30 Haziran 2012 Cumartesi

~Reçineler Bulaşıyor Ellerime~


Karanlık, Dipsiz, Derin,

Bir merdivendeyim, tırmanıyorum.
Basamaklar çam ağacından.
Reçineler bulaşıyor ellerime,
Yüreğimde düşme korkusu var.

Dipsiz kuyunun derinlikleri kapkaranlık.
Yukarıda bir ışık titreşiyor.
Fakat ne kadar yakın,
Bana ne kadar uzak?

Tırmanıyorum,
Ellerime kıymıklar batıyor.
Tahtaların çoğunun çivisi çıkmış,
Düşmekten son anda kurtuluyorum.

Reçineler yapışıyor avuçlarıma.
Yorgunluk gözlerime çörekleniyor.
Sessizliğin içinden bir Pers şarkısı süzülüyor.
Çam kokusu sarıyor dört bir yanı.

Ve bir çığlık yırtıyor karanlığı.
Yarasalar dolduruyor boş havayı.
Ellerim kayıyor, düşüyorum,
Bu kabustan uyanamıyorum...

~Sessizgemi~

29 Mayıs 2012 tarihinde yazılmış bir karalamaca...



20 yorum:

  1. kabustan uyanabilmek kolay.. ihtiyacımız olan şey, hafif bir gün ışığı ve gözlerimizi araladığımızda, o gözlere değerle bakabilecek biri..

    kötümser ama değerli satırlar..
    sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısınız..

      Kötümser biri değilimdir aslında ama karalamaca kendini böyle yazdırdı işte..

      Yorumunuz için teşekkür ederim, sevgiler..

      Sil
  2. hımmmm güzel kabusmuş.
    ayrıca, reçineler bulaşıyor ellerime nefis bir dizeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim deep :)
      Teşekkür ederim, ben de en çok o dizeyi sevdim bu karalamacada :)

      Sil
  3. Çok güzel olmuş gerçekten. :) Böyle şeyler yazabilen insanlar çok hoşuma gider. Duygularını şiirlerle ifade etmek çok güzel olsa gerek. :))
    Yeteneğine ve ellerine sağlık. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim çingu, hem yorumun için hem de beğendiğin için :) Beni mutlu ettin ^^

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim Çalıkuşu, benim de en sevdiklerimden bu şiirimsi :)

      Sil
  5. ne duygusal sesin var senin, ne güzel okumuşsun ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlemişsin! İlk defa bir şiiri yüksek sesle okudum ancak bu kadar oldu :) 16 defa yeniden kayıt yaptım sesim kısıldı çingum :)

      Sil
  6. ben buna bayıldım... parçayı zaten seviyordum ve sen de hissederk okumuşsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Elimden geldiğince iyi okumaya çalıştım :)

      Sil
  7. ne güzel şiir. çok güzel okumuşsunuz. sesiniz de çok güzel.. yaşam böyle bi şey galiba.. reçineler yapışıyor ellerimize ışığa doğru tırmanırken..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.. Haklısınız sanrım öyle.. Önemli olan o merdivende tırmanırken, ışığa ulaşmaya çalışırken ellerimizin kaymamasına ve düşmemeye dikkat etmemiz gerekiyor..

      Sil
  8. ben de 16 defa dinlerim artık.
    iniş çıkışlar, vurgular, ne güzel.
    ay her yerime bulaştılar.
    :)
    çok ciciş olmuş. çok da duygusal. reçineli şiir bu.
    yapışıyooo insanaa.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reçineli şiir :)
      Teşekkür ederim çingum, beğendiğine sevindim :)
      İlk defa şiir okudum yüksek sele, nasıl okumam gerektiğine karar veremedim bir türlü :)

      Sil
  9. Okurken gözümde canlanan kareler oldu:)
    Güzel olmuş :)
    Sevgıler r

    YanıtlaSil
  10. çingumun sesini duydum yine. özlemişim..
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çakıltaşım :)

      Derslerden fırsat buldum ya yeni kayıt yapmayı düşünüyorum başka yazılara, bakalım bet sesimle ne kadar iyi olursa :)

      Sil

Öyle okuyup kaçmak olmaz sevgili okur, fikrini belirt, bir selam et, bir ses ver, çekinme :)

Not: Yorum yaparken lütfen Türkçemizi koruyalım.

^.^