zarzor, annesi birşey yapmasın diye. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Kedi sizi tanıyorsa bir şey yapmıyor, tanımıyorsa yandınız :) Ben küçükken teyzemin kedisinin gazabına uğramıştım bu nedenle :)

      Sil
  2. hepsine maşallah mı diyim ne diyim bilemedim. onlar nasıl şirin şeyler öyle!! senin yoorin benim 2.kedim hüsam (aslında kendisi dişi adına bakmamak gerek) ve ablamın şeker hanımına çok benziyormuş :D
    resimlere baktıktan sonra yavru kedi sevgim çok feci depreşti :D ben de hüsamı bulduğumda 2 haftalık annesiz tek yavruydu göbek bağını çocukluk kafasıyla başka bir şey sanmıştım ben şimdi düşününce o da bunlar gibiydi şimdi bi madam ağırlığı var 4,5 kilo göbeğiyle :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. YooRin de çok küçüktü. Annesinden kaybolmuş bizim komşunun kızı bulmuş bir kardeşi de vardı yanında. Kız kedilere resmen işkence ediyordu. Annem normalde kedi beslememe izin vermez ama kaç tane kedi beslediysem bu güne kadar hepsi kendi geldi buldu beni :) Kıza çok diller döktüm kedileri bana ver bakamıyorsun diye. Zar zor YooRin'i kurtardık ertesi gün diğer kedinin kaybolduğunu öğrendik. Allah bilir başına ne geldi..
      4,5 kilo mu :) Bizimki o kadar eder mi bilmiyorum hiç tartmadık. Gerçi hamileyken epey kilo almış olmalı ^^

      Sil
  3. Oy oy hem de 4 tane :) Bir aya kalmaz ev bayram yerine donecek desenize. Ayaklandiklarinda onlari izlemekten guzel sey yok valla. Ozellikle de ruya gorduklerinde kimildanmalari, agizlarini sut emiyormus gibi oynatmalari, cikardiklari sesler falan cilgina donuyor insan izlerken :) Isimleri de Korece sanirsam cok tatli olmus.
    Gecen sene benim Cucu'm iki tane dogurmustu. O da annelikten pek birsey anlamiyordu. Mesela cocuklari guvenli oldugunu dusundugu bir yere tasiyacak ama kendisi de kucuk oldugu icin tasiyamayip dusuruyor falan zar zor buyuttu bebekleri :) Genellikle bizim yatagimiza tasidigi icin biz de sonra karismadik, o gun bugundur -yani 1 yil- birlikte uyuyoruz yatakta.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah ayaklanmalarından korkuyorum balkondan falan düşerler diye bir dakika rahat edemeyeceğim. Evet şimdi bile öyleler rüya görürken :) Hatta Yuri uyurken kendi ön patisini emer gibi yapıyor hani bebekler parmaklarını emer ya öyle :) Mırlamayı da öğreniyorlar sanırım kapı gıcırtısı gibi sesler çıkarıyorlar bazen :D
      İsimler Korece de anlamlarını bilmiyorum. Yazık ya bizimki de öyle fazla taşıyamıyor ve bazen üstlerine basıyor yanlışlıkla (: Ne güzel umarım bizimkilerde hep yanımızda olur. Annem çok sıkıldı bu güne kadar beslediğim kedilerden. Bir tek tüy sorunları var onlar da elektrikli süpürgeyle geçiyor gerçi. Tuvaletini gidip tuvalete yapıyor bizim matmazel, neyse ki bunu öğretebildik. Yavrularda öğrenecek vakti gelince ama annem bebekleri büyüyünce isteyen güvenilir kişilere vermek istiyor :/ Birini teyzem sahiplendi bile birini de yengeme vermeye çabalıyorum en azından bildiğim yerlerde olurlar. Belki teyzeme ikisini alması için baskı yaparım :) Diğerini de bizde tutmaya çalışırım. Bakalım ne olacak...

      Sil
  4. Çok şirin bunlar :) İsim anneleri olarak çok mutluyum isimlerini beğenip onlara bu adla seslendiğin için, çok hüzünlendim ben yaa :( Yok yok mutluyuz nur topu gibi bunlar, sağlıklı sıhhatli büyürler inşallah. Bu arada isimleri biraz karışık olmuş Yoorin ve Gomi bildiğin Koreli, Yuri ve Heri de bildiğin Japon :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) İsimleri tam onlara uydu ama. Tekrar teşekkürler :)
      İnsallah ^^
      Ne güzel işte, Kore de Japonya da sevdiğim ülkelerden, bence çok uygun oldu ;))

      Sil
  5. ne güzeller bunlar böyle... doyamıyorsundur bakmaya...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi :) doyamıyorum tabii hep yanımdalar :)

      Sil
  6. Oyy çok şirinler! Maşallah, gözünüzaydın :))

    YanıtlaSil
  7. mimin vaaaar.
    :)
    gelcem yine.
    :)

    YanıtlaSil
  8. hayırlı olsun:) aynı annesine benziyor bunlar yahu:)

    biraz daha büyüyüp koşturmaya başlayınca pek sevimli olur bunlar tahmin edebiliyorum bir ara bizim bahçede de vardı izlemesi bile çok eğlenceli:)

    siz ev şu aralar pek matrak sanırım yazının bazı yerlerine çok güldüm iyi eğlenceler o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Yuri aynı YooRin'in küçüklüğü de Grii kime benziyor çözemedik. Diğer ikisi de hem Şehzadeye hem bizim matmazele çekmişler^^

      Şimdi bile oturup dakikalarca izliyorum çok tatlılar :)
      Fakat korkuyorum da. En ufak parfüm kokusunda nefes alamıyor gibi oluyorlar bu beni endişelendiriyor :/

      Bizim ev her daim neşelidir ama kediler de daha bir renklendirdi :) Tekrar teşekkür ederim (:

      Sil
  9. ne şirinler. matmazel de.
    onlara gece de bakman ilgilenmen ne güzeeel.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Evet çok güzel. Güzel de bu gün sıcaktan hastalandılar çok korktum ya :/

      Sil
  10. aman yarappi ne tatlılar!
    ya herhalde mıncırmaktan ağlatıyorsundur bu bıdıkları ben mıncıra mıncıra severdim çok şirinler :)
    nasıl sevmek istedim şu an anlatamam :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Henüz zayıf oldukları için dokunmaya korkuyoruz ama şöyle iki haftalık falan olsunlar benden çekecekleri var :D

      Sil
  11. eee ben bunu görene kadar büyümüşlerdir tabi ama yine de dayanamadım:D ne kadar şirinler yaaaa MAŞALLAH :D büyüdüklerinde sana çok zor olcak. ama çok şekerler ya dur dönüp tekrar bakcam resimlere:D:D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Büyüdüler, kavga edip oyun oynamaya başladılar :) Uygun ailelere vermeyi düşünüyoruz, hepsini birden annem istemiyor. Evet çok şekerler değil mi ^^

      Sil
  12. aa kedilerin mi var senin? hem de kaç tane. isimleri de ne güzelmiş :)

    ben hiç dokunamıyorum ama kedilere :/ tatlı duruyorlar ama yapamıyorum işte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hınzır yaramaz kedilerim var :) İsimlerini ben de çok seviyorum ^^

      Korkulacak bir şeyleri yok ki ama.. Aileden gelen bir alışkanlık mı, yani bazen ailedeki büyükler korkuyorsa kediden kuştan, insan kendisi de öyle etkileniyor. Yavrulardan da mı korkuyorsun?

      Tatlılar ama birkaç gün sonra ayrılacağız onlardan :/ Bahçeli evi olan bir tanıdığımız var, aile dostumuz. Daha özgür yaşamaları için kedilerimi ona emanet edeceğiz, onunda kedi beslemeye ihtiyacı var. Eğitimsiz bir kedi almaktansa bizimkileri kabul etti, hem çok sevdi onları zaten.

      Üzülüyorum ama hem ev kedisi olarak hem de özgür olacakları bir yerde yaşayacaklar, bu iyi bir şey onlar açısından..

      Sil
    2. :)

      ailemde çok korkan yok, ben böyleyim :) bilmiyorum, korku mu bu ama belki hiç dokunmadığım için bir çekince ne bileyim.. kaplumbağam vardı benim, ona dokunmuştum ama :)

      kardeşim civciv alalım diye tutturmuştu bir kere, bizim de bahçeli evimiz yok tabii, civcivi alınca balkonda küçük bir karton ev yapmıştık. sonra civciv büyümeye başladı, kartondan zıplayıp eve giriyordu. bir kere kimse yoktu evde, tutamıyorum da elimde, salona girdi, ne yapacağımı şaşırdım. halimi görsen gülerdin, hem ağlıyorum, hem çık lütfen şurdan diyorum. sonra annem geldi :) biz de komşumuzun köyüne gönderdik bahçeli yerde büyüsün diye. sonu kötü oldu ama. yıllar sonra öğrendim. horoz olmuş ve kesmişler biliyor musun? o zaman kimse söylememişti üzülmeyelim diye. çok sonraları öğrendim.

      neyse sadete geleyim :) kedilerin böyle bir tehlikesi yok, ayrılmak istemiyorsun, insan bağlanıyor tabii. ama senin de dediğin gibi doğal ortamında büyümesi daha güzel ki. apartmanda ne kadar rahat olabilir? arada görürsün ki yine. üzülme ama.

      Sil
    3. Kaplumbağam vardı benim de ama bir gün hep beraber denize gittik bir baktım yok! Hiç bir yerde bulamadık, hala kayıp.. Kabından kaçmış adını da Toprak koymuştum, iki senedir besliyordum..

      Civciv :) Çok severim ben de ^^ Ahahaha eğlenceliymiş :D Sonu kötü olmuş evet.. Ben de anneannemin tavuklarından birinin yavrusunu sahiplenmiştim. Sonra o büyüdü, civciv yapmak istiyordu anneannem ise istemiyordu neler neler geldi yavrumun başına. Sonra başka bir akrabamıza gönderdi anneannem baş edemeyince, orada da kesip yemişler :/ Bir daha da kesilip yenen hayvanları sahiplenmedim..

      Haklısın arada görebilirim :) Tabii bize küsüp darılmazsa. Kediler ve köpekler ayrı kaldıklarında sahiplerine küsüyorlar çünkü.. Üzülmüyorum artık, o ve yavruları rahat etsin yeterli.

      Sil
  13. Anne kedinin adını My Girl'deki Yoo Rin'den aldı değil mi :)

    Grii'nin adını gri renginden alması gözümden kaçmadı ki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dizi karakterinden alıyordu adını :)

      hahhah :D

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^